Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd spullen van amal passen ook op de wassel. Daarom vind ik het ook een vreemd probleem. Vooral omdat die niet reageert op een grotere sproeier. (2mm verhaal)De Wassel zou toch 1 op 1 repro zijn van de amal?
Doe ikGoed, ik blijf op 't ontbrekende lufi gokken, geef je een gil als je het euvel hebt gevonden?
Komt omdat de naald goed z'n werk doet..Idd spullen van amal passen ook op de wassel. Daarom vind ik het ook een vreemd probleem. Vooral omdat die niet reageert op een grotere sproeier. (2mm verhaal)
Ga ik controleren hoort die het dan ook niet te doen bij lagere snelheden?Ehm, geen valse lucht?
Kun je overal gekke dingen krijgen..Ga ik controleren hoort die het dan ook niet te doen bij lagere snelheden?
Ik heb dat tussenstuk ertussen zitten met de pakkingen ertussen.Misschien een rare vraag, maar heb je ook een dikke kunststof tussenstukje tussen je carb en cylinder zitten, of zit je carb rechtstreeks op de cylinderkop, met alleen een pakking?
Dit is idd statisch gebeurt. Daar ook gelijk even naar kijkenDie 39 graden moet je op toeren afstellen.
Zou hem statisch op tdc of hooguit 5 graden voorontsteking afstellen
Sproeiernaald zit nog degenen in die erbij geleverd is. Sproeier die bij de naald zit is een 106Ik neem aan dat het een oude Matchless betreft. Je zegt dat de magneet opnieuw is gewikkeld. Ik denk dat je ook een handverstelbare ontsteking hebt. Ik heb namelijk zelf zo'n motor gehad.
39 graden lijkt me wat veel, maar dat is dan bij volledige vervroeging. Mijn Norton moet 32 graden hebben.
Maar dat heeft niks te maken met het mengsel en daar lijkt de fout te zitten. Heb je de juiste sproeiernaald? en komt die bij volgas helemaal omhoog?
Nee doe is goed. Zit de eerste overmaat inis je compressie misschien aan de lage kant?
Groet
Sebas
Dat is inderdaad een goed hint!bij zo'n carbu problemen, kan je altijd eens proberen zonder hoofdsproeier. als hij dan niet verzuipt bij gas open weet je dat het niet aan de hoofdspoeier ligt en dat er iets anders is dat zorgt voor benzine tekort (te dikke naald, te weinig debiet naar vlotterkamer, verstopt kanaal, ....).
Je bedoeld op je isolator van de bougie? (Koffie+melk bruin)Gunson Colortune
Want moderne benzine geeft helemaal niet meer zo'n mooi beeld van je mengsel.
We hebben hem statische afgesteld volgens Matchless Clueless:Die 39 graden moet je op toeren afstellen.
Zou hem statisch op tdc of hooguit 5 graden voorontsteking afstellen