Max Biaggi Go Home!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diep Fries

Die hard MF'er
16 jul 2004
605
1
't is wat..... loop je jarenlang te jammeren dat je net niet mee kunt komen omdat je net niet het beste materiaal hebt en hunnie steeds wel. Krijg je eindelijk in 2005 de kans om de absolute nummer 1 rijder van het fabrieks Honda Repsol Team te worden die alle lekkers en leuks alleen krijgt en je hoeft je teammaatje ook niet eens te helpen (is ook heel vermoeiend :r :r :r ) en dan de eerste race.........slechte pole en een slechte race...om te janken ;( ;(

Sorry Max jonge......maar ik denk dat jou tijd geweest is..


Go home.......
 
Echt, zo onwijs knap van die gast om zonder enige motivatie het voor elkaar te krijgen om van uit niemandsland toch nog zo ver vooraan te eindigen, petje af! :}
 
echt.... zo kansloos dit :(



diep fries... go home...

stupid.gif


Beetje jammer, zo'n topic :(
 
echt.... zo kansloos dit :(



diep fries... go home...

haha jaja en die Max maar rijden tweede hoor!!!! eehhhh nee.......derde...oeps sorry 4e...5e......6e........7e....hehe :Z 8ste

Nou nou......en dat op de allersnelste Moto GP motor die er op dit moment rond rijdt.....wat een loser I( 't is ook altijd weer hetzelfde...een ontiegelijk groet bek:0 maar presteren hoo maar.

Dus Biaggi fans......kijk naar de cijfers en overtuig u zelf. Biaggi is te oud en houdt de rest van het veld op als rijdende chicane })

(oeps....moet ik morgen wel allemaal weer opvreten als hij wint!! :X .....maar dat gebeurd toch niet! dus ik slaap gerust vanacht :z )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan