Maxiscooter, Beste oplossing voor snelweg

heb 170 voor betaald.( incl montage1) volgens de dealer hij zal anderhalf uur bezig zijn :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een goede vraag.
ik denk dat jij een k9 of zo hebt rond die tijd zijn de laatste echte wijzigingen gebracht aan het model.
maar er is vast iemand die nog concreter kan zijn haha.
 
heb een andere vraag voor de Burgman 400 bezitters
Ik wil hem graag in mijn tuin parkeren ( onder mij veranda) maar ik heb een deur die maar 80cm breed is
Zal die wel passen?
 
Laatst bewerkt:
Daar dacht ik nog aan , dat ding is best groot, je moet er wel de ruimte voor hebben.
En hem naar zijn plek kunnen krijgen.
 
Ik denk dat het vooral ook afhangt of je rechtdoor in kan steken of dat je ook g een draai moet maken.
mijn majesty 400 toendertijd paste zo mijn schuur in, maar daarvoor moest ik mijn deur van mijn tuin in 2 delen open laten gaan om überhaupt mijn tuin in te kunnen komen.
gewoon bellen vragen of ze de maat opmeten dan weet je het.
 
Dat is mijn grootste probleem. Ik moet niet een maar 2 draaien maken in kleine ruimte. Ben bijna zeker dat het gaat niet lukken. Ik kan niet mijn hele tuin gaan verbouwen om mijn scooter erin te krijgen. Jammer, het zal voor mijn huis op de uitrit worden. Lekker hoesje overheen en het komt goed.
Ik woon in hele rustig straatje dus is in principe geen probleem
 
Laatst bewerkt:
Dat is mijn grootste probleem. Ik moet niet een maar 2 draaien maken in kleine ruimte. Ben bijna zeker dat het gaat niet lukken. Ik kan niet mijn hele tuin gaan verbouwen om mijn scooter erin te krijgen. Jammer, het zal voor mijn huis op de uitrit worden. Lekker hoesje overheen en het komt goed.
Ik woon in hele rustig straatje dus is in principe geen probleem

zit hier niets bij?

http://www.motoport.nl/epages/Motoport.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Motoport/Products/014388

http://www.motoport.nl/epages/Motoport.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Motoport/Products/024765
 
Bedankt Theo maar ik denk dat het zal nogsteeds lastig wprden.
Ik zal ff nakijken
Zo en zo was voor mij een tijdelijke oplossing. Ik kan het alleen maar in de winter gebruiken en het is alleen maar een gedekte veranda ( niet gehele binnen dus). Ik laat hem gewoon buiten. Zo erg is het ook weer niet. Heb een goede hoesje ervoor.binnen was beter maar ja..... '(
Heeft iemand ( a part van de hoesje) andere tips voor buiten stalling :} :}
 
Laatst bewerkt:
Proficiat, Alberto!! Als langjarig Burgman 400 rijder (met sinds kort een Piaggio MP3 LT erbij voor de kids) kan ik alleen maar zeggen dat je er veel plezier van zult gaan hebben.

Als je je inleest op oude Burgman draadjes kom je misschien nog wat mods van mij tegen. Met name een oplossing voor het scherm waar ik na 6 jaar nog steeds heeeeeeel blij mee ben. Ook de JCosta vario is een genot qua rij-eigenschappen maar zorgt er ook wel voor dat je eerder problemen krijgt.
He Frits leef jij ook nog? Mag je weer op het forum komen _O- hahaha en burgmanneke heeft je ook gevonden als ik het goed begrijp.
 
Laatst bewerkt:
beste Forum Leden,

Mijn baby net opgehaald en naar huis gereden *O* *O*
Mijn alle eerste rij impressie:

- Rijdt heel soepel, moet alleen maar wennen aan lage snelheiden. het blijft toch een babytje van 220kg
-Handvatverwarimig van Oxford (V.8) is echt een uitvinding. Heb ook handmoffen van tucanurbano erbij gekocht! Top, lekkere warm gevoel
- Heb 90km gereden ( 75km snelweg) en moet zeggen dat met standard voorruit sta ik wel in de wind ( en heel lawaaierig) . Dus il wil graag een stukje verlenging op zitten: Puig of Givi? Puig heeft het voordeel dat hoef geen gaatjes te boren
- verbruik was ook super: Computer geef 24.8km met 1 ltr .Top dus :) . Helaas zal ik om de dag moeten tanken
- Zoals verwacht pas niet door mijn tuindeur, jammer maar ik was al voorbereid

In een word heel blij met mijn aankop. echt een aanrader
Ik zal nog wat km's maken voordat een echte review gaat posten
Dus nu de enige vraag is: welke Windscherm verlenging? Ik zal voor de puig gaan. Heb goed reviews gelezen

MOTEA | Zoekresultaten voor: ‘windscherm puig spoiler’


bedankt voor alle adviezen :} :}
 
gefeliciteerd met je mooie burgman 400. veel veilige km gewenst.
Ik adviseert een MRA op z ruitje. Hoef je ook niet te boren. kan net genoeg zijn denk.
 
Hallo alby72

gefeliciteerd met je nieuwe scooter, en veel veilige km gewenst. Als een opzetstukje op je windscherm niet voldoende helpt, dan kun je eventueel ook aan op maat gemaakte oordopjes denken, dan zit je ook zonder herrie op je scooter.
 
Je kunt op een tank een aardig stuk komen hoor. Vooral als je hem een beetje goed vol gooit. (Beetje op en neer hobbelen op de bok en weer wat vullen).

Heb eens 363 km gehaald toen de meter een gemiddelde van 1 op 26,5 aangaf. Toen was de tank echt leeg (brandstofmeter staat dan onder het rode gebied). Wilde eens weten hoe ver ik kon komen.

Rij nu geregeld verder dan 340km alvorens weer eens te tanken. Dit is natuurlijk afhankelijk van wat mijn verbruiksmeter aan geeft :-).

Mijn scherm is erop geschroefd, maar dat zat er al op. Kan me voorstellen dat het niet fijn is om gaten te moeten boren.
 
ik belooft het, laatste vraag van mij :P

zijn deze 2 losse onderdelen te monteren op mijn originele Burgman windscherm?

GIVI Airflow vervangruit Z1997R

GIVI Airflow bevestiging (spare par

Ik heb op verschillende forums gelezen dat de airflow blijkt de beste oplossing tegen wind te zijn.

Als ik de hele nieuwe scherm van Givi koopt (inclusief alles) kost 187 euro en ik vind nog best veel.
Dus ik vraag me af als ik kan alleen maar de boven plexiglas stuk op mijn oiginele gaan monteren

bedankt alvast :} :}
Gr
 
Laatst bewerkt:
Als je naar beneden scrolt op de door jou aangegeven site van www.rad zie je rechts naast productinfo t kopje :vraag en antwoord...de oplossing?
Anders zijn er op de site van DBS vast wel burgmanrijders met dergelijke kennis van zaken.
Zo......en nu de botsmuts over uw schedel en gasssss met die brommert. _O- _O- ., nee hoor geintje ; waar we kunnen helpen zullen we dat doen :} :}
 
bedankt Zodiac.....maar niet boos worden eh ;( ;( ;)

heb een email naar RAD gestuurd maar ik vrees dat een nieuwe windscherm gaat worden
Dus GIVI AF266 :W
 
Dat is mijn grootste probleem. Ik moet niet een maar 2 draaien maken in kleine ruimte. Ben bijna zeker dat het gaat niet lukken. Ik kan niet mijn hele tuin gaan verbouwen om mijn scooter erin te krijgen. Jammer, het zal voor mijn huis op de uitrit worden. Lekker hoesje overheen en het komt goed.
Ik woon in hele rustig straatje dus is in principe geen probleem
Nee, 80 cm kun je vergeten. Het goede nieuws is dat een Burgman niet echt diefstal gevoelig is. Ik zet die van mij uit pure luiigheid alleen nog op het stuurslot en heb eigenlijk nooit problemen. Bij de MP3 zal ik waarschijnlijk wat voorzichtiger moeten zijn.

Trouwens, ik heb op die MP3 een Airflow scherm. Dat voldoet prima, hoewel mijn eigen oplossing voor de Burgman net nog wat beter is. Daarmee kan ik echt met plezier 140 (op de teller, iets meer dan 120 GPS) mee rijden met open vizier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan