MeanBlueMan stopt als Moderator !

Ik heb dit topic even gelezen, en ik zag een paar reacties voorbij komen, die in real life voor mij een aanleiding zouden zijn, om iemand zijn neus te breken.
Dat jij dit in de fase van herstel niet kunt gebruiken, snap ik helemaal. En ik denk dat een vet geschreven beterschap hier ook op zijn plaats is.
Bedankt voor jouw inzet!
 
Bedankt voor alle jaren inzet om dit zooitje ongeregeld een beetje in het gareel te houden.

Ik heb je oprechtheid en gevoel voor rechtvaardigheid, zelfs als je er zelf anders over dacht, altijd erg gewaardeerd.

Ik hoop je hier als "normale" tweederangs MF-er gewoon nog vaker tegen te komen.;)
 
Ach, dat zeg ik, ik mis het modden nu al wel.


Het mooie van modden is dat, als je het in de vingers hebt, je soms problemen kunt wegwerken zonder machtsvertoon en bannen.
Uiteraard zijn er altijd die je een l*l vinden en een machtswellusteling maar dat is nooit mijn insteek geweest.
Liefst werk ik, als het moet vanuit de macht, terug naar gewoon menselijk in gesprek gaan, op mijn werk en op t forum.


En wat ik echt supertof vind....dat vond ik ook al in mijn ongevalstopic.... dat je enorm fijne reacties krijgt van gebruikers die je nauwelijks kent of waar je weinig mee van doen hebt gehad maar waar je als Mod dan wel opgevallen bent.
Die reacties doen me goed.

Dat is waar een forum voor hoort te staan, vind ik.
Wat mij betreft zou iedereen dat gevoel zo nu en dan op M-F mogen hebben :)
Tja, MF is een beetje een disfunctionele familie met alle voor- en nadelen.:+
 
En ik heb bv ontdekt dat je iemand kunt uitsluiten van PM *D _O- Dat kon als Mod niet dus dat wist ik helemaal niet.
En aangezien hij al vaker via PM wat te mekkeren had en gister dus 8 berichten binnen een paar uur moet t m vast vreselijk frustreren dat ie mij nu niet meer kan bereiken :+ :W

Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open :+
 
Ik ben relatief nieuw hier op MF. In die korte tijd hier heb ik je een paar keer in zien grijpen als moderator waar ik erg blij mee was.
Gelukkig ben ik zeker ook tevreden over de rest van de moderators, maar ik had het niet erg gevonden als je moderator was gebleven.
 
Ik ben relatief nieuw hier op MF. In die korte tijd hier heb ik je een paar keer in zien grijpen als moderator waar ik erg blij mee was.
Gelukkig ben ik zeker ook tevreden over de rest van de moderators, maar ik had het niet erg gevonden als je moderator was gebleven.

Ik ook niet :+
Ik lees het wel als ze me weer terug willen hebben ;)


Daar hebben helaas veel mensen last van. Een probleem wat niet op te lossen is.

Toch is dat op M-F tot nu toe altijd wel redelijk gelukt, heb ik het idee ?
De coronatijd is een aparte geweest maar met een apart coronatopic waar vrijwel niet gemodderd werd en iedere deelnemer dat ook van te voren wist, is dat best goed gegaan,vind ik :)
 
Ik ook niet :+
Ik lees het wel als ze me weer terug willen hebben ;)




Toch is dat op M-F tot nu toe altijd wel redelijk gelukt, heb ik het idee ?
De coronatijd is een aparte geweest maar met een apart coronatopic waar vrijwel niet gemodderd werd en iedere deelnemer dat ook van te voren wist, is dat best goed gegaan,vind ik :)
Na een paar permanente bans, en een aantal keren sluiten van het topic, liep 't best goed O-) :+.
 
Ik snap um…. Soms is het gewoon tijd, dan is het mooi geweest. Wat daar dan ook ten grondslag aan ligt.
Dikke knuffel en vele tonnen aan positiviteit stuur ik virtueel naar je toe. Welkom terug aan deze kant 😘❤️
 
De coronatijd is een aparte geweest maar met een apart coronatopic waar vrijwel niet gemodderd werd en iedere deelnemer dat ook van te voren wist, is dat best goed gegaan,vind ik :)
Er zijn best momenten geweest waar ingrijpen (wat mij betreft) gewenst was. Uiteindelijk komt alles goed, als dat de filosofie was heb je gelijk.
 
Er zijn best momenten geweest waar ingrijpen (wat mij betreft) gewenst was. Uiteindelijk komt alles goed, als dat de filosofie was heb je gelijk.

Klopt. Maar het is ook vaak een afweging.
Wat gebeurd er na harder ingrijpen ?
Gaan discussies zich verplaatsen, nemen sommige gebruikers jegens andere gebruikers mee naar andere topic's ?
Iedereen is vrij er wel of niet te lezen e/o te posten, dat is het eerste wat je je moet realiseren, het staat ook iedereen vrij zich niet in die poel vergif te dompelen.
Het is nergens in de hele maatschappij zo redelijk fatsoenlijk verlopen als op M-F. Ik denk dat de Crew en de M-Fers daar trots op mogen zijn ;)
 
Klopt. Maar het is ook vaak een afweging.
Wat gebeurd er na harder ingrijpen ?
Gaan discussies zich verplaatsen, nemen sommige gebruikers jegens andere gebruikers mee naar andere topic's ?
Iedereen is vrij er wel of niet te lezen e/o te posten, dat is het eerste wat je je moet realiseren, het staat ook iedereen vrij zich niet in die poel vergif te dompelen.
Het is nergens in de hele maatschappij zo redelijk fatsoenlijk verlopen als op M-F. Ik denk dat de Crew en de M-Fers daar trots op mogen zijn ;)

Mee eens
 
Klopt. Maar het is ook vaak een afweging.
Wat gebeurd er na harder ingrijpen ?
Gaan discussies zich verplaatsen, nemen sommige gebruikers jegens andere gebruikers mee naar andere topic's ?
Iedereen is vrij er wel of niet te lezen e/o te posten, dat is het eerste wat je je moet realiseren, het staat ook iedereen vrij zich niet in die poel vergif te dompelen.
Het is nergens in de hele maatschappij zo redelijk fatsoenlijk verlopen als op M-F. Ik denk dat de Crew en de M-Fers daar trots op mogen zijn ;)
Zo alles bij elkaar kan ik er niets tegen inbrengen.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees dit topic net…
MBM Thanx voor het opofferen van veel vrije tijd om de boel hier een beetje in het gareel te houden!
Veel sterkte met je verdere herstel! :t
 
Ik ben relatief nieuw hier op MF. In die korte tijd hier heb ik je een paar keer in zien grijpen als moderator waar ik erg blij mee was.
Gelukkig ben ik zeker ook tevreden over de rest van de moderators, maar ik had het niet erg gevonden als je moderator was gebleven.
Mee eens!
 
Goh lees het ook net. Spijtig maar begrijpelijk. Had nooit met je te maken want ik zal nooit wat fout doen :+ maar lees je bijdragen geregeld in de diverse topics. Bedankt voor alles :t en succes met het herstel :)
 
Bedankt voor je inzet. Zal wel even wennen zijn MF zonder Baksteen/Meanblueman. Ik weet haast niet beter, of je was aanwezig. Richt je energie op je herstel, dat is 100 x belangrijker dan je soms blauw ergeren op MF

En ik wens het team veel sterkte bij het vinden van een vervanger, die je kan evenaren, laat staan beter worden als Mod. Lijkt me een helse uitdaging :+
 
Inmiddels heb ik met de Admin op de achtergrond nog wat contact gehad, hij verontschuldigde zich voor zijn lompe gedrag in mijn richting evenals dat ik me verontschuldigde dat ik eea zo op het openbare deel van het forum neerkwakte.

Ik had de frustratie opgedaan op/door het forum en vond dat ik het dan daar ook weer kwijt mocht, er was ook geen woord aangelogen maar kan me voorstellen dat het niet fijn is om het zo te lezen.

Het is raar. Ik voel me best bevrijd, er is niets meer wat ik 'moet' ... ik moet m'n laptop niet opstarten, ik moet niet M-F openen, ik moet geen topicreports lezen en reageren en mod dingen doen.... als ik al M-F open kan ik klikken en doen wat ik wel of niet wil *D

Aan de andere kant.... het forum is bijzonder belangrijk geweest in mijn leven. Ik heb er van scrap een goed functioneren zijspan gemaakt, met behulp van een geweldig stel mafkezen die er ieder op hun manier enorm veel verstand van hadden, ik heb er een voor mij bijzonder belangrijk topic lopen over mijn aanrijding en de gevolgen die dat had....volgens mij oprecht een van de indrukwekkendste topic's van M-F.
En er ontstond een topic dat mensen heeft geïnspireerd maar voor mij belangrijker, wat mij heeft geholpen in de meest zware tijd van mijn leven.
Ik heb er ooit, samen met @Trasos, een motor gewonnen en in dat proces is een vriendschap ontstaan zoals ik niet eerder heb gekend.
Ooit stond ik als eerste ( na familie ) aan zijn bed na een vreselijke klapper en vorig jaar stond hij als eerste aan mijn bed na mijn vreselijke klapper.
En ik heb er de liefde van m'n leven gevonden in @MeanGreenGirl. Twee Moderatoren die elkaar vinden dankzij een forum en uiteindelijk trouwen en gelukkig zijn.... best cool 8-)

En zo zou ik nog even door kunnen mijmeren.... maar ik heb r ff geen zin in, heb andere dingen te doen en doe m'n laptop lekker weer even dicht *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan