Meeting Point Dalen ( M.P.D ) - Deel II

*O*Ik heb afgelopen RED gedownload, en gekeken, draait nu net in de BIOS.

m.a.w ik hoef voor geen enkele film naar de bios, maar het was
meer dat we er met zn allen ff uit zijn, van te voren of er na ff naar de kroeg etc....



Of we er nu wel of niet met zn allen naar toen gaan, ik ga er sowieso naar toe, en wie
er mee willen hoor ik wel, en het duurt nog wel ff, draaitn pas van af 09/12/10 dus...

Animo tot zo ver, Ronald en Alina, Savio en Esther, Wouter en Mariëtte, Leontien en ik ...kweet niet, was volgens mij om 0300/0330 of zo thuis B|

En de bier is altijd goed *O*

mooi man! geloof trouwens dat martin en misschien sandra ook wel zin hadden om mee te gaan.
 
Kijk wel effe of wij ook meegaan is altijd druk he december feestdagen, jarig, thunderdome.

ik download ook alles maar sommige films moet je gewoon in de bioscoop zien
SAW 6 3d lijkt mij uber })
 
we kunnen wel een keer wat met z'n allen gaan doen alleen zitten we met tim die kun je nog niet alleen thuis laten natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Bij deze na verzoek van Bauke ook maar even reageren.
Ik ben het nichtje van Ronald en heb net mijn rijbewijs en motor.
Vind t echt te gek
 
Hallo Pientje

Inderdaad gefeliciteerd en welkom!

Niet echt veel meer kunnen rijden denk ik, met dit weer!

GRoetenn!!
 
mv-agusta-f3.jpg


DAMN!!! Lekker hoor, MV Agusta!
 
Mooie brommer :}

Ik denk dat je houding wel veel soepeler is als op de r1 :] of een andere racebrommert

Nou veel veilige kilometers dan maar en de volgende wordt een duc :+
 
Mooie brommer :}

Ik denk dat je houding wel veel soepeler is als op de r1 :] of een andere racebrommert

Nou veel veilige kilometers dan maar en de volgende wordt een duc :+


Thnx!

Houding is idd wel veel beter, ik had op de R1 altijd last van mn benen (vooral na het KD-en :P ) , en polsen en mn rug begon ook wel eens op te spelen..

Hierop na 100+ km geen enkel probleem! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan