Meetings Rit: MotorStudenten Groningen

Welke datum wordt het...

  • 28 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4 augustus

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
zal kijken of ik nog kan inloggen

edit: kan niet inloggen helaas
en heb geen admin gegevens om het aan te passen

Ga ik wel even regelen voor je... geen probleem :)

Edit: Aangepast... alleen 4 aug staat nog nog op beschikbaar...
 
Laatst bewerkt:
*knikt terug met een grote glimlach! *mompelt terug iets over hoge hakken en sexy kousjes!

We dwalen idd af haha _O-

MUST resist... the temptation... must resist...

victory!

Enfin,

zijn er nog onduidelijkheden of op of aanmerkingen op het idee en de rit?
En hebben we nu iedereen? 12 inclusief gezelschap?
 
MUST resist... the temptation... must resist...

victory!

Enfin,

zijn er nog onduidelijkheden of op of aanmerkingen op het idee en de rit?
En hebben we nu iedereen? 12 inclusief gezelschap?


4 augustus? ga ik ff kijken of die vriend van me mee kan/wil , hoor je t nog van me oke?
 
4augustus? Dan kan deze doc met haar kante linferie, high heels en wapperende doktersjas niet mee.... ik zeg: yoch maar 28 juli?? ;-)
 
4augustus? Dan kan deze doc met haar kante linferie, high heels en wapperende doktersjas niet mee.... ik zeg: yoch maar 28 juli?? ;-)

Zo verleidelijk om hier op te reageren... En hoe...

Enfin,
Moeilijke keuzes ... Let's call in the voice of the people: a vote!

(zie vote in de OP)
 
4augustus? Dan kan deze doc met haar kante linferie, high heels en wapperende doktersjas niet mee.... ik zeg: yoch maar 28 juli?? ;-)

Lijkt me niet verstandig als je zo naar de meeting komt, haha :+
Ik denk dat de mannen dan niet op de motor kunnen blijven zitten :P
 
Lijkt me niet verstandig als je zo naar de meeting komt, haha :+
Ik denk dat de mannen dan niet op de motor kunnen blijven zitten :P

Er zal inderdaad niet veel op het verkeer/omgeving gelet worden, en opeens zijn er dan allemaal vrijwilligers die achteraan willen rijden...

Maar safety first, lijkt me inderdaad niet verstandig als je in lingerie en een dokters jas gaat rijden en dat als bescherming gebruikt... O-)
 
Ben bang dat het 4augustus wordt!

Noujah weet je wat, rijden wij samen 28juli wel okee? :)

We kunnen ook een compromis sluiten:
28-07 de Pre-MSG meetings rit (speciaal voor chocola) met natuurlijk de opkomst! (de chocolade rit)
04-08 de MSG meeting

Is dat wat ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan kan ik niet, ga ik naar Gamma Racing Day @ TT Circuit :]

Overigens een aanrader voor iedereen die races wel leuk vind; gratis toegang :)
 
Laten we het gewoon houden op de voorgestelde data.
Wel zo makkelijk.

Maar zoals het er nu naar uit ziet, wordt het 4-augustus, hier ga ik dan ook alles voor regelen. En kunnen we voor chocola (en de anderen die dan alleen kunnen) wel een weekje eerder een stuk rijden.

Ciao! O-)
 
Ik ga 4 aug naar een bruiloft en.een dag later een paar dagen op vakantie.Maar we kunnen een week ervoor natuurlijk ook gewoon een rondje rijden met degenen die kunnen toh?
 
Ik ga 4 aug naar een bruiloft en.een dag later een paar dagen op vakantie.Maar we kunnen een week ervoor natuurlijk ook gewoon een rondje rijden met degenen die kunnen toh?

Zeker kunnen we dat! Zal het wel even in De OP zetten. Genaamd;"de chocolade rit"
Plus dat we dan iedereen zien en ontmoeten!

Des al niet te min blijft de main event op 4-augustus. (sorry krista '( )
 
Ik heb gisteren de bestelde hoofdtelefoonversterker binnen gekregen, nu zou ik dus de navigatie aanwijzingen ook moeten horen.. Eens even testen wanneer ik tijd heb *D
 
Zoals het er nu uit ziet, gaan we met 9 personen (inclusief introducés) de dag doorbrengen.
We hebben alleen nog een middenrijder nodig (iemand die oppast op de achterblijvers), vrijwilligers?

Ik laat het nog 1 week staan (eind datum 16-07) en dan ga ik reserveren. Dus wees snel O-)
 
TOPPERS!!

Wat is nou precies de bedoeling? Wanneer wordt er gereden?

4 Augustus wordt het idee uitgevoerd. De details zal ik deze week even updaten. Geen zorgen!
Echter wordt er speciaal voor chocola, een extra rit gehouden. Dit omdat zij zo graag mee wou, maar niet kon.

Samengevat, hou 4 agustus vrij in je agenda, want dan gaan we met zijn allen Touren! :]
 
4 Augustus wordt het idee uitgevoerd. De details zal ik deze week even updaten. Geen zorgen!
Echter wordt er speciaal voor chocola, een extra rit gehouden. Dit omdat zij zo graag mee wou, maar niet kon.

Samengevat, hou 4 agustus vrij in je agenda, want dan gaan we met zijn allen Touren! :]

Aah juustum :D
Volgens mij kan ik die week ervoor ook wel, maar dat zie ik dan wel weer haha :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan