Mega Meeting vanuit Noordoost Polder/Flevoland

Verzamelpunt waar??

  • Lelystad

    Stemmen: 1 7,1%
  • Almere

    Stemmen: 4 28,6%
  • Dronten

    Stemmen: 8 57,1%
  • Biddinghuizen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeewolde

    Stemmen: 1 7,1%
  • Swifterbant

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
ohw.. foutje. Ik dacht om 9:30 vertrekken. Maar dat maakt voor de vertrektijden vanuit Almere niet uit denk ik.


Da's waar.. Enige verschil is dat de planning was om op de boulevard nog heel even een bakkie te doen met z'n allen tussen 9.30 en 10.00 ;) Kun je ook even kennismaken met die lui uit Harderwijk.

Btw: Ik moet JaG nog ophalen hè, zondagmorgen. Rijden we daar met z'n allen even langs alvorens naar de boulevard te rijden, of ehm... :?
 
mijn moeder zou et iig wel leuk vinden als er wat motoren mee komen
zij is namelijk ook motorgek
maar jullie moeten maar zelf kijken wat jullie willen ;)
 
Ach man heb nog nooit regen gehad met de meetoing dusse :X
Gewoon gaan beetje regen kan geen kwaad je wrodt alleen nat :P
Als het dan ff droog is gelijk als en gek gaan blazen om je pak droog te rijden 8-)
 
Ik heb mijn mening over regen hier vaak genoeg gezegd, dus ik hou nu mijn mondje dicht O-) :X
 
ja maar kom op zeg:je wilt toch niet zeggen omdat hij yoshi heet ook dat zn favo poppetjes zijn :?
Doh..geef mij maar koopa en mushroom of hoe ze dan ook genoemd worden :o

Met Double Dash spel ik altijd met Yoshi en Toad, Yoshi voor zijn groene eieren en Toad voor zijn Mushrooms 8-) , killer combo })
 
Hij heeft tijd over... Motorrijden is er niet meer bij dus dan maar virtueel karten.. :P
No Offence though..
 
Hij heeft tijd over... Motorrijden is er niet meer bij dus dan maar virtueel karten.. :P
No Offence though..
NONE TAKEN HOOR :) :) :)
Het is gewoon een supergame.ik kies zelf voor de rode koopa voor zn trio schildjes en mushroom voor zn powerups.en uiteraarde de blauwe kart.
Sorry iedereen.gaat een beetje offtopic.maar net wat Bono zei:Tijd over '(

Niemand ander die aan de cube verslaafd is :? :}
 
NONE TAKEN HOOR :) :) :)
Het is gewoon een supergame.ik kies zelf voor de rode koopa voor zn trio schildjes en mushroom voor zn powerups.en uiteraarde de blauwe kart.
Sorry iedereen.gaat een beetje offtopic.maar net wat Bono zei:Tijd over '(

Niemand ander die aan de cube verslaafd is :? :}
Cube verslaving heb ik geen last van...
Ben destijds wel "hooked" geweest aan de 64 met Mariokart etc...
Tegenwoordig meer een PS2 fan...

En weer terug naar on-topic...
Hopelijk goed weer Zondag.. :P
 
Ben destijds wel "hooked" geweest aan de 64 met Mariokart etc...
Tegenwoordig meer een PS2 fan...

Hopelijk goed weer Zondag.. :P
emu op de pc..lache..zoals het vroeger was.maar cube kart is VEEL vetter.
PS2 heb ik niet.espres gedaan omdat ik dan alleen maar copies maak en bijna niets uitspeel...ehhhh moet eerlijk zeggen dat ik er nu ook last van heb |(

en zeker hoop ik met iedereen dat het zondag een sunny day wordt..maar dan moet ik de tv uitlaten. *D
 
Ik heb nu eenmaal gezegd dat ik zou komen dus dan kom ik ook maar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan