Megameet omzetten naar een officieel motor-evenement?

Wat te doen met de Megameet?

  • Laten zoals het is

    Stemmen: 158 63,2%
  • Beter organiseren: wheelieweg, stunten, entree etc

    Stemmen: 92 36,8%

  • Totaal aantal stemmers
    250
even gekopieerd van een ander forum die in 2010 een toerrit willen organiseren..

"Geplaatst: Di Sep 08, 2009 7:36 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zie dat mei voor op loopt, als iemand toevallig weet wanneer de Mega Meeting van het Motor-forum is, dan lees ik het graag, dan kan ik daar rekening mee houden met de planning. "



maar verder houdt niemand er rekening mee... _O-
 
Was er vorig jaar niet een meeting van een autoforum wat ongelukkig gepland? (bij de Mac in Veenendaal, tegelijk met ons... :X ) Doen ze niet nog een keer _O-
 
even gekopieerd van een ander forum die in 2010 een toerrit willen organiseren..

"Geplaatst: Di Sep 08, 2009 7:36 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zie dat mei voor op loopt, als iemand toevallig weet wanneer de Mega Meeting van het Motor-forum is, dan lees ik het graag, dan kan ik daar rekening mee houden met de planning. "



maar verder houdt niemand er rekening mee... _O-

Je kan maar op 1 plek tegelijk zijn met je GPZ ;)

en aangezien er mensen nog 'voutjes' :+ maken kun je beter rekening houden met elkaar....
 
Laatst bewerkt:
Je kan maar op 1 plek tegelijk zijn met je GPZ ;)

en aangezien er mensen nog 'voutjes' :+ maken kun je beter rekening houden met elkaar....

_O- *O* ik mag van bas mee op persoonlijke uitnodiging he!!! O-) en bedoel alleen maar dat er gewoon rekening gehouden wordt met.. is niet negatief bedoeld..

jeee... wat ben ik toch anoniem op internet... _O-
 
Laatst bewerkt:
het gaat er niet om dat TS iets leuks wil organiseren, dat wordt over het algemeen alleen maar verwelkomd.

Het gaat om het feit dat hij een evenement dat van iedere MF-er is, buiten ons weten om, in een groter iets wil veranderen.

Het is buiten ons weten om, omdat hij nadat hij de brief verstuurd heeft dit topic heeft geopend met daarin wie weet wat er staat :)

Als hij het in de volgorde:

- topic openen met idee
- animocheck
- ideeenbus
- ideeen opsommen
- plan van aanpak
- brief naar Veenendaal

had gedaan, dan had je werkelijk niemand horen zeuren gok ik zo.

Nogmaals, zoals ik al meerdere malen in dit topic heb gepost: de intentie en het initiatief zullen vast helemaal uit een goed hart komen, maar de uitvoering had een stuk beter gekund. Het feit dat hij niet eens aan de crew wil laten lezen wat hij heeft gestuurd, aangaande het evenement dat op hun website wordt aangekondigd en beleefd, vind ik uitermate onprofessioneel.

En als je iets wilt organiseren en op poten zetten, zul je dat WEL moeten zijn: professioneel.


:} :^
 
Volgens mij is het als volgt gegaan:

TS heeft al een tijdje de MM bezocht en gezien dat dit wel een redelijk succesvolle bijeenkomst is.
Is natuurlijk wel lekker als je jezelf eea kan toeeigenen en jezelf lekker kunt profileren met een jaarlijks terugkerend evenment dat al redelijk wat publiek trekt.
In een poging de zaak naar zich toe te trekken heeft TS de gemeente een brief gestuurd waarin hij zich voordoet als organisator en waarschijnlijk wat suggesties doet aan de gemeente hoe eea (uiteraard onder zijn leiding) beter zouden kunnen (daarom mogen wij die brief niet zien, zeker weten dat die niet helemaal kies is).
TS heeft zich hierbij enorm vergist in de reactie van de MFers en moet nu dus terugkrabbelen, maar dat is lastig want die brief -die op de zaken vooruit liep- die is al verstuurd.
Ik ben in het geheel niet overtuigd van de beste bedoelingen van TS en word in die gedachte gesterkt door zijn reacties en zijn weigering om de verzonden brief te delen.
TS heeft de MM proberen te kapen en dat is mislukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan