MegaMeeting I'XIV - Foto's & Films!!

https://www.facebook.com/BragandBoost/photos/pb.340682856060060.-2207520000.1399556267./492075047587506/
deze dus :+

De motor van mijn collega stond in het midden.
Ingebouwd door o.a. Brag en Boost.
Één had er zelfs zijn sleutel nog in het zadelslot zitten.



full
 
Was een super leuke dag, alleen jammer me rijbewijs is afgepakt in amersfoort. Voor de mcdonalds waar je 70 mag hebben ze mij met 137 gepakt op de lasergun. En nu heeft iemand enig idee hoe hoog de boete kan zijn? Heb al 10 jaar me auto rijbewijs en bijna 1 jaar me motorrijbewijs. Nooit eerder afgepakt. Echt kut dit
 
nee, kost meer.
Ik had exact 50 te hard buiten de bebouwde kom.
Ik moest voorkomen, en omdat dit mijn eerste vergrijp was EN ik nog student ben, dan heeft ze het bedrag van 700 naar 500 terug gebracht.
Dat was in 2012.
Dit is 67 te hard, dus zal gok ik tussen de 700 en 750 liggen.

Maar omdat dit je eerste vergrijp is moet je aan MINIMAAL 500 denken.

EMG is niet aan de orde.
buiten de bebouwde kom mag je pas een EMG opgelegd krijgen wanneer er meer dan 1 overtreding geconstateerd is.
wetten.nl - Regeling - Regeling maatregelen rijvaardigheid en geschiktheid 2011 - BWBR0030613
 
Mezelf al een paar keer gespot maar
Ik hoop nog op een paar foto's/filmpjes:

In Veenendaal bracht een zwarte honda circuit racer een rode r1 binnen. Die hing aan bij die zwarte honda, dat was ik op de honda hahaha

En in Amersfoort achter de mac liep een fotograaf met een spiegelreflex met redelijk flinke lens. Hij zei wel iets over Twitter maar heb nog niks kunnen vinden. Die heeft foto's van een groene kawa 636, mij en een rode r1. Iemand de goude tip?
 
Bij deze mijn filmpje van in Veenendaal. Had maar beperkt beeldmateriaal aangezien ik dus ook die 700 foto's heb geschoten die ik al gedeeld heb. Maar best nog wat leuks van kunnen maken. Veel plezier :)

 
Bij deze mijn filmpje van in Veenendaal. Had maar beperkt beeldmateriaal aangezien ik dus ook die 700 foto's heb geschoten die ik al gedeeld heb. Maar best nog wat leuks van kunnen maken. Veel plezier :)


Leuk filmpje! kijkt lekker weg :)
 
Bij deze mijn filmpje van in Veenendaal. Had maar beperkt beeldmateriaal aangezien ik dus ook die 700 foto's heb geschoten die ik al gedeeld heb. Maar best nog wat leuks van kunnen maken. Veel plezier :)

Ik op 1:05.... als eerst vertrekkend op de rotonde.... BRRAAAAAAAAAPPPPP
 
Bij deze mijn filmpje van in Veenendaal. Had maar beperkt beeldmateriaal aangezien ik dus ook die 700 foto's heb geschoten die ik al gedeeld heb. Maar best nog wat leuks van kunnen maken. Veel plezier :)

Mooi gefilmd :)
 
Bij deze mijn filmpje van in Veenendaal. Had maar beperkt beeldmateriaal aangezien ik dus ook die 700 foto's heb geschoten die ik al gedeeld heb. Maar best nog wat leuks van kunnen maken. Veel plezier :)


Heerlijk ik in actie op 3:32 met de CBR en later nog lekker BRAAAAP de rontonde af! genieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan