MegaMeeting I'XIV - Foto's & Films!!

Ik ben net om de verkeerde tijd aangekomen denk ik. Kan bijna geen foto's van mezelf vinden :o MV agusta f4, rood met zilver
 
oeps.... keek overheen!!!!

1eBhv9Ehw7Yh3vEFT7kwQrQzGtEZu2hATNseG-pW8lo%2CS5ncTpPOZNt7s8640E85nszRNyByHtl64e-yNjk9c9o


nu helemaal een meester
 
.. en ik net de camera klaargelegd om morgen foto's te maken .. is het vorige week al geweest :z
Zal wat vaker rondkijken bij de Actieve Onderwerpen :Y
 
@ Kabouter Puntmuts: Heb de link geplaatst in de facebook forum Wie Rijdt? Je hebt een heleboel blij gemaakt inclusief ik zelf. Thanks voor de foto's!

( Ter info heb er wel bij vermeld dat de foto's niet van mij zijn )

;)
 
Graag gedaan :)

Thx Maarten. Zijn weer hele mooie foto's geworden.
:o Ik wist niet eens dat jij een account hebt op MF
Aantal berichten geplaatst: 28

Heb de link geplaatst in de facebook forum Wie Rijdt? Je hebt een heleboel blij gemaakt inclusief ik zelf. Thanks voor de foto's!

( Ter info heb er wel bij vermeld dat de foto's niet van mij zijn )
En ik zie er niets van :')

Je hebt jezelf ook gefotografeerd of is dit iemand anders :+
Het grappige is dat dit het niet de eerste keer is dat ik een foto van mijzelf in zijn spiegelvizier heb
Ben wel benieuwd met welke camera de foto's zijn geschoten.
camera's
had je niet gezien dat het twee totaal verschillende soorten foto's zijn?
 
Graag gedaan :):o Ik wist niet eens dat jij een account hebt op MF
Aantal berichten geplaatst: 28En ik zie er niets van :')Het grappige is dat dit het niet de eerste keer is dat ik een foto van mijzelf in zijn spiegelvizier hebcamera's
had je niet gezien dat het twee totaal verschillende soorten foto's zijn?

Oh ben dan benieuwd naar de foto van de andere keer :) ;)
 
Graag gedaan :):o Ik wist niet eens dat jij een account hebt op MF
Aantal berichten geplaatst: 28En ik zie er niets van :')Het grappige is dat dit het niet de eerste keer is dat ik een foto van mijzelf in zijn spiegelvizier hebcamera's
had je niet gezien dat het twee totaal verschillende soorten foto's zijn?
Hey lees je reactie nu pas het zou leuk zijn als je aanmeld op de facebook pagina zodat je de reacties zelf kunt lezen. Heb je echte naam en mf nickname derbij gezet, sorry had alleen goeie bedoelingen. :}
 
Graag gedaan :):o Ik wist niet eens dat jij een account hebt op MF
Aantal berichten geplaatst: 28En ik zie er niets van :')Het grappige is dat dit het niet de eerste keer is dat ik een foto van mijzelf in zijn spiegelvizier hebcamera's
had je niet gezien dat het twee totaal verschillende soorten foto's zijn?
Geweldige foto's

Sta er 2 keer op *O*
 
Oh ben dan benieuwd naar de foto van de andere keer :) ;)
ik had de foto in de start post van het lekstroom topic in gedachten
maar ik zie nu dat ik daarop niet te herkennen ben; telelens foto :+

Hey lees je reactie nu pas het zou leuk zijn als je aanmeld op de facebook pagina zodat je de reacties zelf kunt lezen. Heb je echte naam en mf nickname derbij gezet, sorry had alleen goeie bedoelingen. :}
no worries, ik bedoel dat ik het zelf niet kan lezen
vindt het juist wel aardig dat je het hier even meldt, dat motiveert voor een volgende keer zeg maar

Ik ben meer een lezer als een poster.
Aantal berichten geplaatst: 29 *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan