mening gevraagd

marcel74

Die hard MF'er
26 okt 2005
353
0
amsterdam
Door een haperende compressor en een ...verfspuit was ik verplicht alles weer glad te schuren.
De kleur die gekozen is heet signaal wit dus mat wit.
Nu was ik aan het nat schuren en kwam er eigenlijk wel een heel cool effect naar boven, ook wel gezien bij relic gitaars.

Natuurlijk bouwt iedereen zijn fighter naar eigen smaak en is dit ook iets wat ik zelf moet besluiten, maar vraag me toch af wat andere hier van vinden ipv het altijd strakke spuitwerk.
full
 
Ik vind het wel mooi. Maar bereid je maar voor op commentaar van mensen die niet snappen dat het zo hoort als je eenmaal gaat rijden.
 
Vind het niks,het is net of en toen waren de centen op..........maar goed,je moet en ander zijn mening niet vragen.Gewoon doen wat jij mooi vind! :Y
 
Het is dan wel de bedoeling om nog iets meer plekken te maken, en dan een laag lak erover heen, dan wordt het voor de meeste wel zichtbaar dat dit met opzet gedaan is.
Zit ook ff te zoeken maar wordt niet veel gedaan, wie weet zet ik wel een nieuwe hype.
En lijkt zo net een fighter uit begin jaren 90.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel mooi zou vinden als de basis zwart was,dat zie ik wel voor me.Staat ook 100x mooier bij de gepolijste onderdelen. :+
 
Zwart is ook een kleur die ik overwogen heb, maar menig bouwer kiest hier al voor, en om je fighter een beetje eruit te laten springen is de keus toch anders geworden.
Maar zwart is wel mijn favoriete kleur.

En wat zoonlief aangaat, ik weet niet wat voor weer het bij jou is maar hier schijnt het zonnetje, en ben al blij dat hij iig een broek aan heeft.
Als het aan hem ligt gaat ie in zijn onderbroek door het leven,
 
Het is dan wel de bedoeling om nog iets meer plekken te maken, en dan een laag lak erover heen, dan wordt het voor de meeste wel zichtbaar dat dit met opzet gedaan is.
Zit ook ff te zoeken maar wordt niet veel gedaan, wie weet zet ik wel een nieuwe hype.
En lijkt zo net een fighter uit begin jaren 90.

Hype is al een tijdje gaande in de auto wereld. ;)

Chevy_Apache_stepside_pickup_for_sale_247Autoholic+blog+%25283%2529.JPG
 
Vind het wel wat hebben maar dan zou die meer verweerd moeten lijken zoals die auto boven (andere kleuren natuurlijk)


Of superstrak met een paar coole stickers waarbij de kleuren vd stickers terug komen in de wielen en andere details vd motor.

Maar tjezes dat frame glimt man..niet te weinig. :}
 
Laatst bewerkt:
Tja over smaak valt te twisten. Als jij het mooi vindt rij je er toch lekker mee rond? Het ziet er wel uit alsof hij nog niet af is maar het is jouw fiets! Het voordeel is mocht je het zat zijn, een schuurpapiertje en wat lak doet een hoop! :)
 
Op zich is het wel heel gaaf en ik hou er zeker van, maar dan niet met wit en zeker niet met een gepolijst frame. Ik vind dat als je het frame polijst, de lak er ook spik en span uit moet zien. Maargoed, das mijn mening! Je moet doen wat je zelf mooi vind. En anders... Spuiten kan altijd nog als je het bij nader inzien toch niks vind.
 
Laatst bewerkt:
Op zich is het wel heel gaaf en ik hou er zeker van, maar dan niet met wit en zeker niet met een gepolijst frame. Ik vind dat als je het frame polijst, de lak er ook spik en span uit moet zien. Maargoed, das mijn mening! Je moet doen wat je zelf mooi vind. En anders... Spuiten kan altijd nog als je het bij nader inzien toch niks vind.

:^
 
Het is een r6 kont van 2003 tot 2006.
Riccambi weiss verkoopt ze.

En wat het relic effect aangaat, na uren kijken en nadenken ga ik dus toch wat extra plekken maken en inderdaad een blanke lak erover heen.
Als mensen daarna niet begrijpen dat dit met opzet gedaan is of echt denken dat de centen voor de verf op was, tja .......

Een voordeel is dat er toch wel een paar negatieve reacties zijn, dus waarschijnlijk denkt een toekomstige dief er het zelfde over en heeft deze geen interesse in een ongespoten fighter.

Iedereen bedankt voor de input zowel positief als negatief, alle meningen worden zeer gewaardeerd en heb ik meegenomen in mijn besluit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan