mening gevraagd

Persoonlijk vind ik het alleen gaaf op het masker, en dan moet het wel iets erger zijn.
Nu lijkt het TE incidenteel.

:^

Zou het ook wat extremer doen, dan wat striping of artwork erop (wat je mooi vindt) en daar dan blanke lak over, dan lijkt t ook zo te horen, hoewel ik begrepen heb dat dat geen vereiste is :')
 
of zo met vette rooie goeie pinstriping. of de boel matzwart spuiten met dezelfde pinstriping, want dat past goed bij de gepolijste spullen. pff ik begin niet aan polijsten kan ik net zo goed zo'n Harley kopen en een eeuwigheid poetsen.
 
of zo met vette rooie goeie pinstriping. of de boel matzwart spuiten met dezelfde pinstriping, want dat past goed bij de gepolijste spullen. pff ik begin niet aan polijsten kan ik net zo goed zo'n Harley kopen en een eeuwigheid poetsen.

DOEN! *O*

met die 300'er achterband op je gpz begin je sowieso een beetje harley trekjes te krijgen :+
 
ff een vraagje aan de pro bouwers, wel te zien aan mijn schuur met al die ruimte haha.

in mijn hoofd zag ik dit achterlicht wel zitten, is led met licht remlicht en knippers in 1.
maaaaar zo er op zag het er niet uit, zie foto, en kom maar op met de opmerkingen over mijn mooie werkplaats.
full
 
dus lamp uit elkaar en led bende ingezaagd/gevijld.
maar kan de politie hier over vallen???
is wel duidelijk zichtbaar als ik de accu erop zet maar toch maar ff vragen.
full
 
Ik denk dat je hier wel gezeik mee kan krijgen ja, maar dan vooral omdat de afstand tussen je knipperlichten wel heel klein is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan