Xv920 naar café, tips & tricks gevraagd

Eind deze week staat er ook een volledige originele xv920 in de garage
Deze gaat ook moeten geloven aan een Caferacer ombouw
Ik dacht ergens iets gelezen te hebben van een R6 voorvork 99"-02"
Heeft hier iemand ervaring mee qua pasmaat en lengte ?
 
pen zal het woord zijn in Nederlands. maar dat is de reden dat ik "Stem" tussen twee aanhalingstekens heb gedaan. Omdat de Engelse woord is "Stem".. ik wist niet hoe dat onderdeel heet in het Nederlands.


Maar goed.. je begrijp wat ik bedoeld hoop ik

heb je foto van je ride?
 
Ik wist weer niet dat dat engels was voor pen. :+
Nieuwe pen draaien hoeft niet altijd hoor,kan ook met de originele pen wat gebeuren zodat het past. :)
 
Ow.. ehh.. er zijn weer 3.5 maand voorbij :X :X ik ga binnenkort weer verder aan m'n motor. Heb wat onderdeeltjes verzameld en moet nu alleen nog een accu kopen. Wie weet nog een goede accu voor een XV920? Heb deze op het oog;

JMT YT12B-BS Accu Onderhoudsvrij

Fabrikanten JMT
Voltage 12V
Accu Type YT12B-BS
Breedte 70 mm
Hoogte 130 mm
Lengte 150 mm
C.C.A. 215 A

Heeft dus 215 cca is dit genoeg? Heb ook nog naar een Motobatt gekeken maar met een breedte van 164mm kan ik die moeilijk kwijt onder het zitje.

Zal vanavond eens wat pics droppen van de spulletjes die ik gescoord heb :W
 
Ow.. ehh.. er zijn weer 3.5 maand voorbij :X :X ik ga binnenkort weer verder aan m'n motor. Heb wat onderdeeltjes verzameld en moet nu alleen nog een accu kopen. Wie weet nog een goede accu voor een XV920? Heb deze op het oog;

JMT YT12B-BS Accu Onderhoudsvrij

Fabrikanten JMT
Voltage 12V
Accu Type YT12B-BS
Breedte 70 mm
Hoogte 130 mm
Lengte 150 mm
C.C.A. 215 A

Heeft dus 215 cca is dit genoeg? Heb ook nog naar een Motobatt gekeken maar met een breedte van 164mm kan ik die moeilijk kwijt onder het zitje.

Zal vanavond eens wat pics droppen van de spulletjes die ik gescoord heb :W


Pak je de Motobatt voor een 750 die is iets kleiner maar heeft 20amp het zelfde als in de xv920 zit (MotoBatt MB16AU Accu)
 
Daar zat ik ook al naar te kijken maar die kan ik niet goed kwijt helaas. Is 207x164x72. Zou 215cca niet genoeg zijn? Ik heb het dus over deze; JMT YT12B-BS Accu Onderhoudsvrij in de lijst met motoren waarvoor deze geschikt is staan ook Ducati's van meer dan 1000cc dus een 920 zou hij toch ook wel rond moeten krijgen? Moet me alleen nog eens inlezen over de statmotormodificatie, want die rammelde wat die ene keer toen ik hem aan had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan