Met Bryan Schouten op puntenjacht in Assen

wessie

MF veteraan
5 jan 2008
1.479
2
Ik kwam dit tegen op racesport.nl

Vindt het wel een leuk idee, ik dacht plaats het hier even om nog wat meer onder de aandacht te krijgen.

Weet niet of dit als spam of reclame wordt gezien ik hoop het niet. O-)
Beetje chauvinistisch zijn mag toch wel.. ;)



Ga met Bryan Schouten op puntenjacht in Assen

Voor de Dutch TT Assen heeft Bryan Schouten een actie bedacht waarmee hij zijn fans wil bedanken voor de steun en het vertrouwen. Door middel van deze actie hoopt hij ook het laatste ontbrekende stukje budget voor het seizoen 2014 zeker te stellen.
[www.racesport.nl | MotoGP | Moto3 | Bryan Schouten (51)]
Bryan Schouten (51)

Iedereen die de motorsport in Nederland en Bryan in het bijzonder, een warm hart toedraagt kan zich zelf vereeuwigen op zijn racekuip tijdens de TT. Door een selfie te sturen naar het emailadres: selfie@bryanschouten.nl, laat je als fan je support zien en „zit” je samen met Bryan op de CIP Mahindra motor gedurende zijn jacht naar punten in Assen!


De maker van de leukste en meest creatieve selfie krijgt trouwens de gelegenheid Bryan op de starting grid succes te wensen. In de Pit box van het CIP Team kan vervolgens de wedstrijd met alle teamleden worden gevolgd. Een unieke en niet met geld te betalen ervaring!


Bryan Schouten: „Wij hebben voor de selfie actie van het team ruimte gekregen voor 1200 selfies. Al deze selfies vormen op de kuip de Nederlandse vlag en ik ben ervan overtuigd dat we deze plekken ook vullen. Mijn CIP team ondersteunt de actie volledig en heeft al aangegeven dat als er meer ruimte op de kuip nodig is, zij deze ter beschikking stellen. Het zou natuurlijk te gek zijn als we de hele fiets vol zouden krijgen met selfies zodat er een rood-wit-blauwe Mahindra op de startgrid staat in Assen!

Hoe het werkt:

Stuur je selfie(s) op naar selfie@bryanschouten.nl
Doneer € 12,50 per selfie, op rekeningnummer NL32INGB0006140223, t.a.v. Bryan Schouten Racing, onder vermelding van je emailadres waarmee je de selfie hebt verstuurd.
Maak kans op unieke prijzen:

Meet & Greet met Bryan Schouten inclusief 2 VIP-paddockkaarten en toegang tot de startgrid ( 1 persoon van minimaal 16 jaar).
3 ingelijste actiefotos van Bryan Schouten met handtekening en een stuk van de originele gebruikte selfie-folie



Neem voor meer informatie contact op met Alwin Sahr (Management@bryanschouten.nl)




Mijn foto is gemaakt en ik ben in kom er in ieder geval op .... *O*
 
Ik doe mee. *O* :}
Het begin van de circa 15.000 euro is er. ;)
 
Laatst bewerkt:
Edit. Mail naar het management vervallen, direct naar Brian. :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een grote foto van Brian Schouten op de TT vorig jaar? :)

Dank voor je mail!

Ik heb nog 1 foto gevonden via facebook.
Vorig jaar was niet mijn beste jaar dus kheb er ook niet veel foto's van :-).

Met sportieve groet,
Bryan Schouten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan