Met een auto ken ik ook te hard kijk maar! :)

Goh.....hij heeft ook de kentekenzoekfunctie (ofhoedatookheet) bij Centraal Beheer Achmea gevonden! Als je echt zoveel te weten kan komen, vertel me dan ook mijn naam, adres, aanvang tenaamstelling etc.....

Ergo, je weet dus niks!

Nee Central Beheer Achmea gebruik ik niet. Die registeren trouwens ook mooi alles wat je opgeeft, ook al is het alleen om te zien wat bijv. je verzekering zou gaan kosten.
Gewoon www.a2sp.nl gebruiken :+
Werkt leuk, maar werkt niet met alles, mijn kenteken staat er net wel in, bestond eerst nog niet, en van m'n oude motor wel terug te vinden, maar huidige motor staat er niet eens in. Raar hoor ;) Naja de wouten betalen ook zoveel euro aan rdw per keer dat ze een kenteken opvragen.
 
Wat een asociaal volk zit op dit forum.
Allemaal snelheidsmaniakken :P

Wees blij, anders schiet het niet op ;) kennis van me (wil 'm eigenlijk niet kennen) is zo'n echte moraalridder. 22 jaar en nu al mij dood wensen, dat ik tegen een boom mag rijden met de motor omdat ik harder rijd dan toegestaan.. nou ik heb nog nooit zo hard gelachen om zo'n sufkut :+ :P

Hij liep bijna vuurrood aan toen ik 'm een keer meldde dat ik net op tijd kon remmen voor een gatso, anders had ik een leuke prent schitterend... die gozer zei de hele dag niets meer.

Ik :r op moraalridders.

Wanneer gaan ze trouwens eens Spee en Leo de Haas achterna? Peter R ging Spee wel achter na, die reed netjes, maar volgens mij kan die kerel zich ook niet altijd inhouden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan