MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Seow, vandaag diep in de krochten van de Oracle Cost Basted Optimizer gedoken en een probleem gevonden waar we al een week mee worstelen *D

Wat heb ik toch een leuk beroep *O*
Wat ben ik toch een nerd -O-
 
Zo alles bij gelezen enne ja wat moet zeggen. Niks denk. :+

Wel gezellig dat jullie gaan skieen. Maar ik hou rustig. Na het laatste wilde uitje met jullie. Ben er net weer van bekomen.

Ieder geval veel plezier! *O*
 
Goedenavond allemaal :W

Woensdag en nog geen pakje |(

Hoe lang duurt het verzenden vanuit Frankrijk zeg....is niet de andere kant van de wereld hoor..... :(
 
Zo alles bij gelezen enne ja wat moet zeggen. Niks denk. :+

Wel gezellig dat jullie gaan skieen. Maar ik hou rustig. Na het laatste wilde uitje met jullie. Ben er net weer van bekomen.

Ieder geval veel plezier! *O*
Ga je mee naar de efteling, hooguit een paar wilde mf-ers die je in je nek kunnen springen :+

Goedenavond allemaal :W

Woensdag en nog geen pakje |(

Hoe lang duurt het verzenden vanuit Frankrijk zeg....is niet de andere kant van de wereld hoor..... :(
Duurt zeker lang, leek zo veel belovend |(
Komen het zeker lopend brengen :? Zelfs fietsend hadden ze er al kunnen zijn :X

oh ja, hoi allebei :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag trouwens nieuwe hardloop schoenen gekocht, dus kan weer lekker beginnen :)
 
Vandaag trouwens nieuwe hardloop schoenen gekocht, dus kan weer lekker beginnen :)

(sarcasme aan)hoelang heeft dat geduurd voor je marktonderzoek zover gevorderd was dat jij een paar kon kopen waar je het hele pakket bij kloppend had??(sarcasme uit)

pfff heb zat hardloop schoenen staan...loop er alleen gewoon op haha
 
(sarcasme aan)hoelang heeft dat geduurd voor je marktonderzoek zover gevorderd was dat jij een paar kon kopen waar je het hele pakket bij kloppend had??(sarcasme uit)

pfff heb zat hardloop schoenen staan...loop er alleen gewoon op haha

Nou ja.... 1 week :)
Telkens alleen te kleine maten of hardloopschoenen die niet in mijn straatje zitten.
Maar vandaag de ideale schoenen gevonden (zaten ERRUG lekker) :)

Mijn oude hardloopschoenen gebruik ik voor het krantenlopen :)
Gelvulling is uitgehard en lopen ECHT niet meer lekker (zijn ook helemaal versleten :)).

Ben er weer super blij mee :)
Nu nog een hartslagmeter om echt goed verantwoord bezig te zijn.

Oops... hap hap :P

images


Voor het mountainbiken heb ik trouwens SPD's van Shimano :Y
Waren in de aanbieding in Duitsland.... of het verstandig was om in een gebied met afgronden e.d. voor het eerst vastgeklikt te zitten aan je mountainbike is een andere vraag |( O-) :+

[me="Nocer"]is goed bezig, dunkt me :)[/me]
 
Ja ikke wel, slechte mensen gaat het altijd goed O-)
Jij ook een lekker daggie gehad :?

Heb je Kleine rat nog aan het werk gekregen })
Hoe laat gaan jullie naar de efteling :?
Mooi *D
jep :Y

ook jep }) flink aan het werk, alleen is het haar niet gelukt het bestand voor mij te draaien, is iets nieuws en ergens gaat er iets fout :X kreeg steeds een oud bestand van 30/11 en daar heb ik niets aan, dus morgen maar ff kijken waar het fout gaat.
Dus niet veel kunnen doen want de rest had ik gisteravond al gedaan :+

Elf uur bij de Efteling dus daarvoor verzamelen.
Flipper (met dochter) pikt mij en Eelke tussen 9 en half 10 op, tis krap anderhalf uur rijden voor ons.

Voor het mountainbiken heb ik trouwens SPD's van Shimano :Y
Waren in de aanbieding in Duitsland.... of het verstandig was om in een gebied met afgronden e.d. voor het eerst vastgeklikt te zitten aan je mountainbike is een andere vraag |( O-) :+
lijkt me sowieso eng dat vastgeklikt zitten.
maar ja, van de trapper afschieten zal ook niet echt grappig zijn :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan