MF,er JJ@ overleden

Shit weer iemand, krijg er alltijd weer kippenvel van. Heel, heel veel sterkte beste familieleden en vrienden. RIP
 
Vreselijk nieuws...
Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met dit zware verlies!
 
Ik had m'n eerste reactie al gegeven in het FJR-topic en op 't FJR-forum, maar wil in dit algemene topic van de gelegenheid gebruik maken m'n medeleven uit te spreken richting nabestaanden en betrokkenen.
Het blijft een raar iets, hoe een tragische gebeurtenis met iemand die je alleen maar online hebt 'gekend', je al de hele dag aan het denken houdt.

JJ@: we zullen je missen in 't FJR-topic!
 
rust zacht.... '(



sterkte aan vrienden,bekenden en de nabestaanden
 
Wat een vreselijk bericht.. -O-

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden, mn voor zijn gezin en de rest van zijn familie..
 
Sterkte aan een ieder die hem kende...


full
 
Alhoewel ik hem niet persoonlijk kende,blijft het toch altijd schrikken wanneer een medemotorrijder (en MF-er) zoiets tragisch overkomt.

Ik wil dan ook zijn familie,in het bijzonder zijn gezin en andere betrokkenen ontzettend veel sterkte wensen met dit enorme verlies
 
Triest nieuws om te horen dat er weer een MF-er naar het volgende leven is gegaan.

RIP JJ

Familie, vrienden en bekenden sterkte met het verlies
 
Verscrikkelijk...Las regelmatig even stukjes mee in Noorden topic, was hij erg actief.

Raar om 's ochtends te lezen dat ze lekker dag uit rijden gaan met een groep en dan dit! :(
Erg zuur!

Heb begrepen dat hij vrouw en paar jonge kids achterlaat... -O-
Nabestaanden, vrienden en motormaatjes veel sterkte!!
 
Altijd klote zulk nieuws, sterkte aan familie en nabestaanden .... -O-
 
JacobJan,
Afgelopen nacht heb je me behoorlijk wakker gehouden.
De complete film met wat we samen hebben beleeft is voorbij gekomen.
Als ik je ooit weer tegen kom krijg je een knal.
Waarom jij lul, ik zit hier wederom om je te janken.

Brita, kids en familie, heel veel sterke..................................
 
Terug
Bovenaan Onderaan