MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
kom net thuis van vanochtend vroeg :9 , heb nog even gepooled bij me neefje in soest in de tuin :)
Nog bedankt voor het gave ritje! :9~
 
En weer terug.... het wordt morgen echt een baal dinsdag. ;) Wat een leuk weekend en wat een mooie omgeving! Nog even en de buiten wanden van de koffers zijn 'minder geschikt' om water in vast te houden. :$

bart_adventure_bocht.png
 
Motorrijden is eigenlijk helemaal geen leuke hobby. Duur, levensgevaarlijk en dan ook nog saaie of overvolle wegen.

Koekblikkers zijn inderdaad niet te vertrouwen. En als je de koekblikkers al hebt kunnen ontwijken dan is er nog het grind in de bochten. Of een oliespoor. Of putdeksels. Of wildroosters. Of drempels. Vooral veel drempels, daar krijgen we maar niet genoeg van hier in dat kikkerlandje.

Alsof een beetje leuke stuurweg alleen leuk mag zijn als je daar met een monstertruck overheen gaat. Drempels die gemaakt worden met overtollige stoepranden. Ben regelmatig even de motor kwijt als er van die rottige drempels zijn. Slagschip is nogal zacht afgeveerd en lijkt de wat scherpere drempels niet helemaal lekker te kunnen verwerken.

Anyway, motorrijden is niet leuk.

*Doet een beetje droevig kijken, heeft eens uitgerekend wat er zoal aan kosten zit aan te komen aan onderhoud/banden.* '(
 
:W Goede avond!!


Hier ook lekker aan het nagenieten van een heerlijk weekend :Y Zaterdag hard in de tuin gewerkt en nu op een paar tegels na alles gelegd, daarna lekker BBQ-en bij mn ouders. Zondag de nachtrit overdag gereden met duo; prachtig *D En vandaag samen met Loesje lekker gestudeerd gereden en ergens in Zandvoort geëindigd. WAT een drukte daaro zeg |( Dikke file terug -O-

Al met al een prima weekendje zo geweest :Y :]



Geloof dat iedereen wel lekker gereden/gevaren/getuinierd (of gewerkt) heeft *O*
 
Owja... kan ik Plexat en evt wat andere gespot hebben vanmiddag op de A27 rond 13:20?? Ikke reed richting Utrecht, jullie de andere kant op :W
 
Owja... kan ik Plexat en evt wat andere gespot hebben vanmiddag op de A27 rond 13:20?? Ikke reed richting Utrecht, jullie de andere kant op :W

dan heb je 3 man gespot...MTeun, Jantah en Plex :Y
Toen zaten wij op het terras nog ;)
 
En weer terug.... het wordt morgen echt een baal dinsdag. ;) Wat een leuk weekend en wat een mooie omgeving! Nog even en de buiten wanden van de koffers zijn 'minder geschikt' om water in vast te houden. :$

[afbeelding]

:} :} :}

welkom terug man *D
 
Laatst bewerkt:
En weer terug.... het wordt morgen echt een baal dinsdag. ;) Wat een leuk weekend en wat een mooie omgeving! Nog even en de buiten wanden van de koffers zijn 'minder geschikt' om water in vast te houden. :$

[afbeelding]
:W
Mooi dat het leuk geweest is daar.
Stoere foto ook ;)
 
Ty all *D
Het weer was ook echt top! Lekker bruin/rood geworden! Top huisje en heb een KLE 500 misbruikt voor wat off-road heuvelwerk, wat ik met de Adv toch niet helemaal aandurfde (de Adv kan het wel, echter.... is een stukje zwaarder en moeilijker in het gareel te houden dan een KLE 500 ;)).

Overigens.... 8600 km op de Adv alweer... snel maar een 7500 beurtje inplannen. :X Banden gaan zo te zien maar max 10.000 mee... dus voor Noorwegen nieuwe erop gooien dan maar.

Nu maar slapen.. :W
 
Trouwens.. nu ik die foto zo zie... lijkt het maar zo? Of is de voorband echt op het randje van zijn kunnen?
 
Ty all *D
Het weer was ook echt top! Lekker bruin/rood geworden! Top huisje en heb een KLE 500 misbruikt voor wat off-road heuvelwerk, wat ik met de Adv toch niet helemaal aandurfde (de Adv kan het wel, echter.... is een stukje zwaarder en moeilijker in het gareel te houden dan een KLE 500 ;)).

Overigens.... 8600 km op de Adv alweer... snel maar een 7500 beurtje inplannen. :X Banden gaan zo te zien maar max 10.000 mee... dus voor Noorwegen nieuwe erop gooien dan maar.

Nu maar slapen.. :W
Goed naar je zin gehad dus *D :]

Jij reed vanmiddag toch niet heeeeel toevallig bij Baarn de A1 richting A'foort op he?
 
Trouwens.. nu ik die foto zo zie... lijkt het maar zo? Of is de voorband echt op het randje van zijn kunnen?
Volgens mij lijkt dat maar zo... zit nog voldoende rubber op de zijkanten (nette hellingshoek daar niet van, maar zou in theorie verder kunnen)

Doe eens closeup van die band :P
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij lijkt dat maar zo... zit nog voldoende rubber op de zijkanten (nette hellingshoek daar niet van, maar zou in theorie verder kunnen)

Doe eens closeup van die band :P

Nee... was pas rond 8 uur bij Baarn.. (was wel in Baarn geweest, en voor je huis nog wel!).
Closeup doe ik morgen wel. :)
 
haha nee inderdaad dus nu nog even economie doornemen :z
eigenlijk helemaal geen zin in... Gelukkig morgen ochtend "eventueel" ook nog genoeg tijd O-)
 
Laatst bewerkt:
Nee... was pas rond 8 uur bij Baarn.. (was wel in Baarn geweest, en voor je huis nog wel!).
Closeup doe ik morgen wel. :)
Ah... dacht ook wel dat jij het niet was, reed weg bij tankstation voor iemand-met-dezelfde-motor-als-jouwes. Dus dan had je wel een seintje gegeven ;)



:W ben slaapie doen
 
:^
Ik had m'n motor geen eens meer gezien na de Eifel dus kon het niet laten een klein rondje (100km) te rijden vanavond voor het eten. 100km teleurstelling na de Eifel :')
Was dan met mij/ons meegegaan: Lek- en Rijndijk aan de zuidkant (niet eens druk) richting Arnhem. Vervolgens over de Veluwe naar Apeldoon, Ermelo, Amersfoort en toen weer naar huis: 230 km.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan