MF Gooi & Vechtstreek deel 148. Verjonging :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ X: Ja en nu net bij motozoom n toffe deal ervoor...maar niet gepland, net als mn voor veren of of of...nee dit jaar gaat dat geld naar vakanties, volgend jaar maar hopen op n toffe deal voor n zumo ergens :)
 
4000km, 500 euro...
Daar kan ik net de diesel van betalen.

Denk dat ik het door een transportbedrijf laat doen :P
 
Laatst bewerkt:
En, hoe gaat de limerick verder - er rijmt vrij weinig op Antwerpen :+Poser :)
Leuke beelden :YHm, eens even spieken .. die staat ook nog op de wishlist.
(opvallend, gebeurt niet zo veel dat MZ en Louis gelijk lopen qua prijzen ..)

Kwam erachter via het zwarte gat topic, waar iemand m had gekocht. Geen slechte deals, het zijn LM versies en ook n 340, dus recent ding nog, mag je wel vanuit gaan dat ie nog lang updates mee krijgt :Y
 
Euhm tja hoe leg ik dit uit :X

"we" beginnen weer rustig van voor af aan, is nu dus nog geen "we", maar hebben wat dingen uitgepraat en elkaar vandaag gezien, gesproken.

Hoewel ik dan misschien wel naïef ben, denk ik toch dat het nu zodra "we" weer een stel zijn, wel echt goed komt. In ieder geval zullen mijn gebreken niet meer een oorzaak spelen zodra "we" weer wat worden en dat zal echt een super groot gedeelte van de problemen die "we" hadden echt wegnemen en dus tot veel minder "ruzies" e.d. leiden.

Ik ben er nu wel achter, dat we een paar dezelfde toekomstdromen hebben (bv duikvakanties+cursussen), dat we echt bij elkaar passen en dat mijn liefde voor haar, zo diep zit, dat het heel lang "even" doorbijten zal worden, als blijkt dat het toch niet werkt :$

Positief blijven en vooral dromen helpt erg goed :$

Maar nu gewoon rustig aan weer beginnen en ik moet vooral niet "te" snel willen gaan :+
 
Sommige dingen vallen niet uit te leggen ;)
Hopelijk werkt het. Zo niet dan is het goed elkaar nog meer zat te worden :P
 
Laatst bewerkt:
Koffie :Z :Z :Z



druk hippertje hier boven :X



Mooie dag om te verjaren 8-) Gefeliciteerd *D
 
:^
Maar dat schijnt er wel op te zitten volgens de site van motozoom.
Maar op deze 340 zit geen Groot Brittainië zo te zien. Dus alleen centraal europa zo te zien. Je had volgens mij met de 340 2 opties: West of Centraal Europa :?
Ik zie dan liever een aanbieding met de 350 (heel europa) :Y
 
En ook even hippen voor Clau: *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat een prachtige dag speciaal voor jou, van harte gefeliciteerd *D :j
 
Van harte gefelicitaart Coonie! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*



Ook dat houd n keertje op, dacht ik me te herinneren? Als het model langere tijd niet meer word gemaakt door Garmin enzo.

@ Liefdes perikelen: Vrouwen snappen dr zelf geen drol van, sorry maar das mijn mening op t moment, ik scheer niemand over 1 kam, maar ondertussen begin ik mijn geloof in de liefde wel te verliezen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan