MF Kids meeting & (mini)tour 2008

en weer thuis na de motor van mijn vader opgehaald te hebben...

eerts naar het voetbal gekeken...... kl*te zooi !!! '( '( '( '( '( :X :X :X :X


en toen in de auto naar stiens (friesland) 110 km toe en met de motor weer terug.....


je moet wat over hebben om je kinderen blij te maken..... :9 :9

nu morgen nog beetje mooi weer en dan gaat het vast goed komen.....


tot straks..... :9
 
Laatst bewerkt:
De kids tour blijkt voor Lady N en mij nogal te botsen met een verjaardags-feestje. We konden sowieso niet mee pannekoek eten, maar zeiknat regenen aan het eind van de rit is dan ook ietwat onpraktisch.

Verder lijken er ook geen extra zitplaatsen nodig te zijn. En tenslotte heb ik eigenlijk ook niet zo'n puf voor twee lange ritten in één weekend.

Helaas haken wij dus af.

Veel plezier iedereen.
 
Weerbericht van het KNMI geldig tot morgen middernacht.

Opgesteld op zondag 22 juni 2008 om 07.05 uur.

Wolkenvelden en enkele onweersbuien.

De dag begint met vrij veel bewolking. In de loop van de ochtend ontstaan in het oostelijke deel van het land (onweers)buien. In de loop van de middag nemen deze verder in activiteit toe en is er kans op zware windstoten, tot zo'n 80 km/uur, en hagel is dan ook niet uit te sluiten. In het westen van het land kan een bui vallen. Later in de middag klaart het van het westen uit op. Het maximum loopt uiteen van 20 graden aan de westkust tot 28 plaatselijk in het oosten van het land. De wind draait van zuid naar zuidwest en neemt toe tot matig, kracht 3 of 4, aan de kust tot krachtig, 6, mogelijk hard, 7 Bft. Boven land kunnen er dan windstoten voorkomen tot 80 km/uur.



lekker weertjeeeeee.............
 
Ik neem aan dat het verzamelpunt nog steeds de A1 afslag Voorthuizen is (om 13.15). Wij komen alleen wel eerder langs Barneveld met de Tango en de Mac (ca 2 km eerder (vanuit Den Haag gezien)). Dus daar stoppen we eerst om te tanken en voor een sanitaire stop.

Voorlopig lijkt het weer mee te vallen, nu maar hopen dat zich niet te veel onweer opbouwt. Als dat gebeurt zijn we wel zo weg, want we moeten terug in westelijke richting (tegen de wind in)

Zie jullie straks.
 
Laatst bewerkt:
[me=_fanatic] moet helaas afhaken '( [/me]

Gister een zonnesteek opgelopen en daar wordt je niet blij van :r
Ik durf het niet aan om te gaan rijden -O-

Ik zal wel de hele dag spam mailtjes naar de weergoden sturen dat jullie goed weer houden en wens jullie bij deze veel pezier :Y
 
Zo ik ben er klaar voor! Net nog ff de oranje welpies van de motor gepulkt ;(
Weer lijkt nog redelijk mee te vallen, nu maar hopen dat het meevalt met het onweer...

Tot straks! :W
 
Goedemorgen allemaal!

Nou het weer lijkt vooralsnog erg mee te vallen....! Gelukkig!

Ik zie een aantal afmeldingen en weer aanmeldingen en nog afmeldiingen.... jammer!

Nou ja ik zie straks wel wie er komt opdagen.

tot straks!
 
Het weer ziet er hier (Apeldoorn) goed uit, zelfs geen dreiging............. licht bewolkt... lekker zonnetje....................... wel wat benauwd...........

Haal de RSV maar onder het 'zeil' vandaan....................

Tot zo
 
eerste stop . 1 dikke bui gehad alleen regen nu mooi weer . zo verkorte route harderwijk . is dikke fun !!
 
Ben benieuwd hoe alles is gegaan :Y *O*
Hopelijk ben ik er volgens jaar ook bij :]
 
Hoop dat jullie een goeie en gezellige dag hebben gehad.
Om het woord afmelding maar niet hoeven gebruiken (ook wel een beetje laat idd-sorry) zal jullie het misschien (niet) opgevallen dat wij er niet bij waren.
Helaas combi van omstandigheden en geen PC bij de hand om even van te voren af te melden. Helaas.. ;(

gr
MB
 
Wij zijn ook weer thuis. Kind gedoucht, motor ook!
Eén bui onderweg, wel eentje waar je errug nat van wordt. Maar gelukkig daarna prachtig weer, en helemaal drooggewaaid. Bij Arnhem in de buurt zagen we flinke pakken hagel langs de kant van de weg liggen, en het wegdek vol met blaadjes en troep. Héél voorzichting rijden. Lekker uitrustpunt bij Prinsheerlijk. Daar kwamen nog wat mensen aanhaken, of alleen gedag zeggen (en weer een flink terug rijden).
Posbank zelf was afgesloten!!! Te veel troep en enge dingen op de weg.
Verkorte route naar Harderwijk. In de file terecht komen!! Wij zijn afgehaakt, en een Mac onderweg gedaan. En daar komen we Rocketman weer tegen!!
Thuis bagger van de motor afgespoeld- kwam een half bos af!!

Leuke dag, leuke route! Goed gedaan King!!

Tot volgend jaar!! *O* en dan met zonder regen....
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn ook weer thuis, nog niet gedoucht en zo, maar wel wat piccies.

Als eerste 2x de start, dan de Posbank en zoals @nne al opmerkte deel 3 van de toer: de Mac bij Veenendaal.

King, hartelijk bedankt voor de organisatie!
:]

full
 
Laatst bewerkt:
en ook weer thuis na een fijn dagje sturen......

op 1 klein buitje na (duurde wel half uur en zicht was ook weg ,kleingheid hou je)
een stralende dag gehad.........

volgend jaar zijn we er weer bij......

dank aan kingcoder :} voor zijn inzet en de mooie tocht.....

dank :} aan de rest voor de fijne dag.......

dubbel dank aan frank :} :} die een achteropzitster mee wou nemen.......

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Wij zijn ook weer thuis.
Net even op de buienradar en op wat nieuwssites de beelden van vanmiddag bekeken, maar we hebben (gelukkig) heel veel narigheid gemist. Daar was die bui die we wel gehad hebben niks bij.

Het was een leuke middag.
KingCoder, bedankt voor het organiseren.
 
Laatst bewerkt:
waren rond 21.15 weer thuis ...kiddo rook zijn kussen en weg was ie

Kingcoder bedankt voor het organiseren

maarre volgend jaar geen pannekoekenhuis meer :N
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de kids het een beetje naar hun zin hebben gehad.

Het 'buitje' was volgens mij in de buurt van Wekerom /Harskamp, viel toch nog wel mee ?? Het water liep mij op een gegeven moment in de handschoenen en in de broek.

In de omgeving van Arnhem kreeg ik een geheel nieuwe kijk op "het volgen van een groene route" mijn hemel wat lag daar een blad op de weg.

Allemaal netjes gereden, niemand een fout gemaakt.................... na ja eentje dan.

Een niet verder met name te noemen mevrouw (woonachtig te W.b.D.) kwam er, na een afslag te hebben gemist, achter dat haar benen toch iets aan de korte kant zijn. Het 'in z'n achteruit' zetten ging niet echt gemakkelijk. Doch met vereende krachten (en met hulp van dochter en mijzelf) lukte het dan toch om de motor weer in de goede richting te krijgen................... :+

Jammergenoeg, ik baal daar echt van, zijn m'n filmpjes niet gelukt. Blijkbaar toch een knop op toestel verkeerd staan, helaas........

Wel ca. 25 foto's, een aantal ( de naar mijn mening leukste) zal ik direct hier plaatsten,
het geheel op Mijnalbum.nl. (volgt z.s.m.)

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan