MF mega meeting 12 sept. 2010 Veenendaal

Hééééé het animo neemt toe!!!!!!!!

Toppie.

Aparte opstapplaats is een goed idee. Betekend voor mij dat ik in Bunnik aansluit.
Die drie dames mogen ook mee. Ik hoop wel dat ze een niergordel hebben, die hebben anders echt wel last van hun rug. IK GA ZE NIET DRAGEN!!

Moeten we alleen nog een tijd afspreken, 11.00 uur ?

Nou dat word dan wel een dure grap voor je want die damens moeten wel helemaal uit de US komen en dan met alle gevolgen van dien want the plane kan alleen al door hun neerstorten en dat risico moet je toch ook niet nemen hoor en het nieuwe beleid is dat zulk rond volk pp 2 stoelen moeten reserveren dus kom je uit op 6 seats dus mijn advies: laat ze lekker daarwaar ze zijn.
Ik ga jou lekker gezeldschap houden bij Bunnik. 11.00 is perfect en trouwnes MC de newbies verzamelen pas bij de mac veenendaal dus ernaar toe rijden staat helemaal vrijjjjjjjjjjjjjjjjj.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat word dan wel een dure grap voor je want die damens moeten wel helemaal uit de US komen en dan met alle gevolgen van dien want the plane kan alleen al door hun neerstorten en dat risico moet je toch ook niet nemen hoor en het nieuwe beleid is dat zulk rond volk pp 2 stoelen moeten reserveren dus kom je uit op 6 seats dus mijn advies: laat ze lekker daarwaar ze zijn.
Ik ga jou lekker gezeldschap houden bij Bunnik. 11.00 is perfect en trouwnes MC de newbies verzamelen pas bij de mac veenendaal dus ernaar toe rijden staat helemaal vrijjjjjjjjjjjjjjjjj.
Okidoki, gezellie.

Laat die dames dan maar zitten, wil geen ramp om m'n geweten :N
 
Misschien is het ook handig om 1 verzamelplaats te nemen (carpool of restaurant bij een afrit ofzo) dan hebben we 1 centraal punt, is over het algemeen wat makkelijker :)

Denk trouwens ook dat het handig is om de lijst in de OP te kopieren en aa te vullen als je besloten hebt om mee te gaan.

OP is aangepast
 
Mag ik ook mee?

ugly.jpg
 
Neem jij nu al je vriendinnen mee, Deanevo, zo ja, vraag ik ontheffing voor 2 rijstroken incl wide transport begeleiding
 
Ik vraag me toch af, hoe ze die fles wijn hebben kunnen overtuigen om deze houding aan te nemen
 
bitchin, zolang ik je onderdelen zelf niet nodig ben laat ik ze zitten :)

Midnight, ik heb zelf een harley.. Vandaar :) uitlaten haal ik er wel half af :) mooi veel kabaal dus *D
 
fuck newbies! Zolang ze in dit deel van het forum thuishoren kunnen ze gewoon met ons mee.
 
Prima dus we zien mekaar dan allemaal bij Bunnik (dat wordt googlen voor mij maar komt goed :P) langs de A12, Zijn er nog mensen geintresseerd om ergens langs de route Rotterdam naar Bunnik af te spreken? zoals het er nu naar uitziet kom ik vanaf Rotterdam namelijk :)
 
ik wel , maar of de HD dat lukt ;)
daarom hoop ik ook op meerdere menesen uit het zuiden, kunnen ze helpen duwen. :+
 
damn daar baal ik nou van mama.. Dan moet jij maar apart rijden :+ nog mensen die minder snel verdwalen en vanuit het oosten naar bunnik gaan?
 
Bunnik it will be..

*O* *O* *O*

@Hakkers jongen volgens mij zijn we elke dag dat de zon opnieuw opkomt weer newbies want elke dag is weer een nieuwe dag en is alles weer nieuw ook al stamt het uit 1800 elke dag is weer een nieuwe dag volgeladen met newbies.
Trouwens zovaak heb ik de laatste tijd nog niet eens gereden hoor mede door andere zaken maar ook doordat de kids vakantie hebben maar gelukkig gaan zevolgende week weer naar school *O* al heb ik de laatse 6 weken regelmatig een nachtrit gemaakt om de magna soepel te houden wat ook gelijk een boete heeft mogen opleveren op 10-8-10
tijd:01.46 het enorme opgelegde bedrag van maar liefst 25 euro :]
AJETO :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan