MF-oost deeltje 118 ''Ook Leuk! ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slecht zicht heb ik nog steeds daarom heb ik de BMW's ook weg gedaan, het hoeft niet nog slechter. :+
Mwoa, zie mezelf hier nog wel op rijden:

bmw_k1300_2009_05.jpg
 
@Daphne: ik merk wel dat ik op het werk m'n beschikbaarheid vanaf 16:00u heb openstaan voor de schaatszondag. Even afwachten dus :/. Planningsfoutje :X.

Woensdag weet ik meer :Y
 
Definiëer "normaal" :+ :P


dat is hier bij dit zooitje ongeregeld niet echt mogelijk je krijgt als je om een voorbeeld van een rechte lijn een soort kurkentrekker vorm gegeven door een dronken baviaan.


maar het zou logische zijn na de 2500 posting , tenminste dat denk ik , dat is voor ieder ander weer anders .
 
Laatst bewerkt:
dat is hier bij dit zooitje ongeregeld niet echt mogelijk je krijgt als je om een voorbeeld van een rechte lijn een soort kurkentrekker vorm gegeven door een dronken baviaan.


maar het zou logische zijn na de 2500 posting , tenminste dat denk ik , dat is voor ieder ander weer anders .

Dat is niet "normaal".. Daar werd wel om gevraagt :Y
 
Motorshopper: Test: Yamaha XJ 600 N (1994) door Second Identity

Heb ook maar eens een review geplaatst om kans te maken op kaartjes voor de beurs *D. Denk da'k ze ook nog wel ga schrijven van m'n andere motoren :)

Sinds dat je kaartjes voor de beurs kunt winnen staat er me een partij onzin op die reviews..

Las er laatst toevallig 1 van een K&N oliefilter... ja wat kun je daar nou van vinden??

Hij werkte goed volgens hem, hoe weet hij dat heeft hij het aantal staaldeeltjes gemeten na de filtering ofzo?? _O-

owjah, en het grootste pluspunt was de grote 6-kant achterop, dan kon je hem met je doppenset goed vastdraaien }) _O-
 
Laatst bewerkt:
Sinds dat je kaartjes voor de beurs kunt winnen staat er me een partij onzin op die revieuws..

Las er laatst toevallig 1 van een K&N oliefilter... ja wat kun je daar nou van vinden??

Hij werkte goed volgens hem, hoe weet hij dat heeft hij het aantal staaldeeltjes gemeten na de filtering ofzo?? _O-

owjah, en het grootste pluspunt was de grote 6-kant achterop, dan kon je hem met je doppenset goed vastdraaien }) _O-
Toegegeven, aan dat soort reviews heb je helemaal niks :+. Maar een motor review, ook al is deze wat karig (weet niet alles meer van die fiets) heb je zeker wel wat aan :)
 
Ja dat is ook zeker wel zo, en bijvoorbeeld van een helm of dat soort dingen ook wel.
 
Wel jammer dat soefzoekie nu zelf niet de eerste is haar hier te feliciteren *O*

Maar gefeliciteerd Fen!

koekjes *O* *O*
 
Dankjullie voor de felicitaties *O*

Heb een supercadeau gekregen vn me lieve schat namelijk me eerste motorrijles!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan