MF-Oost deeltje 119 * Dit is niet jouw topic, vriend! ''

Status
Niet open voor verdere reacties.

is geen R, maar een gewone, en dan ook nog eens veeeeel te duur ( kom je die 1000,- te veel even brengen?? )

is trouwens een 2003 model. die staan ook voor rond de 4000-4500 te koop ;)


edit voor de liefhebbers: een R is voorzien van:
- gesmede OZ wielen blauw of goudkleurig
- Ohlins vering voor & achter + stuurdemper
- carbon delen ( spatbord, hugger, zij-inlays )
en de eerste paar jaar waren het 1 zitters zonder duo mogelijkheid ( lichter subframe )

Koste toen ff 3500,- extra :9~
 
Laatst bewerkt:
Zo orgeltjes wouden geeneens drank vanavond :o
Maar was weer gezellig 8-) Zoom'teen maar weer naar bed :z
 
[me="Annanas"]gaat weer :r naar bed..[/me]
toch eens tijd voor 'n griepprik oid. -O-
 
@Motormieke: kan je me ff PM'en of je dat extra kaartje voor de motorbeurs nog kunt gebruiken? Anders kan ik er misschien iemand anders blij mee maken :) (al weet ik dan nog niet wie, maar daar kom ik vast wel af) :+
 
Laatst bewerkt:
Kllopt, maar 6 (7? 8? ) keer in een jaar tijd.. baadt het niet dan schaadt het niet :P



Oja, ik ben ook aanwezig, vriend! :W
Da's wel veel ja. Zat laatst nog te kijken, heb me op het werk voor het laatst ziekgemeld in september 2008. En dat was in 4,5 jaar ook de enige keer :)

Edit: overigens is ziekmelden wel iets anders dan ziek zijn bij mij, maar dat terzijde :P
 
Laatst bewerkt:
Pff ben zo vaak ziek :') moet er niet aan denken om elke keer mn dokter en zn sjaggerijnige assistent lastig te vallen :X

Alles went, en waar je niet dood aan gaat word je sterker van..
Ben nog steeds een slappeling, maar dat terzijde :+
 
wind.jpg
 
Laatst bewerkt:
goeie morgen, Eady vertrekt vandaag met een hele apotheek richting de dierentuin!

Ik zit vandaag een ochtend opgesloten in de mangrove... :)

:W
 
Goooooooodmorning Twente..
I love the smell of burning rubber in the morning.. 8-)

(maar doe toch maar eerst een bakkie koffie :Z )
 
Hoppa alweer een toppic!

Goedemorgen @ all!

toen de AT weg was en ik heel gericht in contact trad met verkopers, heb ik 2 x toe een afspraak gemaakt en toen ik wilde langs komen waren ze weg,, en ze vragen nu een 1000,- meer dan een jaar geleden !! en dat wil ik gewoon niet.....

dan rij ik liever hier een jaar op en wacht gewoon dat de prijzen wat zakken

het is toch van de gekke dat ze voor een motor uit 2008 maar een 750 a 1000 onder de oude nieuwprijs vragen ,, en de niet inruilkorting bij bepaalde bmw dealers maar een 300 a 500 is......

als of alleen wij afschrijven

Aah, ik snap je helemaal :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan