MF-Oost deeltje 152 * Het undercover kattentopic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggels :WOh die zagen we nog wel voorbij komen ja. Het enige wat iedereen die bij de tex stond dacht was: Jeetje, wat voor een ontzettende stumper is dat nou weer? :X Vast weer zo'n compensatiehaantje :')

Och, zo'n 600rr is wel een fiets om lekker in de toeren te jagen.

Overdag sloom op kantoor, na zessen snel op de sportmotor, bedoel je?
Mss wel een ambtenaar met geldingsdrang. :+
 
Ik zoek een mooi rondje in de buurt van Enschede, half uurtje ofzo om mijn zwager kennis te laten maken met motorrijden.

kan iemand me wat op een kantje laten zien?
 
Laatst bewerkt:
Je kan toch zuid naar Buurse doen, en dan naar haaks, dan achterlangs naar Boekelo?
Snelweg is saai.
Ik ben niet zo goed bekend hier in enschede. Mijn schoonouders wonen aande buurserstraat, vandaar dat ik de weg naar buurse en Haaksbergen op de kaart had gezien. :P

En snelweg is inderdaad saai, maar de eerste keer dat ik bij een motor achterop zat op de snelweg vond ik het wel imposant. Vandaar.

Buurse haaks boekelo... dat is her advies dus. :Y
 
Nice. Bedankt jongens. Dan ga ik dat vanmiddag 2x doen. Beidde zwagers willen het wel eens mee maken.
 
Iemand van hier nog belang bij 2 kasten? Voor in de schuur/garage ofzo?

75x40x170 en eentje 60x60x170

Het zijn vrij lompe kasten met veel planken (origineel bij flat horend) ze staan me in de weg :+
 
Weertje *D

Jammer dat 't nu zo druk is op de weg :')

[me="Annanas"]gaat morgenochtend met papanas even neue reifen inrijden bij onze oosterburen :+[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan