MF-Oost deeltje 152 * Het undercover kattentopic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwaai vanuit peug :W Njah 3 kwartier geleden dan :+
Achterkant van je groene bolide gespot! Je hebt ook wel heel bescheiden getoeterd

Was heel rustig @Tex :o
Wel ff lekker (op wateenkutwijfdienaarrechtskijktenlinksniksziet-momentje* na) rondje gereden

* moest sterk denken aan dumpertfilmpje dat ik vanmiddag op Oost tegen kwam |(
 
Achterkant van je groene bolide gespot! Je hebt ook wel heel bescheiden getoeterd

Was heel rustig @Tex :o
Wel ff lekker (op wateenkutwijfdienaarrechtskijktenlinksniksziet-momentje* na) rondje gereden

* moest sterk denken aan dumpertfilmpje dat ik vanmiddag op Oost tegen kwam |(

Die filmpjes worden binnenkort mede mogelijk gemaakt door Teun :D
 
Hoop ik niet voor hem ;) Heb zelf iig liever mooie slingerweggetjes zonder inmenging van andere weggebruikers en vooral -misbruikers
 
1 schaapje
2 schaapje
3 schaapje
Motor pizza vakantie vroeem kikkers katten school bami en koekjes
Mhh mijn brein tijdens het in slaapvallen |(
 
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!! :)
Welke cam heb je? Want het ziet er goed uit
Mhh miss moest je een test 3 maken in cooperation with awesome freewind meneer :] ?
Het is een ContourHD, dit is 720p 50fps , kan ook op 1080 maar dan moet ik snel even grotere microSD vinden.
Ooit deze cam gescoord voor 35 euro _O-

Helaas op de terug weg niet gefilmd, want kwam een mooi zandpad tegen met bochten en mooie diepe geulen!

En dit filmpje is natuurlijk super saai, maar wou even kijken hoe de kwaliteit was en of de positie helemaal goed was. (ziet helaas in het hoekje nog stukje helm :( )
 
Het is een ContourHD, dit is 720p 50fps , kan ook op 1080 maar dan moet ik snel even grotere microSD vinden.
Ooit deze cam gescoord voor 35 euro _O-

Helaas op de terug weg niet gefilmd, want kwam een mooi zandpad tegen met bochten en mooie diepe geulen!

En dit filmpje is natuurlijk super saai, maar wou even kijken hoe de kwaliteit was en of de positie helemaal goed was. (ziet helaas in het hoekje nog stukje helm :( )


Mooi dingetje. Zat laatst ook te kijken naar een cameraatje. Binnen kort maar weer x samen zand opzoeken dan? Kan je filmen hoe ik een 26 dubbele radslag draaiende salto maak als ik een kuil tegen kom (a)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan