MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het formulier in gevuld voor een sticker op kentekenplaat....ik zou een mail krijgen maar heb nog niets ontvangen.....

heb ik het dan wel goed ingevuld??? of duurt het wat langer dan dat ik had verwacht????
 
Ik heb het formulier in gevuld voor een sticker op kentekenplaat....ik zou een mail krijgen maar heb nog niets ontvangen.....

heb ik het dan wel goed ingevuld??? of duurt het wat langer dan dat ik had verwacht????
Ik heb de bestellingen afgelopen maandagavond voor het laatst bijgewerkt. Heb je na die tijd besteld, dan moet je nog ff wachten tot ik ze weer bijwerk.

Heb je ze voor die tijd besteld en nog geen mail ontvangen, dan zal ik het mailtje nog eens sturen. :)
 
vandaag stikkertjes binnen en geplakt.
[me]Loeder is er klaar om gespot te worden..................[/me]
 
De laatste paar keer heb ik de lijst inderdaad niet bijgewerkt. De reden is dat ik momenteel thuis zit te kl#ten met een modemverbindinkje waardoor me dat net iets teveel moeite/tijd kost. O-)

je sig bekijkende gaat deze smoes nu niet meer op :+

maar we wachten ondertussen gewoon rustig af :Z
 
je sig bekijkende gaat deze smoes nu niet meer op :+

maar we wachten ondertussen gewoon rustig af :Z
Klopt, maar de laatste keer dat ik de bestellingen gedaan heb (afgelopen maandagavond), had ik nog geen ADSL, dus toen heb ik ze ook nog niet bijgewerkt. ;)

Vanaf de volgende keer zal ik de lijstjes weer bijwerken. ;)
 
Klopt, maar de laatste keer dat ik de bestellingen gedaan heb (afgelopen maandagavond), had ik nog geen ADSL, dus toen heb ik ze ook nog niet bijgewerkt. ;)

Vanaf de volgende keer zal ik de lijstjes weer bijwerken. ;)
hahaha net wanneer ik denk dat je niet meer gaat happen gebeurd het als nog ;)
Het geld moet er inmiddels wel zijn, maar zoals ik al zei ik wacht rustig af
die sticker heb ik komende zaterdag toch niet nodig bij die brikken in B,veld http://www.motorracebarneveld.nl/
 
heb geld voor de kentenken sticker overgemaakt.
Het geld voor de kentekenplaathouder had ik dacht ik ook overgemaakt
maar er is iets fout gegaan, ben vergeten mun handtekening te zetten op het
overschrijvingsformulier B| , maar ik heb het net ook overgemaakt.

Ik wacht geduldig af.
 
mannen zijn ook allemaal hetzelfde he
ff wachten zit er bij hun niet in :P



*wacht nog steeds rustig af O-) *
Ik heb je betaling langs gezien. Heb alleen nog geen tijd gehad vanavond om de enveloppen klaar te maken. Morgenavond ga ik ff de rest bijwerken en dan zou je ze vrijdag in huis moeten hebben. :)

heb geld voor de kentenken sticker overgemaakt.
Het geld voor de kentekenplaathouder had ik dacht ik ook overgemaakt
maar er is iets fout gegaan, ben vergeten mun handtekening te zetten op het
overschrijvingsformulier B| , maar ik heb het net ook overgemaakt.

Ik wacht geduldig af.
Van de stickers heb ik idd gezien. Die heb je ws. vrijdag in huis. Ik zal morgen es kijken of die van de houder erbij zit. :)
 
Ik heb je betaling langs gezien. Heb alleen nog geen tijd gehad vanavond om de enveloppen klaar te maken. Morgenavond ga ik ff de rest bijwerken en dan zou je ze vrijdag in huis moeten hebben. :)

Jeej.
Dan kenk mn vriend verrassen met een sticker als ie terug komt van zn vakantie...

Tenzij ie stiekem dit topic al gelezen heeft ;)
 
ik heb al betaald vorige week....alleen nog niets binnengekegen???
Is gisterochtend op de bus gegaan. Zou er dus vandaag moeten zijn.

[me]Orpheus heeft het het afgelopen weekeind nogal druk gehad. Vandaar dat de bestellingen een dagje (of 2 O-) ) later dan normaal zijn.[/me]
 
Ik heb de mijne ook binne gehad :}

DSC03624.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zow, de lijstjes zijn weer bijgewerkt en morgen gaat alles weer op de bus. :)

Bestellingen die de afgelopen dagen gedaan zijn, zijn helaas verloren gegaan ten gevolge van de servercrash. '(

Nu zou het echter allemaal weer moeten werken, dus de mensen die in de afgelopen dagen besteld hebben, verzoek ik om hun bestelling nogmaals te plaatsen.

Excuses voor het ongemak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan