MF-sticker valt op!

VmaxGEK

MF veteraan
18 aug 2002
1.387
0
Vanmorgen werd ik gepasseerd door een MF-er. Ik in m'n koekblik en hij tussen de in de filestaande koekblikken door. Zijn kenteken begint met MG en het was 9.00 uur ter hoogte van Zoetermeer.

Ik heb inmiddels ook al een tijdje (sinds de RAI)de sticker op m'n kentekenplaat geplakt. Het is toch een goed herkenningspunt.
De combinatie met de plastic omranding wordt helemaal :}

Wie heeft al een sticker maar heeft er nog niets mee gedaan? :(

(O ja, ik was niet op de motor ;( omdat ik in een kostuum gehezen was :Z )
 
Er was een vrouw achteruitparkerend in mijn auto gereden en dus moest mijn autootje naar de schadeboer. Het voordeel hiervan is dat hij hem ook altijd wast! (dit was al de derde keer dat ik schade had met de auto van de zaak, maar nog nooit mijn fout)

Het wassen was ook wel nodig, want dat was nog nooit gedaan.

Nu hij dus schoon is en ik hem weer terug heb, heb ik er net (half uurtje geleden) de MF sticker opgedaan.

Nu toch maar een keer de motor schoonmaken, zodat daar ook de sticker op kan.
 
edit voor harley ;) : zeg ik heb een vraagje, beginnen alle kentekens met MG?

(schoot mezelf net tebinnen dat dit niet zo was dus vandaar dat ik het weer weggehaald had :) )
 
Laatst bewerkt:
[edit]Jahee de poster hierboven had dus de vraag gepost dat alle motor kentekens met MF begonnen maar dan haalt ie het weer weg :( [/edit]

ik heb er een gehad met mf en nu heb ik weer wat anders. alle motor kentekens beginnen wel met een M maar de letter daarna is verschillend :)

Je kunt aan die letter ook vaak het jaartal van eerste tenaamsteling in nederland zien. Is wel grappig want pas geleden dacht iemand ff ruig te zijn door te zeggen dat ik wel een hele mooie motor had, was zeker een nieuw model want hij had hem nog nooit gezien en het kenteken was van dit jaar. Ondanks dat je mijn motor zelden schoon zult tegenkomen was hij er dus heilig van overtuigd dat het om een nieuw model ging. Heb hem toch maar uit die droom geholpen door te vertellen dat het om een duitse import ging en dat het model maar van 1993 t/m 1997 gevoerd is :+ en dat die hij er zo nieuw uit vond zien dus toch echt een 93-er was :P
 
Wie heeft al een sticker maar heeft er nog niets mee gedaan? :(


Euh.. ik. Maar goed, d'r zijn maar 3 personen in een straal van 15 km vanaf mijn woonplaats hier actief. Die kan ik zo ook wel herkennen :+

Nêh, maar goed. Die sticker gaat er wel een keer op. Vast wel.
 
Euh.. ik. Maar goed, d'r zijn maar 3 personen in een straal van 15 km vanaf mijn woonplaats hier actief. Die kan ik zo ook wel herkennen :+

Nêh, maar goed. Die sticker gaat er wel een keer op. Vast wel.

Waar woon je? Schiermonnikoog? ;)
 
Heb sticker al op dekenteken plaat geplakt.. maar die zit nog niet op de motor :D

En motor is vanmiddag voor het eerst 10 minuten buiten geweest sinds ruim een jaar :)
 
Ik wil ook zo'n sticker, maar ik hoor steeds maar niks van die gozer... '(
Of zijn ze op ofzo?
hellup? :?

EDIT : JAAAAAAAAAAAAAA kan ze bestellen !!! :9~
 
Laatst bewerkt:
mijne heeft zijn vaste plek al een tijdje gevonden.
(Heb hem bij harley gesteld, maar op de motorrai nog maar een gekocht)

het ziet er echt wel relaxed uit, lekker symetrisch met da nl tekentje.

oja en die kotskickstart sticker die ik op dit forum tegenkwam moet echt wel plaats maken voor de MF sticker..................anders kom ik hem er persoonlijk aftrekken :+
 
1x iemand gezien met MF sticker, op weg naar de MotorRai, ik op een mn ZZR, hij op een Suzuki Intruder ofzo.. (stond te koop, hing briefje op :P )
 
Ik ga um maar op de K plaat van m'n woon<->werkkoekblik plakken is toch net door de APK.
't zal nog wel ff duren voordat de motor weer de straat op gaat.
 
:)
Nope, helaas ;) . Groenlo. (Moosman, Ik en Mr. Hornet zijn momenteel de enige die in die straal zitten (zoals ik nu weet althans))

Er staat iedere werkdag een sv650 vlak bij het gemeentehuis in groenlo. Is ook van iemand van het forum. Alleen de stickers liggen nog in de keuken :X
 
ik heb er een gehad met mf en nu heb ik weer wat anders. alle motor kentekens beginnen wel met een M maar de letter daarna is verschillend :)

Is niet waar :X , 'k heb zelf een CB400F-je gehad welke met een X begon.
Je weet wel zo'n lekker oud grijs kenteken (1977 oid) :Z
 
Is niet waar :X , 'k heb zelf een CB400F-je gehad welke met een X begon.
Je weet wel zo'n lekker oud grijs kenteken (1977 oid) :Z
Ja dat was ook nog uit de tijd dat de A2 nog een zandpad was, we de tol betaalkden met de houten gulden en we er over rondhupsten op ijzeren skippyballen :P
 
'k Snap er niets van...

'k Heb in de buurt van Arnhem nog nooit iemand met een sticker gezien (en vertel met niet, dat ik te snel ben met m'n Virago want dat is nie waar :+ )

Staan alle fietsen soms binnen of zo???
 
'k Snap er niets van...

'k Heb in de buurt van Arnhem nog nooit iemand met een sticker gezien (en vertel met niet, dat ik te snel ben met m'n Virago want dat is nie waar :+ )

Staan alle fietsen soms binnen of zo???
[me]Yuri wacht op respons van Harley. ;) [/me]

[edit]
Ik zag gisteravond (maandag) rond 20:00 uur een Virago langs de V&D rijden, richting Steenstraat. Was jij dat? :)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb , nadat ik mijn achterspatbord onder handen heb genomen, de nieuwe kentekenplaat met M-F logo'tje er op geplakt.

Dus ik ben over tijdje ook te herkennen op de weg :)
 
ik zit er nog steeds over te denken om zo'n ding op mn fiets te plakken (ja nee echt een fiets zo'n ding waarop je moet trappen om vooruit te komen), je moet toch iets :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan