MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Nieuwe: Welkom :W

Gister is Danger trouwens gegrepen door een 9 maanden oude pitbull.
Moet zometeen met hem naar de dierenarts. Gister zag ik alleen een plekje in z'n wang, maar zag nu ook dat de huid om z'n oog dik is, na goed kijken zit er een korst. Heeft dat kut beest hem daar ook te pakken genomen.

Volgende keer laat ik die kleine met de grote uit, dan is het 2 tegen 1 })
Ohnee 3 tegen 1, want ik geef dat beest volgende keer een doodtrap B|
 
Laatst bewerkt:
Dat is opzich vervelend genoeg, hopen dat dat niet lang gaat duren.

Wie had jij nou een knietje gegeven ?

nee ze heeft er helemaal geen last meer van, dus was een erg lichte. Ze heeft een hard hoofd, want het was wel zo'n bestelbus. Als ik die tegen m'n kop aan krijg, denk ik niet dat het bij een lichte hersenschudding blijft, of mijn hoofd moet net zo hard zijn :+

Mijn knie gaat heel erg goed hoor. Voelt nu alleen nog maar een beetje als spierpijn aan. Het is nog wel wat dikker. Maar was gister alweer gewoon gaan werken.
 
en de eventuele rekening bij dat wijf neerleggen van die hond..

Ja ik ga sowieso nog even langs, want hij kwam zo vanuit het niets naar me toe gerend. Gelukkig schrokken zij er ook heel erg van en had zij al meteen aangegeven waar ze woont en dat ik alsnog langs kon komen. Denk dat ik dat eerst maar even doe voordat ik die hond een doodtrap geef :+

Je kan nu wel een soap maken van me leven man :/
 
Instand update: Kuala Lumpur

Heb helaas niet de tijd om MF bij te houden, maar las even snel iets 'over de rug van Els' en de moeder van Daatz;
Enorm veel sterkte en hopelijk niet (nog meer) blijvend letsel :N

En natuurlijk nog een :W voor de nieuwelingen :Y

Keep your eyes open and see you next time! :W

Leuk verhaal! Al veel gezien zo te lezen, leuk hoor!
Maarre... die Nadine......? Niet eens een foto gemaakt! -O-
De foto's die je wel hebt gemaakt zijn wel mooi hoor! Wat leuk dat je die dove motorrijder bent tegengekomen en nog hebt kunnen communiceren met hem!
Hij heeft wel een lelijke bmw :P
 
Ja ik ga sowieso nog even langs, want hij kwam zo vanuit het niets naar me toe gerend. Gelukkig schrokken zij er ook heel erg van en had zij al meteen aangegeven waar ze woont en dat ik alsnog langs kon komen. Denk dat ik dat eerst maar even doe voordat ik die hond een doodtrap geef :+

Je kan nu wel een soap maken van me leven man :/
Morge :W

Alles goed hier?

Sterkte met het hondje!

Sommige mensen moeten gewoon beter hun hond bijhouden. :(

Fijne dag nog iedereen! :W
 
Ze mocht de kleedkamer niet eens in :+










:$ grapje hoor


















Sterkte met alles Daatz. Gelukkig is z'n oog niet geraakt.
 
Hey modelletje! ;)

Hoe is het nu afgelopen met de missracesport verkiezing?
Ja was leuk om mee te maken, maar ging niet eerlijk. Waren meiden die niet waren gekomen die mochten gewoon hun eigen foto s uitzoeken. Dus ja heb ik ook weer gedaan was er niet zo tevreden over. :P Maar goed sta nu wel weer op, maar ja wil toch niet winnen. Lijkt me doodsaai op zo n grid staan met je plu. Kwam wel andere mfster ook tegen -XX- die dacht ook dat je cirquitdagje kon winnen ofzo. _O-

Verder staat me cbrtje maar veel stil. Ook baggerweer nu zeg. En nu weer ziek. -O- maar goed gaat wel weer over. :)

Hoe is ie met jou verder?

:W
 
Laatst bewerkt:
Sterkte met alles Daatz. Gelukkig is z'n oog niet geraakt.

Nou het is afwachten of zijn oog verder niks heeft, dus moet om 15:00 uur naar de dierenarts en die gaat hem even checken.
Net de ouwe meegenomen met uitlaten en ja hoor, daar was hij weer met die pitbull en weer los. Die ouwe had ik los en Danger vast. En die ouwe neemt een run naar die pitbull toe. Hij beet hem niet (helaas), maar die pitbull was wel onder de indruk en rende steeds weg *D

Vervolgens met hem de afspraak gemaakt de honden vast te houden tot we zien dat de ander er niet is, want straks heeft Danger wat meer bijtkracht door de trainingen en bijt hij die pitbull aan flarden, dus heb hem daar ook even voor gewaarschuwd })
En voordat het zover is, wil ik niet dat Danger gegrepen wordt door hem met misschien erger letsel dan nu.

Ook verteld dat ik zo naar de dierenarts moet en hem het oog van Danger laten zien. Hij weet dat ik bij hem langskom en hem op de hoogte hou.
 
'Lekker zulke hondjes.

Een paar jaar geleden kwam er een pitbull op me af.
Z'n eigenaar kon roepen wat ie wou, hondje luisterde niet....
Gelukkig was er iemand bij me aan wie ik de riem van Bartje kon geven.

Ik was aardig bezig :X maar het kreng was niet of nauwelijk onder de indruk en bleef mooi doorlopen. Duidelijk een hondje (was ook nog geen jaar) die zich aardig flink voelde.

Kijk maar uit. Danger zal het zeer waarschijnlijk nooit gaan winnen van een pitbull :N
 
'Lekker zulke hondjes.

Een paar jaar geleden kwam er een pitbull op me af.
Z'n eigenaar kon roepen wat ie wou, hondje luisterde niet....
Gelukkig was er iemand bij me aan wie ik de riem van Bartje kon geven.

Ik was aardig bezig :X maar het kreng was niet of nauwelijk onder de indruk en bleef mooi doorlopen. Duidelijk een hondje (was ook nog geen jaar) die zich aardig flink voelde.

Kijk maar uit. Danger zal het zeer waarschijnlijk nooit gaan winnen van een pitbull :N
Wat moet je dan doen in zo'n situatie ? Eerlijk gezegd weinig ervaring mee. :X
 
@Els: Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt, over dat herhalen en het simpele gevoel... sja... dat is balen.... Sterkte met je rug!!!!

@Daatz: Sterkte met Danger en je moeder... wat een narigheid bij jou zeg...

Ik heb geen ervaring met een hondje.... wel met een buurman :+
Die schopte mijn hond omdat hij los liep.... vol in zijn maag.... als puppy...... (hondje mag van de buurvrouw wel altijd met max spelen..... buurman wil dat niet... :/ ).

Maar goed..... aan mijn hond moet je niet komen.... dat heeft hij geweten ook.
Nu pakt hij altijd zijn hondje op en rent dan weg als hij mij ziet :')
 
Wat moet je dan doen in zo'n situatie ? Eerlijk gezegd weinig ervaring mee. :X
Is heel moeilijk.

Als er 2 vechten is het zo klaar als beide bazen hun hond bij de kont/achterpoten pakken. Achterpoten dus van de grond halen, dan is de kracht eruit en laten ze wl los, mits geen pitbull :/

Handelt de andere baas niet direct, wordt het heel lastig.
Ik zelf spring dan op de andere hond, maar dat moet je wel durven en kunnen.
 
Laatst bewerkt:
@Els: Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt, over dat herhalen en het simpele gevoel... sja... dat is balen.... Sterkte met je rug!!!!

@Daatz: Sterkte met Danger en je moeder... wat een narigheid bij jou zeg...

Ik heb geen ervaring met een hondje.... wel met een buurman :+
Die schopte mijn hond omdat hij los liep.... vol in zijn maag.... als puppy...... (hondje mag van de buurvrouw wel altijd met max spelen..... buurman wil dat niet... :/ ).

Maar goed..... aan mijn hond moet je niet komen.... dat heeft hij geweten ook.
Nu pakt hij altijd zijn hondje op en rent dan weg als hij mij ziet :')
:')
 
nou dat loslaten wil niet altijd even snel lukken.. mijn hond is ooit aangevallen door een rothweiler.. hoe we het ook probeerde hij had zijn kaken vastgezet en niet los te krijgen.. pas toen de klomp van de buurman er aan te pas kwam lukte het... en ja kreeg het antwoord.. dat deed hij nou nog nooit :r heb de dierenarts kosten zelf betaald maar de eigenaar heeft wel moeten beloven zijn hond niet meer los te laten lopen en moet zeggen heb het ook nooit meer gezien...
 
Laatst bewerkt:
Kent Hilversum geen aanlijngebod voor honden?

Bij jonge honden worden zulke gebeurtenissen in het kleine koppie geëtst en blijf ie zn hele leven onthouden wat die hond heeft gedaan. Je heb dus best kans dat jouw hond hem terug pakt alstie groter is. Schade door een hond is altijd op zijn baasje te verhalen en die kosten wil je niet.
 
nou dat loslaten wil niet altijd even snel lukken.. mijn hond is ooit aangevallen door een rothweiler.. hoe we het ook probeerde hij had zijn kaken vastgezet en niet los te krijgen.. pas toen de klomp van de buurman er aan te pas kwam lukte het... en ja kreeg het antwoord.. dat deed hij nou nog nooit :r het de dierenarts kosten zelf betaald maar de eigenaar heeft wel moeten beloven zijn hond niet meer los te laten lopen en moet zeggen heb het ook nooit meer gezien...
Verschrikkelijk zeg :/

Toen ik Bartje net een week of 2 had kwam op een club (pakwerk hondjes) een Rothweiler op hem af :X die was echt huge! gelukkig wilde die enkel ff de bink uithangen, maar anders had ik niets gedaan :N schrok me lam en was ook nieuw in dat wereldje.


Maar pitbulls zijn dus nog erger. Die kunnen gewoon niet loslaten :N
Ook een klomp helpt dan 99/100 keer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan