MF 't Gooi Nummer 134, winterse buien en natte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
isle_of_man.jpg
 
Laatst bewerkt:
mogguh :W

IoM :}

gisteravond wezen disco bowlen, wat was dat lang geleden zeg, erg leuk :Y 8-)
 
Over bowlen gesproken. Zal ik even wat dagen opgooien om een MF 't Gooi goat boole? Wordt weer eens tijd. Zal hier eens informeren. In Almere is een groot centrum geopend waar je volgens mij ook prima kan eten etc. En anders waar we toen gesteengrild hebben was ook leuk.
 
Sow, motor uit de winterstalling en ff lekker :]

Op de hoek van de A1 en de weg naar Anna's Hoeve een groepje brikkers gespot, net iets na vier uur; Grote Voet?? :?

Phoenie: leuk idee! :Y
 
Over bowlen gesproken. Zal ik even wat dagen opgooien om een MF 't Gooi goat boole? Wordt weer eens tijd. Zal hier eens informeren. In Almere is een groot centrum geopend waar je volgens mij ook prima kan eten etc. En anders waar we toen gesteengrild hebben was ook leuk.


:^ *O*
 
:^

Strak plan.

Loosdrecht ben ik eind vorig jaar nog geweest. Service viel me toen wel iets tegen, inclusief het zonder pardon afsluiten van een baan toen er een twee bowlingballen in de goot lagen. :)
 
Hmmz das nogal lomp ja :/ Ben nog nooit bij de Motorbeurs geweest. Als ik wat moet hebben ga ik wel gewoon naar een winkel. Ook wat makkelijker met eventuele garantie en dergelijke. Misschien die foto ook even in het Motorbeurs topic gooien? :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan