.....MF Voxan rijders! ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke plannen Drievert, zet je hier wel veel foto's neer dan?
Als jullie daar geen bezwaar tegen hebben okee maar wel pas na thuiskomst dan want onderweg doe ik mooi niks .
Zo min mogelijk computeren en al computer ik wel dan weet ik wslijk toch niet hoe ik de fotoos van mijn fototoestel daar op, een computer moet krijgen .
Maar we gaan nog 2 dagen op bezoek bij een Nederlander daar en die weet dat wslijk wel :+
 
We hebben het toch maar voor elkaar gekregen.. Nog een paar posts en dit deeltje is vol!!!!

Hier kunnen we verder lullen: MF Voxan rijders deel II

Aangepaste OP, want als je deze terug leest is er toch wel e.e.a. veranderd :Y
 
dit plaatje van mijn voxspan kwam ik vandaag tegen op het net. genomen tijdens de kika rit 2013.[afbeelding]


he jammer zeg moeten we toch weer door lullen . nauw zet dan deze foto maar op nummer 2. :] die er nu staat is inderdaad echt wel uit de tijd. :Y

en misschien kunnen jou foto vrienden die 2 achtervolgers wel weg shoppen. *O*

mocht dat kunnen dan mail ik jou deze foto wel even in het groot door.
 
Laatst bewerkt:
he jammer zeg moeten we toch weer door lullen . nauw zet dan deze foto maar op nummer 2. :] die er nu staat is inderdaad echt wel uit de tijd. :Y

en misschien kunnen jou foto vrienden die 2 achtervolgers wel weg shoppen. *O*

mocht dat kunnen dan mail ik jou deze foto wel even in het groot door.

oeps kan die groot foto effen niet vinden . [ :( windos 8 :r ] maar als ik heb heb stuur ik hem wel even in het groot naar jou toe .
 
Laatst bewerkt:
Altijd goed. Je kan hem ook in je foto emmer zetten, dan kopieer ik die link daar vandaan wel.
 
Altijd goed. Je kan hem ook in je foto emmer zetten, dan kopieer ik die link daar vandaan wel.

moet ik hem wel eerst kunnen vinden :( maar dat gedoe met die emmer vind ik ook niet handig.].

ps kan er in deel 2 boven aan in de OP ook een link verwijzing naar deel 1. lijkt mij later wel zo handig om eens iets terug te zoeken. en ook leuk natuurlijk ].
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan