.....MF Voxan rijders! ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed iede zal eerst FF die grijse weer klaar willen hebben. [heb alle onderdeltjes nog niet binnen] ik kom er tzt wel FF op terug.
 
Oliefilter kan je overal wel krijgen. Is van een zelfde als een RSV, maar dat wist je denk ik wel. Keer afspreken bij Vox vind ik prima. Maar waar hij ook is, hij maakt zich toch wel druk ;) Dat is de aard van het beestje..

Tussenstand vandaag 39000. Tsjonge, heb nog nooit zoveel kilometers in een week gemaakt ;) Is sowieso leuk, kunnen we er 4 op een rij zetten. Twee geel of grijs buiten, of om en om of achter elkaar of....
okiefilter...ffe niet aan gedacht maar heb Onno erover gemaild.

Vox een druk baasje.....heb jij ffe pech want dat ben ik ook :+
 
Hoi allemaal.

De clip-ons van de CR staan std zo een centimeter of 1.5 onder de kroonplaat.
Heeft iemand die al tegen de onderkant gezet, en geeft dat een merkbaar verschil in rijhouding?

De clip-ons boven de kroonplaat vind ik wat hoog en niet echt mooi.

Groeten uit België
 
hou Timcr2001 . welkom hier bij dit vox topic.

ik heb ze zelf 4 A 5 MM onder de kroonplaat zitten.
boven op de kroonplaat is inderdaat niet zo mooi maar als je dat wel zo doen moet je ook langere remleidings monteren.

als je ze helemaal tot onder de kroonplaat zet komt er naar mijn iedee te veel spaning op de remleidien te staan als je voor vork uit veert [wielie ]

heb je ook een foto van je vox?
zou wel leuk zijn om hem te plaatsen.

heb je ook al bij www.voxanforum.com gekeken voxan club voor nederland en belgie.
 
Hoi Tim, welkom hier. Hoop dat je vaker gaat posten.. Alhoewel, dit topic loopt beter dan het Voxan forum.

Zei JFJ |(
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft het Voxantreffen op 5 juni.. Het is raar dat er geen duidelijkheid over is.
Wat ik wel weet is dat ik alleen ga als Vox en Driver ook gaan. Reden lijkt me duidelijk ;)

Ik heb er wel vreselijk veel zin in ;)

JFJ
 
Hoi allemaal.

De clip-ons van de CR staan std zo een centimeter of 1.5 onder de kroonplaat.
Heeft iemand die al tegen de onderkant gezet, en geeft dat een merkbaar verschil in rijhouding?

De clip-ons boven de kroonplaat vind ik wat hoog en niet echt mooi.

Groeten uit België
Hallo en welkom hieren ook op het Voxforum hoop ik.

nog geen ervaring mee maar wil ze eigenlijk boven de kroonplaat zetten ivm meer rechtop zitten en eventuele duo.

foto van je Vox en meer gezwets :+ eromheen is hier en bij de Voxclub altijd goed dus laat meer van je horen wat mij betreft .

gr driver
 
Wat betreft het Voxantreffen op 5 juni.. Het is raar dat er geen duidelijkheid over is.
Wat ik wel weet is dat ik alleen ga als Vox en Driver ook gaan. Reden lijkt me duidelijk ;)

Ik heb er wel vreselijk veel zin in ;)

JFJ
Iets meer info zou idd wel mooi zijn maar ik ga daar niet over duszzz..zwijg verder :Y

Is hier nu JFJ aan het posten of Lasmoat ?


Vox gaat denk ik wel en ik ook maar ja....als mijn meissie hierheen mag gaan en het is dan al geregeldt dan ehhh..gaat dat toch voor hoor -O-

Maar ik verwacht zelf dat het langer gaat duren dus wanhoop niet JFJ of Lasmoat :?

Alleen die reden van JFJ snap ik nog niet goed :+

Zowww ,,,, nu nog ffe wat uurtjes gaan werken en morgen 5 dagen mert de Buell op pad dus dan moet ik hier weer van alles missen ;(
 
Laatst bewerkt:
gespot op de 2e paasdag vox van arie.
full
 
Nou, puur omdat ik anders niemand ken. Lees dan maar of Vox, of driver ;)

Ja Lasmoat was JFJ ;)
ik ken ook niemand in het echt ,Alleen jou en Vox zeerrr regelmatig via M-F en ook bij het Voxanforum dus tijd elkaar eens te ontmoeten vinnik.

gr driver
 
Hallo en welkom hieren ook op het Voxforum hoop ik.

nog geen ervaring mee maar wil ze eigenlijk boven de kroonplaat zetten ivm meer rechtop zitten en eventuele duo.

foto van je Vox en meer gezwets :+ eromheen is hier en bij de Voxclub altijd goed dus laat meer van je horen wat mij betreft .

gr driver

Foto van de CR volgt nog, ik ben me er nu van bewust geworden dat ik er nog geen enkele van gemaakt heb! Het is een grijze CR van 2001 met enkele aanpassingen: Evo kit deels gemonteerd: pakkingen nog niet, alsook de "jigleurs" nog niet , water expansievat, originele Voxan Texalu open sportuitlaten ( GELUID ! - moet er misschien wel nog dB killers in steken), luchtinlaat geopend, "nieuwe kleppendeksels opdat de linkerbuis er niet af moet.
Opties: hogere toerruit, maar die heb ik er weer af gegooid wegens te veel turbulentie rond mijn hoofd. Bagster tankbescherming / tanktas nog nooit gerbuikt.

En! ik heb een originele Voxan lichtreclame (2m x 80 cm oid) bij mijn aankoop meegekregen; de vorige eigenaar werkte immers ooit bij een Voxan dealer in Nederland.
 
@ Driver, dat vind ik dus ook. Vox ken ik persoonijk, maar we hebben veel geluld in verschillende topics.

@ Tim, we zijn nieuwsgierig naar je foto's.. We kunnen nog wel wat extra Vox enthousiasten gebruiken hier. Wat zijn jigleurs????
 
"Gicleurs" met een "g" natuurlijk. Dit zijn de oliejets met andere doorlaat, deel van de EVO 2 kit. Ik heb ze liggen, samen met de pakkingen, maar het is een heel werk om alles te monteren - nog even niet; er staan nog maar 12k km op mijn teller.
 
Actuele tussenstand hier is trouwens 44000k km. Ik verwacht morgenavond rond dit tijdstip 47000k km op de tellert te hebben staan.. Gewoon nog een nachtje doorkarren met 125km/u

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan