.....MF Voxan rijders! ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een motor van 10 jaar oud met 12000 op de klok :? Als die maar niet terug gedraaid is ;)
de mijne is nieuw verkocht in 2004 kocht ik last yearrr met 13400 op de teller aantoonbaar ook nog ( hoop ik :+ )
 
Laatst bewerkt:
Foto van de CR volgt nog, ik ben me er nu van bewust geworden dat ik er nog geen enkele van gemaakt heb! Het is een grijze CR van 2001 met enkele aanpassingen: Evo kit deels gemonteerd: pakkingen nog niet, alsook de "jigleurs" nog niet , water expansievat, originele Voxan Texalu open sportuitlaten ( GELUID ! - moet er misschien wel nog dB killers in steken), luchtinlaat geopend, "nieuwe kleppendeksels opdat de linkerbuis er niet af moet.
Opties: hogere toerruit, maar die heb ik er weer af gegooid wegens te veel turbulentie rond mijn hoofd. Bagster tankbescherming / tanktas nog nooit gerbuikt.

En! ik heb een originele Voxan lichtreclame (2m x 80 cm oid) bij mijn aankoop meegekregen; de vorige eigenaar werkte immers ooit bij een Voxan dealer in Nederland.
kom op met fotowww :+ , nee hoor doe maar rustig aan want ik ga 5 dagen weg en geen internet denk ik dus zie en lees wel weer bij als ik trug ben.

bagsterhoes/tanktas ...wil ik ook nog wel misschien as ik voxje houw HMI heeft ze nog liggen dacht ik maar weet de prijs nog niet.

gr driver
 
Dit is wel een leuk topicje. Je hebt er niets aan, maar is wel grappig.
Je geeft je merk, type en bouwjaar op en je komt op een lijstje te staan met andere MFfers.
Hier kan je dan je gemiddelde kilometrage vergelijken. Net wat ik zei, je hebt er niks an.

De hoogste kilometerstand

Dan is het bij jou 2004. Wat is je frame nummer? Dan zijn de Voxblokken wel ok zoals Vox88000km reed in ongeveer 6/7 jaar.
 
Laatst bewerkt:
nee arie van andere arie arie uit de pro. groningen.arie hier arie daar arie overal _O-
arie morgen duitsland overmorgen duitsland/frankrijk dan luxemburg en belgie en dus arie hier arie daar arie overal :W
 
Ja 47k is een mooie stand. Ik heb hem gekocht met volgens mij ca. 46k
Nu heb ik er ongeveer 1000 bij opgezet. Het zal om en nabij kloppen zo.
 
Dit is wel een leuk topicje. Je hebt er niets aan, maar is wel grappig.
Je geeft je merk, type en bouwjaar op en je komt op een lijstje te staan met andere MFfers.
Hier kan je dan je gemiddelde kilometrage vergelijken. Net wat ik zei, je hebt er niks an.

De hoogste kilometerstand

Dan is het bij jou 2004. Wat is je frame nummer? Dan zijn de Voxblokken wel ok zoals Vox88000km reed in ongeveer 6/7 jaar.
ik heb een 2001 volgens Vox .

eerste eigenaar kocht hem overjarig .
Blok is gewoon goed al die verhalen over slecht dit en slecht dat vallen nog wel mee denk ik.
Heb de Vox altijd gevolgt sinds de oprichting maar de echte probleemstorys vielen nog wel mee denk ik , denk ik he ! :+

Zal die link nog ffe gaan kjiken voor ik wegga straks.

gr driver
 
Ja ik ook na bijna een jaar, maar dat was meer omdat ik hem eerst nagekeken wilde hebben.
Die kilometers gaan nu wel sneller. Vorig jaar trouwens motor kilometers zat gemaakt ;)
 
Ik ga nu alleen nog een keer langs Madracing om voorste kleppendeksel na te laten kijken.
Daar maak ik gewoon een leuke toerdag van met mijn broer ofzo.. Spreek ik die ook nog eens ;)

Heerlijk weer vandaag. Leuk festival hier in Zwolle.

Zondag ga ik weer een mooie veluwerit rijden met de Vox.
Dan is het warm dus ben benieuwd of het lekken dan weg blijft.
 
Iemand trouwens ervaring met navigatie monteren op de Vox?
Heb een Zumo, maar nog geen idee hoe ik hem ga monteren....
 
dit is priema spul _O-

full
 
Vanochtend bij ontwaken stond de tellert op 47863 en vond dat het genoeg was geweest....
Dat lieve tellertje heeft het flink voor zijn kiezen gehad de laatste dagen..
Kabeltje weer aangesloten en de om en nabije originele kilometerstand weer op de CR.

Toch veel leuker, een gebruikte Vox die er bij staat als nieuw.
 
nu nog FF 40137 km erbij racen dan hebben we de zelfde kleur vox met de zelfde KM stand.
 
zou dus best wel leuk zijn om op dit parkeer plaatsje zo veel mogelijk voxjes te zien.

full
 
Hier dan mijn CR2001, let op de Texalu uitlaat, origineel van Voxan, die ik nog nergens anders zag. De "gewone" originele potten heb ik ook nog liggen, maar deze sportjes maken zo'n heerlijk kabaal.
full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan