.....MF Voxan rijders! ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi hoor tim. dat zijn nou prezies de juiste uitlaatjes voor de cafe racer.
vaak zie je die zwarte mig's er op zitten die bedoelt zijn voor de roadster [ bij die grijse van mij ook]

heb je ook een foto van die licht bak van 2 M bij 80CM .
daar schreef je hier eerder over.

ik heb er ook een maar die is klijner 1M35x55cm.
 
Laatst bewerkt:
1M35X55CM.

full
 
ja ik weet het . maar ik vind het best aan de prijs. je kan ook niet alles hebben he.
 
ja ik weet het . maar ik vind het best aan de prijs. je kan ook niet alles hebben he.
Hallowww :W k,ben er weer.

mooie Voxdempers zag ik in een eerdere post, lichtbakken ook al en de MP vlaggen zag ik ook maar idd te duur vinnik.

K,hep giga mooi weer gehad de afg. 5 dagen in Germany en de Buell vondt het ook mooi.
fotoos en klein verslagje komen in het Buell topic als ik zin heb.


5 Juny naar Terwolde las ik das aardig in mijn buurt dus kom wel ffe buurten denk ik .

Offff....juist -O-

gr driver
 
welkom thuis driver.. [ ik zeg het maar FF volgende keer mag je vrouwtje het doen ]
 
Welkom thuus man. Ja plaats maar een linkje als het zover is.

Wat betreft die vlaggen, beter duur dan niet te koop. Heb er wel over getwijfeld.
Leuk voor bij ons in de MC. Maar die ene is wel erg groot. De ander maar 5 euro minder duur ;)
 
Moet trouwens voor het monteren van de balhoofdsteun de originele kroonmoer wel verkrachten. Er moet een gaatje in komen om er door te kunnen komen met de bout die de boel op spanning trekt. Vanavond maar even voor elkaar knutselen. Ik neem aan hem eerdaags wel een keer te ontvangen.
 
welkom thuis driver.. [ ik zeg het maar FF volgende keer mag je vrouwtje het doen ]
Okee, dat hoop ik ook dat zij het dan kan doen tot die tijd mag je het nog met mij zien vol te houden hier af en toe :+
 
Welkom thuus man. Ja plaats maar een linkje als het zover is.

Wat betreft die vlaggen, beter duur dan niet te koop. Heb er wel over getwijfeld.
Leuk voor bij ons in de MC. Maar die ene is wel erg groot. De ander maar 5 euro minder duur ;)
Senk you :Y ...vlaggen is idd leuk maar dan in klein formaat anders kan ik ze nergens ophangen hier -O- .

Heb gisteren van HMI de koperen ringen, uitlaatpakking en rubbers en oliefillter mogen ontvangen dus het olieverversen kan eerdaags beginnen.

Mijn onlangs gekochte witte t-shirt was ietswat gelig verkleurd zag ik later dus ook even gezegt en een andere besteld in het zwart en een nieuwe witte gevraagt .
Is ook netjes geregeld, de witte voor de gele en de zwarte voor 15 eurootjes.

gr driver
 
Oh dat je miss daar heen bent.

Nou, zondag wat te doen dan? Landelijke zijspandag soesterberg. Vox, Hooi en ik zijn er ook.
 
Oh dat je miss daar heen bent.

Nou, zondag wat te doen dan? Landelijke zijspandag soesterberg. Vox, Hooi en ik zijn er ook.
Of zij al hierheen al schat ik die kans laag in.
Zelf wacht ik nog met daarheen gaan totdat ik het besluit van de IND weet.

Zondag....s,morgen verlate moederdag :( daarna met wat chips en bier op de bank naar Ajax-Twente loeren en hopen dat de eerste het gaat redden :+
 
Laatst bewerkt:
voetbal :? FF bijkleppen in soesterberg is toch veel leuker :Y
het is voor jou binnen door ook maar 36km.

van af morgen middag tot en met maandag avond ben ik FF niet onlijn :N
eens FF kijken als ik wel 3 1/2 dag zonder PC kan :)
 
Laatst bewerkt:
voetbal :? FF bijkleppen in soesterberg is toch veel leuker :Y
het is voor jou binnen door ook maar 36km.

van af morgen middag tot en met maandag avond ben ik FF niet onlijn :N
eens FF kijken als ik wel 3 1/2 dag zonder PC kan :)
bijkleppen lijkt me idd leuk maar Ajax -Twente lijkt me ook leuk worden dus vooralsnog kies ik daar voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan