.....MF Voxan rijders! ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het Voxspan is bijna af. Nog een paar avondjes knutselen en er staat een prachtig Café Racer span in Oldekerk op de oprit. Natuurlijk is iedereen welkom op 7 en 8 april in Genemuiden om het allemaal te komen bekijken...
 
zag een salon tafeltje tekoop staan . [leeg blok]
full
 
tafeltje slopen en het blok als decoratie lijkt me wel mooi.

En idd...wat kost dat nu ?

gr driver
 
ergens in frankrijk . was bieden dus geen iede. [maar dit tyopic is wel weer wat los _O- ]

full
 
Laatst bewerkt:
Zojuist op het Voxforum geplaatst en ook even hier uiteraard.

6. Internationale Voxan Treffen findet vom Freitag den 22.06.2012 bis zum So. 24.06.2012

Als er hier mensen zijn die naar dit treffen toe willen maak dat hier dan even bekend zodat anderen het ook weer lezen en misschien denken ...leuk dat lijkt me ook wel wat.
Het is deze keer in de buurt van Neurenberg begrijp ik dus niet naast de deur maar gezien het feit dat het 1 keer per jaar is en er vele Voxjes die kant op gaan toch zeer de moeite waard om er heen te gaan lijkt me.
Interesse ?......laat maar horen .

---------------------------------------------------------------

So, dann lassen wir mal die Katze aus dem Sack.

Freunde des Französischen Edelschrotts. Ihr habt es so gewollt.

Das 6. Internationale Voxan Treffen findet vom Freitag den 22.06.2012 bis zum So. 24.06.2012 bei mir in Zautendorf statt. Zautendorf gehört zur Gemeinde Cadolzburg, liegt im Fränkischen Rangau, genau in der Mitte vom Landkreis Fürth.

Ich gebe den Termin schon jetzt bekannt, damit sich jeder darauf einstellen und evtl. Geburtsplanung, anstehende Hochzeiten und Kindstaufen entsprechend planen kann. Somit gibt’s keine Ausreden und alle können kommen.

Übernachtet wird bei meinem Nachbar – Pension Reblaus, Zautendorf 9, 90556 Cadolzburg, Tel.: 09103-1345. Die Pension ist das komplette Wochenende für uns reserviert. Da passen 24 Personen rein. Der Rest kann noch auf der Wiese zelten. Für unsere Belgischen Freunde gibts auch warme Duschen.

So, das war´s fürs erste, wir haben ja noch a bissla Zeit bis dahin.

Gruß an alle.

Jochen
 
De 3 Vox musketiers hebben dus weer gereageerd as usual blijft over de vraag ; Who,s next :+
 
rien vanharte met de geboorte van christiaan *O* *O* *O*

en als ik volgend jaar nog een rijbare vox extra over heb kun je mooi mee naar het duitse voxan treffen :Y
Rien , ik begrijp dat je papa bent geworden en dus......van harte gefelictiteerd vanuit Ede-city.


Voxtreffen .......lijkt me leuk als je meegaat mede gezien het feit dat je hier trouw blijft rondhangen :+
 
Ja Rien, van harte gefeliciteerd man! En ja, volgend jaar heeft Vox 3 rijbare Voxans, en anders kan je mee in het bakkie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan