MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er toch nog gepaald. Dus.

Ik ben aan weekend toe geloof ik. En aan vakantie, want ik zit vanaf morgen lekker een week in Kirchberg. Dus mocht je volgende week niets meer van me horen, dan lig ik in de goot in Oostenrijk na de apresski.
_O- !

Veel plezier! Foto's mag je posten, denk alleen dat na 3 maanden kou en sneeuw ik liever foto's zie zoals die van Ilmar :9
 
die aussies zijn wel helden hoor..

vroegah... en vandaag de dag nog steeds gebruiken ze van dit soort bomen om te zien of er ergens branden zijn ontstaan.

Deze bomen zijn ogeveer 70-80 meter hoog. Je kan erin klimmen op stalen pinnen die ze erin geslagen hebben. Die pinnen zijn 2cm dik, er is geen vangnet.. en geen bescherming of wat dan ook.

Iedereen die wil mag erin klimmen..

echt ziek.. maar wel cool.













boom2j.jpg

boom1x.jpg

boom3w.jpg







ohja... *D

en voor maarten

mg1813p.jpg
 
benji.. hoe gaat ut met je motor? is ie af voor de 23ste? voor de chocorit?
Ik vrees dat dat net te kort dag gaat worden... gok zelf iig op de Megameet.

@Maarten: aanbod geldt nog steeds hoor. :) ff kijken als ik je motor een keer zie wat er kan enzo. No problemo.
 
benji.. hoe gaat ut met je motor? is ie af voor de 23ste? voor de chocorit?
Hoe zit het eigenlijk met de chocorit, moet je daar nog voor aanmelden of moet je gewoon zorgen dat je de route hebt en dat je op tijd bij het startpunt bent?
 
GOOOEEEDEMORGEN!

Ik ben verdwaald! Oh nee, ik heb het juist pad weer gevonden.. O-)
Jeetje das lang geleden :Y Nog steeds bekende gezichten hier in het topic! Leuk!
Ga proberen weer is wat actiever te zijn in het topic en ook te blijven! Shame on me :$
Anyway feels good to be back already :P

Een van die oude bekende gezichten zegt: "Hallo! Welkom terug!" :+ :W
 
Hoe zit het eigenlijk met de chocorit, moet je daar nog voor aanmelden of moet je gewoon zorgen dat je de route hebt en dat je op tijd bij het startpunt bent?
Geen idee. misschien weet marcel het. Je moet betalen? Krijgt daar de route? Geen idee...

Weet nog niet of ik onroad ga of offroad..
 
Avond :W

Geen idee. misschien weet marcel het. Je moet betalen? Krijgt daar de route? Geen idee...

Weet nog niet of ik onroad ga of offroad..

Volgens mij gewoon daarheen rijden, en zelfstandig rijden.
Georganiseerd meerijden kan, maar dan moet je jezelf aanmelden.

Geen inschrijfgeld, maar een donatie ten gunste van MS onderzoek wordt wel gewaardeerd.

Klikkerdeklik
Via de site kun je ook de route(s) downloaden.
 
Laatst bewerkt:
GOOOEEEDEMORGEN!

Ik ben verdwaald! Oh nee, ik heb het juist pad weer gevonden.. O-)
Jeetje das lang geleden :Y Nog steeds bekende gezichten hier in het topic! Leuk!
Ga proberen weer is wat actiever te zijn in het topic en ook te blijven! Shame on me :$
Anyway feels good to be back already :P

:W
 
Avond :WVolgens mij gewoon daarheen rijden, en zelfstandig rijden.
Georganiseerd meerijden kan, maar dan moet je jezelf aanmelden.

Geen inschrijfgeld, maar een donatie ten gunste van MS onderzoek wordt wel gewaardeerd.

Klikkerdeklik
Via de site kun je ook de route(s) downloaden.
Oh dus we kunnen ook op en andere dag rijden.. 1x de offroad en de onroad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan