MF ** Zuid-Holland Topic 40 ** De lente begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man man, onbeperkt spareribs eten gaat bij mij altijd fout...

Status: uitbuiken op de bank.
 
Sjakie? heeft die zich ook hier ooit gemeld.. Niet dat het hoeft natuurlijk.. Vroeg het me af

Sjakie is net als MacReal en ik, van het V-Strom forum. MacReal heeft deze rit op het V-Strom forum georganiseerd en ging deze afgelopen zaterdag dus voorrijden, vandaar onze aanwezigheid. En omdat ik al op het MF zit (jaartje ofzo :9 ) heb ik me gelijk maar bij dit topic aangesloten ;)
 
Geen idee. misschien weet marcel het. Je moet betalen? Krijgt daar de route? Geen idee...

Weet nog niet of ik onroad ga of offroad..

Je hoeft niet te betalen. Het is juist aanmoediging om een bedragje te doneren aan de stichting... Er zijn voorrijders, ongeveer 1 per 15 deelnemers. Ze willen wel graag dat je van tevoren laat weten of je komt. Je kan de route ook voor in je GPS krijgen. Ik weet niet hoe dat verder werkt.
 
Je hoeft niet te betalen. Het is juist aanmoediging om een bedragje te doneren aan de stichting... Er zijn voorrijders, ongeveer 1 per 15 deelnemers. Ze willen wel graag dat je van tevoren laat weten of je komt. Je kan de route ook voor in je GPS krijgen. Ik weet niet hoe dat verder werkt.
Je kan de route downloaden op de site, ik heb het inmiddels gevonden.
 
wel een takke eind rijden naar het begin van de route trouwens, 130KM snelweg.. 100 route.. 130KM snelweg terug. :/
 
Laatst bewerkt:
Wat is H4 dan? spiegelsoort ofzo?
H4 is het type halogeenlampje/fitting dat wordt gebruikt in de koplamp.

H4 is een lamp met grote fitting waarin zowel groot als dimlicht zit (dubbele spiraal)

H1 en H7 hebben een enkele spiraal en worden of voor dim of voor groot licht gebruikt. Je hebt dus minimaal 2 lampen nodig. H1 zit overigens vaak in de mistlichten van auto's en 2 H7 lampen per koplamp.
 
wel een takke eind rijden naar het begin van de route trouwens, 130KM snelweg.. 100 route.. 130KM snelweg terug. :/

Wintelre was dat ook (zelfde omgeving) en toen waren we van 9 tot 5 aan het offroaden en daarvoor en daarna stuk snelweg :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan