MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

_O-
Iedereen is sprakeloos..... Motorchick en musicals..... Hoe dan??? 😂

Ik denk dat mijn motor binnenkort naar de winterstalling gaat. Al best ff niet gereden.
Grote drempel om em achter de auto vandaan te sleuren....
Dan kan ie voor het seizoen direct een kleine beurt krijgen... Ben ik voorlopig weer klaar.
Ik wil naar Bolman Motoren aan de Zonweg. Mensen hier ervaring met die zaak?
Of misschien een andere zaak die jullie aanraden?
Behalve hans van Wijk.
 
_O-
Iedereen is sprakeloos..... Motorchick en musicals..... Hoe dan??? 😂

Ik denk dat mijn motor binnenkort naar de winterstalling gaat. Al best ff niet gereden.
Grote drempel om em achter de auto vandaan te sleuren....
Dan kan ie voor het seizoen direct een kleine beurt krijgen... Ben ik voorlopig weer klaar.
Ik wil naar Bolman Motoren aan de Zonweg. Mensen hier ervaring met die zaak?
Of misschien een andere zaak die jullie aanraden?
Behalve hans van Wijk.
Ik zou hem voor de winter een beurtje laten geven ,als je voor old school monteur kiest is hemo motoren in hekelingen aan te bevelen.
Rekent ook niet de hoofdprijs en heeft verstand van zaken .
 
_O-
Iedereen is sprakeloos..... Motorchick en musicals..... Hoe dan??? 😂

Ik denk dat mijn motor binnenkort naar de winterstalling gaat. Al best ff niet gereden.
Grote drempel om em achter de auto vandaan te sleuren....
Dan kan ie voor het seizoen direct een kleine beurt krijgen... Ben ik voorlopig weer klaar.
Ik wil naar Bolman Motoren aan de Zonweg. Mensen hier ervaring met die zaak?
Of misschien een andere zaak die jullie aanraden?
Behalve hans van Wijk.
Als je al ff niet gereden hebt raak je natuurlijk de titel motorchick kwijt en de winter begint 21 December :P
Tja, het is handig om de motor makkelijk voor het grijpen te hebben, daarom staat die van mij onder een DS Covers hoes voor de deur.
Kun je de motor niet makkelijker toegankelijk neer zetten?
Wat betreft motorzaak: ga er langs, drink een bakkie koffie (of verse munt thee), kijk de zaak eens aan en als het goed voelt maak je een afspraak voor de kleine beurt (spreek wel af wat je klein vind).
 
_O-
Iedereen is sprakeloos..... Motorchick en musicals..... Hoe dan??? 😂

Ik denk dat mijn motor binnenkort naar de winterstalling gaat. Al best ff niet gereden.
Grote drempel om em achter de auto vandaan te sleuren....
Dan kan ie voor het seizoen direct een kleine beurt krijgen... Ben ik voorlopig weer klaar.
Ik wil naar Bolman Motoren aan de Zonweg. Mensen hier ervaring met die zaak?
Of misschien een andere zaak die jullie aanraden?
Behalve hans van Wijk.
 
Als je al ff niet gereden hebt raak je natuurlijk de titel motorchick kwijt en de winter begint 21 December :P
Tja, het is handig om de motor makkelijk voor het grijpen te hebben, daarom staat die van mij onder een DS Covers hoes voor de deur.
Kun je de motor niet makkelijker toegankelijk neer zetten?
Wat betreft motorzaak: ga er langs, drink een bakkie koffie (of verse munt thee), kijk de zaak eens aan en als het goed voelt maak je een afspraak voor de kleine beurt (spreek wel af wat je klein vind).
Ja nja ze beginnen bij ons al met vuurwerk en alles, dus dat vertrouw ik niet. Anders staat ie inderdaad buiten. En vind het ook wel zonde om em buiten te hebben staan in de regen. Heb ik em liever binnen.. Sowieso weinig tijd. Het volleybal seizoen is weer begonnen dus op vrijdag en/of zaterdag wedstrijden.... En zondag ben ik helemaal op en wil ik niks. Dan heb ik geen zin in die motor verslepen...
Maar om em bijna de hele week onaangetast te laten staan buiten.... Mweh...

Hij heeft in juli nog een grote beurt gehad toen ik em kocht. Remmen ook gereviseerd. Dus vandaar dacht ik voor het seizoen. Ff verse vloeistoffen in ieder geval...
 
Ja nja ze beginnen bij ons al met vuurwerk en alles, dus dat vertrouw ik niet. Anders staat ie inderdaad buiten. En vind het ook wel zonde om em buiten te hebben staan in de regen. Heb ik em liever binnen.. Sowieso weinig tijd. Het volleybal seizoen is weer begonnen dus op vrijdag en/of zaterdag wedstrijden.... En zondag ben ik helemaal op en wil ik niks. Dan heb ik geen zin in die motor verslepen...
Maar om em bijna de hele week onaangetast te laten staan buiten.... Mweh...

Hij heeft in juli nog een grote beurt gehad toen ik em kocht. Remmen ook gereviseerd. Dus vandaar dacht ik voor het seizoen. Ff verse vloeistoffen in ieder geval...
Ik mag aannemen dat bij grote beurt ook de vloeistoffen vervangen zijn, voor een onderhouds beurt geldt ongeveer wat het eerst komt: x km of y tijd.
x km is toch tegenwoordig minstens 5000 en vaker 10.000 km.
y tijd is meestal 12 maanden.
Dan zal jouw motor toch nog niet aan verse sappen toe zijn?
Kijk wel even naar "winterstalling", zoiets als:
  1. Accu er uit.
  2. Tank afvullen.
  3. Hier en daar een drupje extra olie.
  4. Liefst beide banden van de vloer (en anders wekelijks even verdraaien).
  5. Stof hoes er over heen (kijk wel of de motor niet vochtig wordt er onder, anders zonder hoes).
Beste is niet stallen en proberen wekelijks (als er geen pekel ligt) even een klein toertje maken :Y
 
Ja ik heb em in juli gekocht.

Wekelijks een klein toertje gaat em denk sowieso niet worden. Ik heb em nu al een aantal weken niet aangeraakt... Vandaar dat ik dacht ff ergens stallen...
 
Ja ik heb em in juli gekocht.

Wekelijks een klein toertje gaat em denk sowieso niet worden. Ik heb em nu al een aantal weken niet aangeraakt... Vandaar dat ik dacht ff ergens stallen...
Nou nou lotje,iedereen was met spanning aan het wachten tot je je rijbewijs had en nu laat je hem ,de motor , al staan😉
 
_O-
Iedereen is sprakeloos..... Motorchick en musicals..... Hoe dan??? 😂

Ik denk dat mijn motor binnenkort naar de winterstalling gaat. Al best ff niet gereden.
Grote drempel om em achter de auto vandaan te sleuren....
Dan kan ie voor het seizoen direct een kleine beurt krijgen... Ben ik voorlopig weer klaar.
Ik wil naar Bolman Motoren aan de Zonweg. Mensen hier ervaring met die zaak?
Of misschien een andere zaak die jullie aanraden?
Behalve hans van Wijk.

De seizoenen bestaan niet er is alleen morgen.

zolang er geen dikke laag zout op de weg ligt.
 
Vandaag toch maar weer eens de motor achter het beton vandaag getrokken, ging best soepel haha.
Heerlijk 2 uurtjes gereden, was het helemaal waard.
Stond achter een auto en zat een kindje helemaal achterom te kijken. Ff zwaaien, kindje super blij O-)

En een halve tamme op een scooter die wheelies ging trekken en mij gelukkig voorbij ging...... Ik hield genoeg afstand van de auto's voor mij en bij het stoplicht zag ik niet genoeg ruimte om er voorbij te komen. Die scooter ging half de stoep over.... tsjaa..... Ik dacht mazzel, beter ver voor me op je bek dan vlak achter me en dat een scooter naar voren schiet en ik lig. Mafkees.

Natuurlijk een boxer helm en lekker stereotype persoon. Aju.
 
Vandaag toch maar weer eens de motor achter het beton vandaag getrokken, ging best soepel haha.
Heerlijk 2 uurtjes gereden, was het helemaal waard.
Stond achter een auto en zat een kindje helemaal achterom te kijken. Ff zwaaien, kindje super blij O-)

En een halve tamme op een scooter die wheelies ging trekken en mij gelukkig voorbij ging...... Ik hield genoeg afstand van de auto's voor mij en bij het stoplicht zag ik niet genoeg ruimte om er voorbij te komen. Die scooter ging half de stoep over.... tsjaa..... Ik dacht mazzel, beter ver voor me op je bek dan vlak achter me en dat een scooter naar voren schiet en ik lig. Mafkees.

Natuurlijk een boxer helm en lekker stereotype persoon. Aju.
Goed bezig op een mooie zondag :t
Moraal: vaker doen.
 
Vandaag weer 150 km op de teller gezet.
Steeds meer de grenzen aan het opzoeken van de motor. Schoen over het asfalt in een bocht etc.... :$

Ook wel een bijna broekpoep momentje op de snelweg. Een best scherpe bocht die ik te hard nam, vanaf de linker baan kwam ik op de vluchtstrook terecht..... gelukkig niks aan de hand.... Gas los en proberen de bocht te houden..... Pffffoeee


En veel mensen die niet uit hun ogen kijken en ineens een baan opzij gaan....
 
0324160F-0520-40DB-9DAD-38BD81D44BA5.jpeg


Bijna 😅
 
Ik zou wel willen, maar dan met de z650 want de ZRX'en staan in de winterstop, het oude Zedje niet. Maar eigenlijk heb ik geen tijd, ben een aanbouw aan de garage aan het bouwen. Ik moest wel want ik heb 4 motoren en een hele berg onderdelen.. De garage stond zo vol dat als ik wilde sleutelen ik er 2 buiten moest zetten. En dat werkt niet prettig, dus het aanbouwtje word voor alle onderdelen, huis tuin en andere zooi en de garage alleen voor de motoren en een net werkbankje erin. Ben al bijna klaar.
20191213_163158_resized.jpg

Kan ik ook de onderdelen die in huis zwerven in opslaan, en de z650 die in de huiskamer staat in de garage, waar ie hoort.
Moet alleen de vloer nog doen, en electra en licht aansluiten in het aanbouwtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan