MFCD/Freebike circuitdag: Hier eerst de informatie

Tis al goed, als ik van jou niet teleurgesteld mag zijn, dan ben ik dat niet.....

Kheb namelijk ook gezegd dat ik het prima georganiseerd vind en ook een goed initiatief ( maar dat zie je niet....) maar persoonlijk had ik er iets anders van verwacht... Dat jij en een flink aantal anderen graag een VRO cursus gaan doen, is jullie goed recht ( hoor je mij dus ook niks van zeggen.) Khad alleen gehoopt dat je mij ook het recht zou gunnen om het niet te gaan doen.
 
Lieverd }) , zulke reacties heb ik ook al 10 keer gehoord. ;)

We hebben hier dus een verschillende mening over, geeft verder niks. :)

Maar ik heb wel een goed plan vind ik zelf: Laat Porky, J.W. en HELLdesker een echte circuitdag organiseren, daar wil ik ook zeker wel aan meedoen. Succes heren, ik ben benieuwd hoe jullie het ervan afbrengen met de organisatie. :)

Weet je wat ik dan zou doen, dan zouden we met zijn allen naar de nurburgring gaan.
Mooie route er naartoe verzinnen, daar racen en dan weer via mooie route terug of via de snelweg.

nurburgring is nog niet alles qua circuit, maar het is iig beter dat Lelystad.
En denk dat het qua kosten ook wel mee zou vallen.

Maar nogmaals ik heb het niet aangeboden om te organiseren, maar het MFMvB.
ALs ik het zou verknallen, dan mag je er mij zo op aanspreken.
 
Tis al goed, als ik van jou niet teleurgesteld mag zijn, dan ben ik dat niet.....

Kheb namelijk ook gezegd dat ik het prima georganiseerd vind en ook een goed initiatief ( maar dat zie je niet....) maar persoonlijk had ik er iets anders van verwacht... Dat jij en een flink aantal anderen graag een VRO cursus gaan doen, is jullie goed recht ( hoor je mij dus ook niks van zeggen.) Khad alleen gehoopt dat je mij ook het recht zou gunnen om het niet te gaan doen.
Ik gun iedereen uiteraard zijn mening, en ik respecteer dat ook! We verschillen hier dan misschien enigzins qua mening in maar dat geeft verder niks, we weten nu van elkaar hoe we erover denken en laten we het daar bij houden. :)

No hard feelings hoop ik?
 
Laatst bewerkt:
bla, bla, bla.

Ik heb nu al zin om na die cursus met een groep richting huis te gaan en dan natuurlijk nog even via Zaandam te racen op het plaatselijke circuit. Even met 48 motoren rondjes gaan crossen en bij de Texaco wachten op de politie. Daarna nog even door naar PPP en via de Baars en Ressen toch maar terug naar huis.

Als we tenminste niet helemaal zijn uitgeput.

Ik heb trouwens ook zin in mooi weer!!!!!
 
Okee, dit zeg ik als Ruud, en niet als admin:

Porky, hierbij heb je waarschuwing nummer 1. Als je je nog eens zo loopt te zieken, dan mag je van mij wegblijven.
Ik heb al je posts doorgelezen, en het is niet gewoon opbouwende kritiek, maar je loopt het gewoon af te zeiken. En daar hou ik niet van.

En over circuitdag of niet (wat een geneuzel zeg!! :( ).
We rijden op een circuit, dus noem ik het een circuit-dag. Moet ik het anders Motor-forum rijvaardigheids-verhogende dag gaan noemen ofzo!?!?
Sjeezzz....

En nog wat...we zijn met 4 man het hele land doorgeweest, hebben heel veel instanties gebeld/gefaxt/gemaild/bezocht, dingen geregeld en daardoor hebben we het eindelijk voor elkaar dat we met z\'n allen kunnen rijden. We hebben nog nooit een circuitdag georganiseerd, vergeet dat ook niet!
En wat lees ik hier allemaal? Je wordt gewoon afgezeken...bah!
Regelen jullie (je weet vanzelf wel of je je aangesproken moet voelen) maar zelf zo\'n dag dan, dan merk je wel dat het allemaal niet zo makkelijk is!

Vind je het leuk? Gaaf, ga mee! Gezellig!
Vind je het allemaal maar klote en voor mietjes, reageer dan aub gewoon niet, okee??

O ja, porky, laat ons allemaal maar zien daar hoe al die oefeningen moeten, dat lijkt me wel leuk! :)

Nog wat, ik heb mijn zegje gedaan (werd een beetje boos van al die negatieve reacties), en ga er verder niet op in.

Ik spreek u allen wel weer! :)
 
Laatst bewerkt:
Nou opbouwende kritiek word ook niet gewaardeerd.

Ik zeg dan voortaan wel niks meer.
Van sommigen was het opbouwend, van anderen puur afbrekend.

Als je Ruud zijn reactie goed leest heeft hij vooral een hekel aan die afbrekende kritiek, en dat is geheel terecht natuurlijk, het is totaal onnodig om dit initiatief steeds in de zeik te zetten. Als het je niet bevalt, dan hoef je dat niet weet ik hoe vaak te melden.

En nogmaals, hiermee doel ik dus niet op de opbouwende kritiek van sommigen, die vind ik alleen maar interessant maar ik reageer hiermee puur op de afbrekende kritiek en denigrerende opmerkingen van sommigen, laat dat duidelijk zijn.

Iedereen moet zelf maar weten of hij zich wel of niet voelt aangesproken.

Laten we hier nou aub een beetje positief verder gaan, als dit zo doorgaat, is voor de organisatie ook snel de lol eraf natuurlijk en was dit ook gelijk de laatste M-F circuitdag. \ '(
 
het zijn gewoon winstbeluste oplichters,misleidende beloftes geeft meestal kritiek.
Zo.....waarschuwing nr.2
Ik log zelf wel uit,mzzl. :j
 
het zijn gewoon winstbeluste oplichters,misleidende beloftes geeft meestal kritiek.
Zo.....waarschuwing nr.2
Ik log zelf wel uit,mzzl. :j
Hou aub. de eer aan jezelf en reageer er niet meer op Porky!!
Ik zou het erg jammer vinden (en dat meen ik) als je hier niet meer komt of gebanned wordt. :(

Dit zijn blijkbaar de groeiverschijnselen van een groter wordend forum, dat we ook te maken krijgen met onenigheid en flames, met alle gevolgen vandien. \ '(

Laten we de gezelligheid hier aub niet verpesten hierdoor, we hebben uiteindelijk allemaal dezelfde hobby! :]
 
Hou aub. de eer aan jezelf en reageer er niet meer op Porky!!
Ik zou het erg jammer vinden (en dat meen ik) als je hier niet meer komt of gebanned wordt. :(

Dit zijn blijkbaar de groeiverschijnselen van een groter wordend forum, dat we ook te maken krijgen met onenigheid en flames, met alle gevolgen vandien. \ '(

Laten we de gezelligheid hier aub niet verpesten hierdoor, we hebben uiteindelijk allemaal dezelfde hobby! :]
Om een stukje uit je post aan te halen:
Hou aub. de eer aan jezelf en reageer er niet meer op Rev!!

To flame or not to flame, that\'s not the question... We zijn hier motorrijdende vriendjes, waarbij (gelukkig) niet iedereen hetzelfde is... Je hoeft het niet altijd eens te zijn of eeuwig lief tegen elkaar te doen, maar er zijn in dit topic meer posts waarbij voor- en tegenstanders van de huidige organisatiemethode elkaar verbaal te lijf gaan, dan informatieve over de dag zelf...
Beide partijen hebben ergens gelijk...

De voorstanders: Mooie dag, goed georganiseerd in een relatief korte tijd. Zeker tof, gezellie & leerzaam.

De tegenstanders: Er wordt niet echt de hele dag gescheurd... Ook worden er geen diverse manches voor gevorderden gereden, zoals wellicht op te maken viel uit de posts...

De waarheid ligt in het midden... :)

Zij die gaan: Have fun op het circuit...
Zij die niet gaan: Have fun op de weg (en vermijd die flitsers)...
Nu het ontopic stuk (kan Rev toch niet aanspreken en daarna zelf hetzelfde verdergaan ;) )
Was het nu wel of niet toegestaan om anderen in te schrijven?
 
porky, ik vind het ook jammer dat je zo doet. Je hebt altijd een leuke input mbt z.a.c. en racen in het algemeen, erg jammer dus.

Ennuh, dat wilde ik sowieso even kwijt...we verdienen er HELEMAAL NIKS aan...
 
O ja, schrijf jezelf sowieso in, ook al heb je volgende week pas tijd om je in te schrijven...
 
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

kom op mannen, als we allemaal motor rijden zijn we op de leeftijd dat we al volwassen zijn.

dit kinder gedrag hoort in de zandbak thuis.

gewoon zand erover en uitgelult....
 
Ik heb in augustus T.O.M.S gedaan (net als HELLdesker & Duderuud) en heb net als Fastnappie al eerder een Freebike dag gedaan op Lelystad.

En nu ga ik meedoen aan de MFCD (als ik bij de gelukkige 48 zie te komen), omdat ik zit te wachten op een VRO-achtige dag :?
Nee, maar wel omdat ik begrepen had dat het de bedoeling was om samen met een groep MF leden een motordag mee te maken en elkaar eens IRL te zien.
Een leuke bijkomstigheid is natuurlijk die 40 min. knallen. :]
 
ik zal me niet laten verleiden tot uitspraken, ruud,daniel en albert en ik zelf, hebben verschrikkelijk hard gewerkt om dit voor mekaar te krijgen.

we hebben er keihard aangewerkt....en voor de mensen die wel komen...blijf ik erbij dat het een leuke dag wordt...

trouwens van de 160 posts die hier staan...
zijn er maar 10 serieuze vragen bij...

de rest is allemaal discussie op NIKS AF...

het is zo simpel:\"wij bieden iets aan\" je doet het of wel of niet...

maar hou is op met die discussies...
(en het kost moeite om netjes te blijven..)
 
Hmmm, durf het bijna niet te zeggen maar ik rij ook niet mee ;) Ga ook weer rijden op Zolder volgend jaar }) Maar zou wel graag komen om te ouwehoeren en voor de gezelligheid als dat mogelijk is :?
 
Heren organisatoren, let er maar niet op. Het zijn maar een paar die zo super negatief zijn. De rest kan het allemaal prima waarderen.

Maar het kritiek puntje van valse info geven klopt wel. Maar zullen we dat gewoon maar als beginnersfout rekenen.

Verder prima gedaan, en bedankt voor de moeite :}
 
Hmmm, durf het bijna niet te zeggen maar ik rij ook niet mee ;) Ga ook weer rijden op Zolder volgend jaar }) Maar zou wel graag komen om te ouwehoeren en voor de gezelligheid als dat mogelijk is :?

:} :} Eindelijk weer eentje die het begrijpt
 
het leuke is dat de mensen het programma nog niet eens gekregen hebben...

en er zijn een aantal mensen die hebben zo\'n heerlijk vooroordeel....

ennuh r1no, weet je die gasten afgelopen keer nog met die r1\'tjes...ik geloof niet dat dat erg langzaam gingen...sjesus...

die snelle groep..pfieeww...dat ging er stevig tegen aan....

en deze keer wordt het met een aantal m-f\'ers ....leuk..!!

Ik heb in augustus T.O.M.S gedaan (net als HELLdesker & Duderuud) en heb net als Fastnappie al eerder een Freebike dag gedaan op Lelystad.

En nu ga ik meedoen aan de MFCD (als ik bij de gelukkige 48 zie te komen), omdat ik zit te wachten op een VRO-achtige dag :?
Nee, maar wel omdat ik begrepen had dat het de bedoeling was om samen met een groep MF leden een motordag mee te maken en elkaar eens IRL te zien.
Een leuke bijkomstigheid is natuurlijk die 40 min. knallen. :]
 
dankje voor het begrip...
we doen ons best...en ook wij maken wel is foutjes...

zolang het maar niet op de dag zelf gebeurt...dan vind ik het best :) ))

Heren organisatoren, let er maar niet op. Het zijn maar een paar die zo super negatief zijn. De rest kan het allemaal prima waarderen.

Maar het kritiek puntje van valse info geven klopt wel. Maar zullen we dat gewoon maar als beginnersfout rekenen.

Verder prima gedaan, en bedankt voor de moeite :}
 
Helaas, ik ga niet mee doen omdat ik al 2* eerder zo\'n dag heb gedaan op Lelystad en m\'n geld dan liever bespaar voor een circuitdag op Assen.
Maar ik kan het iedereen van harte aanraden, want je leert er erg veel, en het is erg leuk om te doen.(ik heb het niet voor niets al 2* gedaan)
De eerste maal regende het pijpenstelen, maar ik heb mij toen toch prima vermaakt.
Oja ik ga ook in maart de TOMS cursus doen, misschien zie ik daar dan wel wat Motor-Forummers. :)
 
Laatst bewerkt:
R1No, heb je je bike nu al?
Want van ICQ heb je nog nooit gehoord?? ehehehe

kom online kreng :P
 
FF voor de statistieken: is er tijdens de voorinschrijving niet gezegd dat er voorrang gegeven zou worden aan diegenen die zich toen al hebben ingeschreven ?

Er sprak destijds al een stukje commitment uit en dat zou toch wel beloond moet worden imho
Nu de stofwolken weer wat zijn neergedaald zou ik graag een reactie willen op bovenstaande vraag.

Meer informatief dan voor mezelf aangezien ik op tijd ben met inschrijven (voor de late lezers --> check de tijd van de post maar :+ )
 
martijn we houden er rekening mee...
zoals ik al eerder gemeld heb...

het komt goed....


Nu de stofwolken weer wat zijn neergedaald zou ik graag een reactie willen op bovenstaande vraag.

Meer informatief dan voor mezelf aangezien ik op tijd ben met inschrijven (voor de late lezers --> check de tijd van de post maar :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan