MFCD/Freebike circuitdag: Hier eerst de informatie

Hoezo, positief blijven?

Het is gewoon een rare gang van zaken geweest, ik hoop dat het MFMvB dit voortaan beter aanpakt.

En het is allemaal opbouwende kritiek.

Ik had ook verwacht dat het wat anders zou zijn. De communicatie had beter gekund. Ik vind het echter niet erg dat niet alleen maar racen is. Maar wat bereiken we met een heel topic met gekanker op de organisatie? Als de MFCD goed bevalt willen ze misschien ook wel een race MFCD organiseren. Laten we er gewoon een gezellig dag van maken.
 
Ik had ook verwacht dat het wat anders zou zijn. De communicatie had beter gekund. Ik vind het echter niet erg dat niet alleen maar racen is. Maar wat bereiken we met een heel topic met gekanker op de organisatie? Als de MFCD goed bevalt willen ze misschien ook wel een race MFCD organiseren. Laten we er gewoon een gezellig dag van maken.

Begrijp dat je het niet erg vind, maar je moet toch ook begrijpen dat anderen dat wel vinden.

En laten we elkaar nou geen mietjes noemen, MFMvB heeft het verkeerd aangepakt en dat moet gewoon gezegd kunnen worden.
 
Begrijp dat je het niet erg vind, maar je moet toch ook begrijpen dat anderen dat wel vinden.

En laten we elkaar nou geen mietjes noemen, MFMvB heeft het verkeerd aangepakt en dat moet gewoon gezegd kunnen worden.

Begrijp ook wel dat anderen dat vinden maar dit topic lijkt een beetje een kanker topic te worden. Dat is ook wel voor een deel te begrijpen maar ik probeer de positieve zaken te zien. We hebben er niets aan als iedereen besluit om thuis te blijven terwijl we er ook een gezellige dag van kunnen maken.
 
Begrijp ook wel dat anderen dat vinden maar dit topic lijkt een beetje een kanker topic te worden. Dat is ook wel voor een deel te begrijpen maar ik probeer de positieve zaken te zien. We hebben er niets aan als iedereen besluit om thuis te blijven terwijl we er ook een gezellige dag van kunnen maken.

Waar slaat dit nou op :?

Nou sorry, daar doe ik niet aan mee.
Ik zeg gewoon wat ik er van vind, ga niet hypocriet zitten doen door te te zeggen dat het een geweldig iniatief is en dat ik de gang van zaken normaal vind.

En nogmaals we zijn geen stel kinderen, denk dat het MFMvB best tegen opbouwende kritiek kan.

 
Laatst bewerkt:
Wat is de bedoeling:

1 - Een dagje uit op een circuit in nederland (lokatie: nog geheim)
2 - Rijvaardigheid bijspijkeren (ja ook voor diegene die al 10 jaar rijden)
3 - GEZELLIGHEID....!!!
4 - Rijden op verschillende niveaus. Een beginnersgroep, de gemiddelde motorrijders en de gevorderden.
Bovenstaande komt uit het eerste bericht van de MFCD organisatie.
Hieruit kan geen mens opmaken dat het om pure circuit racen gaat!
Dat daarna behoorlijk geheimzinnig is gedaan en volgens mij dus ook de indruk gewekt is dat het wel om racen zou gaan, heeft nu dus dit gebakkelei tot gevolg!
Blijft staan dat de organisatie iets leuks heeft georganiseerd, waar toch nooit iedereen tevreden mee zal zijn.
Die 48 enthousiastelingen (??)komen er echt wel en zullen best een leerzame dag meemaken.
Voor de racelaardij gaan we dan gewoon iets anders verzinnen, en een IRL ontmoeting komt er ook best nog eens van!

Groetjes :z
 
Waar slaat dit nou op :?

Nou sorry, daar doe ik niet aan mee.
Ik zeg gewoon wat ik er van vind, ga niet hypocriet zitten doen door te te zeggen dat het een geweldig iniatief is en dat ik de gang van zaken normaal vind.

En nogmaals we zijn geen stel kinderen, denk dat het MFMvB best tegen opbouwende kritiek kan.

Je hoeft ook niet te zeggen dat je het geweldig vindt. Ik zeg alleen dat we alsnog moeten proberen er een leuke dag van te maken.
Iets is de trant van:\"Zwaar kut dat we niet echt gaan racen :( :( maar laten we er toch een gezellige dag van maken :) \" :? Da\'s toch niet echt hypocriet?

Ga er ook niet van uit dat we kinderen zijn (niet allemaal dan ;) ). En het MFMvB kan vast tegen kritiek maar 30 reacties \"tis kut dus ik kom niet\" is niet motiverend.

Hmmmmm mijn gepost maakt het er ook niet gezelliger op. Ik ga lekker lunchen :)
 
Je hoeft ook niet te zeggen dat je het geweldig vindt. Ik zeg alleen dat we alsnog moeten proberen er een leuke dag van te maken.
Iets is de trant van:\"Zwaar kut dat we niet echt gaan racen :( :( maar laten we er toch een gezellige dag van maken :) \" :? Da\'s toch niet echt hypocriet?

Ga er ook niet van uit dat we kinderen zijn (niet allemaal dan ;) ). En het MFMvB kan vast tegen kritiek maar 30 reacties \"tis kut dus ik kom niet\" is niet motiverend.

Hmmmmm mijn gepost maakt het er ook niet gezelliger op. Ik ga lekker lunchen :)

Voor een deel van de MFers kan het zeker leuk worden.

Maar voor de mannen van het Kaliber Porky,Redbullman etc..... , voor hun is daar toch geen lol te beleven?
Voor hen is het een grote deceptie, weet niet of posts rechtsgeldig zijn, maar anders zou ik als ik Porky zijn zou ik MFMvB voor de rechter slepen. :P
 
Ik ben blij met wat er nu georganiseerd wordt.

Als het een dag was geweest waar op alleen geraced zou worden had ik bedankt en ik denk vele onervaren net beginnende motorrijders met mij.

Zo\'n groep onervaren niet super snel rijdende motorrijders had jullie alleen maar in de weg gezeten op het circuit.

Ik heb liever een dag waar ik wat kan leren, daar betaal je dan ook voor. Hard rijden kan ik gratis (als ik niet geflits wordt) op de openbare weg.
 
Hee taalkundig wonder.... is dit

Op Vrijdag 09 november 2001 12:38 schreef J.W het volgende:
Voor hen is het een grote deceptie, weet niet of posts rechtsgeldig zijn, maar anders zou ik als ik Porky zijn zou ik MFMvB voor de rechter slepen. :P

toevallig algemeen bijgeschaafd Oisterwijks :?
 
Op Vrijdag 09 november 2001 12:47 schreef HELLdesker het volgende:
Hee taalkundig wonder.... is dittoevallig algemeen bijgeschaafd Oisterwijks :?

Boy Genius 1-2 Evil R1 Twins
 
Laatst bewerkt:
Als het een echte racedag was geworden had ik ook bedankt. Ik heb daar de ervaring niet voor, maar wil die wel krijgen. Ik was dan natuurlijk wel even langs gekomen om te gaan kijken naar de MF-racers en om gezellig te gaan babbelen.

Porky en de andere racers waren dan natuurlijk helemaal uit hun dak gegaan, maar de beginners waren dan \"gedupeerd\"(als je het zo moet noemen).

Nu kunnen wij (de beginners) ook een beetje leren crossen en met de motor leren omgaan op een circuit, iets wat ik toch al van plan was om te gaan doen volgend jaar middels een cursus.

Na deze dag rijden wij allemaal die racers het snot voor ogen.

Nu nog even zorgen dat ik er verdomme wel bij kan gaan zijn.
 
Ik kijk wel wat ik doe. Ik heb in ieder geval geen haast om me in te schrijven.
En verder op wat Boom Boom schreef. Als iedereen gewoon een beetje normaal in groepen verdeeld wordt en zo de baan op gaat zit ik echt wel te wachten op een echte cirquit dag!

Verder zie ik het er helemaal van komen dat er 45 man de hele dag zit te ouwehoeren over dit topic, zit ik zeker niet op te wachten. Als ik geroddel wil horen kan ik ook een dag bij mijn oma gaan zitten.

Maart TOMS!!! Ga je mee Max? :)
 
Shit, ik vind dat er toch door sommigen onnodig negatief gereageerd wordt!! :(

Wat heb je nou liever? Een volledige racedag met allemaal rookies waarvan er gegarandeerd 10 onderuit gaan met veel schade of een leuke leerzame dag waar iedereen wat van kan leren om daarna alsnog te kunnen racen?

En al die mensen die zo graag willen racen op Zandvoort of Assen ofzo, die gaan dan toch mooi TOMS doen of ZAC ofzo?

Je HOEFT niet mee te doen hoor! Voor jou 5 anderen, en dat sommige mensen het niks vinden, dat weten we nou wel en hoeven we niet 34 keer te horen.
 
Shit, ik vind dat er toch door sommigen onnodig negatief gereageerd wordt!! :(

Wat heb je nou liever? Een volledige racedag met allemaal rookies waarvan er gegarandeerd 10 onderuit gaan met veel schade of een leuke leerzame dag waar iedereen wat van kan leren om daarna alsnog te kunnen racen?

En al die mensen die zo graag willen racen op Zandvoort of Assen ofzo, die gaan dan toch mooi TOMS doen of ZAC ofzo?

Je HOEFT niet mee te doen hoor! Voor jou 5 anderen, en dat sommige mensen het niks vinden, dat weten we nou wel en hoeven we niet 34 keer te horen.

Lieverd }) , je slaat de plank HELEMAAL mis.
Er was gezegd, dat er gereden zou worden in verschillende klasses. ( dus ook een beginnersgroepje.... MAAR zeker ook een gemiddelde en een ervaren groepje.) EN nu blijkt dat er alleen iets is voor de beginners en de misschien iets ervaren.

En verder je bent de 10de die er nu zo op reageert. Lees gewoon alles en laat het daar verder bij.
 
En verder je bent de 10de die er nu zo op reageert. Lees gewoon alles en laat het daar verder bij.
Lieverd }) , zulke reacties heb ik ook al 10 keer gehoord. ;)

We hebben hier dus een verschillende mening over, geeft verder niks. :)

Maar ik heb wel een goed plan vind ik zelf: Laat Porky, J.W. en HELLdesker een echte circuitdag organiseren, daar wil ik ook zeker wel aan meedoen. Succes heren, ik ben benieuwd hoe jullie het ervan afbrengen met de organisatie. :)
 
ja,goed plan.
dan noemen we het porky\'s beginnerscursus,en dan blijkt het een echte snelle gave circuitdag te worden.
Nee,er zijn dan vast mensen die zich bedonderd voelen! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan