Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.

Promotor heeft ooit een track gemaakt en gedeeld. Die loopt van Groningen naar Tilburg (5 delen) Met X heb ik daar delen van gereden. Ik zal m je mailen.

 
Laatst bewerkt:
Hahaha, wat het allemaal teweeg brengt. Maar leuk dat je weer eens wat laat horen.
 
Dankzij fb wel weer een toenamr in bedrijvigheid hier!

@ut: gister je verslag gelezen over de husq, maar er staat nergens iets te lezen over hoe goed burn outs gaan en eigenlijk het hooligan gehalte
Verder wel weer n top verslag hoor
 
Thanks! Hooligan is niet zo lastig op zo'n fiets hoor


Staan nog 'n hoop tests onder embargo, maar dat duurt om 'n aantal redenen wat te lang.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een allroad route liggen die we met MF hebben gereden op de Veluwe. Als je 'm wilt, stuur dan even je mailadres.
 

zo klopt ie
 
Laatst bewerkt:
Niet voor tijdens een MotoGP race indien je meedoet aan die race
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is Thunderdome weer nieuw leven ingeblazen kwam de livestream tegen: klinkt goed
 
wat een grafherrie

zo ik zit klaar voor de GP, gooo VdM moto2 en 3 kijk ik straks wel terug
 
Laatst bewerkt:
Met wat regen is het voor vdM leuker.
Kom maar op
 
Ik wil best ff aan 'm denken komend weekend, maar of dat voldoende is?
Geen garanties. We zien graag de foto's

Schutting staat, denken was blijkbaar voldoende.

Wel een klerewerk om even in je eentje te doen. Tuinscherm uitlijnen op de paal en vasthouden. Tegelijkertijd een schroef er in draaien...schroevendraaier natuurlijk net buiten handbereik weggelegd, en weer opnieuw...de ouwe palen had ik in beton gezet. Natuurlijk breken die af als een luciferhoutje, ook nog even een klomp beton uitgraven...

Nieuwe palen netjes in de teer gezet en een meter de grond in, zonder beton. Scheelt hopelijk over een paar jaar een hoop graafwerk.

Ondertussen nog steeds niet verder met de MotoGP dan de kwalificatie van Motegi, stukje omscholing naar helikoptertechniek begonnen, valt stiekem wel tegen, zo haal ik het nooit in...

Positief bekeken, mijn MotoGP winterstop is wel lekker kort in dit tempo. Misschien dat ik weer bij ben tegen de tijd dat Qatar 2018 begint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.