Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
39,5 koorts


Dat zijn de momenten dat het ruk is voor jezelf te werken
 

Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Handig om te weten
 
Beterschap.. Ik heb 'm gelukkig al gehad, wat een ellende die griep.









Nachtdienst
 
Laatst bewerkt:
Condoleances voor het huisdier... blijft altijd sneu vooral als het onverwacht is.

Beterschap voor de snotteraars... blijft pittig om zelfstandig te zijn en dan ziek. Hopelijk knap je snel op.

Motorhoes aan flarden... slechte timing... iets met Murphy.

Gisterennacht zou het regenen, maar de hoeveelheid was nog niet genoeg om de weg schoon te spoelen. Niet gedacht dat ik het zou zeggen... maar blij dat er nog wat regen in het weekend aankomt.
 
Ik hoop op niet al teveel regen, want zondag ga ik richting Ruinen voor de OTR. Het zou nogal een vuurdoop worden (of modderdoop) als alles blank staat.
 
Litium ion accu is binnen. Wat een verschil in gewicht zeg!
Handig met drukknop en lampjes die status van de accu weergeeft. Ik ben benieuwd of deze het langer vol gaat houden
 
ik heb 'm vd week nog ff een aai gegeven, bemoedigend toegesproken en de groeten gedaan, ja.


Ik wens je succes voor zondag Heel veel plezier en hou je botjes heel
 
Nee, ik heb een soort van begeleiding, al zijn die jongens na de start verdwenen voordat ik met mijn ogen kan knipperen.
Starthulp veel plezier.

Hopenlijk is morgen het zout een beetje van de weg en dan worden hier de brommers ook wakker gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.