MFH goes Hoofddorp: Pannekoekenmeeting 2010!

een topic dat gaat over een avond slap lullen, zuipen en vreten trekt meer belangstelling dan een topic over een tourrit :+

Hoe MFH wil je het hebben ...

Of komt het door de marketing skills van Noof :?
 
Zet heefan dr ook maar bij..

Geld is overgemaakt
*O* Trouwens, deze 2 zinnen in 1 post suggereert hele andere dingen :+

een topic dat gaat over een avond slap lullen, zuipen en vreten trekt meer belangstelling dan een topic over een tourrit :+

Hoe MFH wil je het hebben ...

Of komt het door de marketing skills van Noof :?
Voor onzintalk heb MFH helemaal geen marketing skills nodig _O-
 
Omdat de verbouwing uitloopt ben ik er helaas niet bij zaterdag!
het wordt even tussen het schilderen en behangkrabben door snel een boterham wegproppen vrees ik...

Veel plezier anyway :W
 
Yohohoho.... ik heb geen zin om te koken zaterdag, dus als het kan...... wil ik ook komen.
Met de grote racer :] natuurlijk....
Kan ut nog? O-)
 
Oproep!

Mag ik jullie aandacht voor het volgende. Ik heb pas van 3 man + 3 vrouw de 5,- inleg ontvangen. Je kan ervan uitgaan dat ik niet voor Jan-doedel zaterdag voor 25 pers. pannenkoekenbeslag/drank ga halen. ;) Wil iedereen aub het verschuldigde bedrag voor zaterdag a.s. overmaken svp? Mocht je dat al gedaan hebben, namens het Pannekoeken team bedankt en mag je deze oproep negeren :P

Dank u!

@ Manuela, gezellig!
@ Alex, ja betalen (RTFOP, Read the f*cking OP) en nee jij kan niet in natura betalen
@ Heleen, jij mag wel in natura betalen. Graag daarna aansluiten bij Kassa Peter.
@ Peter, jij hebt toch ook een sloot in de buurt? :P
 
Oproep!

Mag ik jullie aandacht voor het volgende. Ik heb pas van 3 man + 3 vrouw de 5,- inleg ontvangen. Je kan ervan uitgaan dat ik niet voor Jan-doedel zaterdag voor 25 pers. pannenkoekenbeslag/drank ga halen. ;) Wil iedereen aub het verschuldigde bedrag voor zaterdag a.s. overmaken svp? Mocht je dat al gedaan hebben, namens het Pannekoeken team bedankt en mag je deze oproep negeren :P

Dank u!

@ Manuela, gezellig!
@ Alex, ja betalen (RTFOP, Read the f*cking OP) en nee jij kan niet in natura betalen
@ Heleen, jij mag wel in natura betalen. Graag daarna aansluiten bij Kassa Peter.
@ Peter, jij hebt toch ook een sloot in de buurt? :P


Niet leuk B|

Impy, jeroen, thom en ik kunnen dus niet met de motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan