MFH goes Spa 2013

Hallo allemaal! :W

Ik heb even een vraag voor jullie met betrekking tot Spa, vandaar dat ik deze even in dit topic gooi! ;)

Mijn vader en broertje willen over een week of 2 een paar dagen weg op de motor, ik zou het erg leuk vinden om mee te gaan maar vanwege mijn SuperCup races en de week in spa e.d. heb ik daar weinig tijd voor, laat staan vrije dagen...
Toen bedacht ik me dat we natuurlijk in Spa zitten rond die tijd en dat we het misschien op de een of andere manier kunnen combineren! :)

Nou wil ik hier natuurlijk niet zomaar over beslissen zonder dit met jullie te bespreken, en mijn vraag is dus als volgt:

Vinden jullie het goed als mijn tweelingbroer en vader samen op de motor voor een paar dagen naar ons toekomen in de week dat wij in Spa zitten?
Het gaat om 2 a 3 dagen, ze zullen dus niet de hele week blijven. Ze weten zelf nog niet precies welke dagen ze willen komen maar dat zal ergens tussen de vrijdag van aankomst en de woensdag zijn aangezien ze de circuitdag op Spa niet zo interessant vinden.
Het ligt ook een beetje aan onze planning, ze komen natuurlijk om te motorrijden en zouden het leuk vinden om dit met een grote groep te doen zoals de rit naar de Nordschleife bijvoorbeeld. :]

Ik weet dat het huisje qua slaap plekken helemaal vol zit, ik vraag dus ook niet of ze in het huisje kunnen slapen maar ik ga met mijn bus naar Spa en daar kunnen zij dan in slapen.
Ik weet dat tentjes e.d. niet toegestaan waren maar ik kan de bus eventueel op die parkeerplaats achter onze achtertuin zetten, niemand die er daar last van heeft.
Uiteraard betalen ze voor die dagen mee aan de pot e.d. dus dat komt helemaal goed!

Ik hoop dat er niemand bezwaar tegen heeft als ze komen, persoonlijk zou ik het erg leuk vinden als ze komen en het is toch “hoe meer zielen hoe meer vreugde”? *D

Ik heb er zin in! *O* *O*


Wat ons betreft zijn je pa en broertje welkom als je de bus op het parkeerterrein zet en ze daar tukken. Overdag en savonds is het prima als ze rond het huisje vertoeven en mee eten.
 
Qua gezelligheid is er natuurlijk geen bezwaar!

Maar ik weet niet of er nog mensen op de reserve lijst staan. Als die niet mee zouden kunnen, maar jouw vader en broer wel komen, is dat misschien niet helemaal eerlijk.

Lijkt me aan de organisatie om hier een uitspraak over te doen :+

:^

Ik vind het gezellig in ieder geval :)
 
Hallo allemaal! :W

Ik heb even een vraag voor jullie met betrekking tot Spa, vandaar dat ik deze even in dit topic gooi! ;)

Mijn vader en broertje willen over een week of 2 een paar dagen weg op de motor, ik zou het erg leuk vinden om mee te gaan maar vanwege mijn SuperCup races en de week in spa e.d. heb ik daar weinig tijd voor, laat staan vrije dagen...
Toen bedacht ik me dat we natuurlijk in Spa zitten rond die tijd en dat we het misschien op de een of andere manier kunnen combineren! :)

Nou wil ik hier natuurlijk niet zomaar over beslissen zonder dit met jullie te bespreken, en mijn vraag is dus als volgt:

Vinden jullie het goed als mijn tweelingbroer en vader samen op de motor voor een paar dagen naar ons toekomen in de week dat wij in Spa zitten?
Het gaat om 2 a 3 dagen, ze zullen dus niet de hele week blijven. Ze weten zelf nog niet precies welke dagen ze willen komen maar dat zal ergens tussen de vrijdag van aankomst en de woensdag zijn aangezien ze de circuitdag op Spa niet zo interessant vinden.
Het ligt ook een beetje aan onze planning, ze komen natuurlijk om te motorrijden en zouden het leuk vinden om dit met een grote groep te doen zoals de rit naar de Nordschleife bijvoorbeeld. :]

Ik weet dat het huisje qua slaap plekken helemaal vol zit, ik vraag dus ook niet of ze in het huisje kunnen slapen maar ik ga met mijn bus naar Spa en daar kunnen zij dan in slapen.
Ik weet dat tentjes e.d. niet toegestaan waren maar ik kan de bus eventueel op die parkeerplaats achter onze achtertuin zetten, niemand die er daar last van heeft.
Uiteraard betalen ze voor die dagen mee aan de pot e.d. dus dat komt helemaal goed!

Ik hoop dat er niemand bezwaar tegen heeft als ze komen, persoonlijk zou ik het erg leuk vinden als ze komen en het is toch “hoe meer zielen hoe meer vreugde”? *D

Ik heb er zin in! *O* *O*

GLITTERBOY EN VERHEIJ SR! *O*
 
LAATSTE KANS!


T_SHIRTS Bestellen!!

JA! IK WIL!:
Naam: [hoeveelheid] [heren of dames] [maat] = [totaal prijs]

Peter: 1x Heren (M ), 1x Dames ( M) wit - 1x Dames (M) Roze = € 65
Fred 1x heren L = 21,90
Sven 1x Heren M (veel te groot voor mij, maar ik was 'm wel wat heter...) = 21,90
Martijn (oneindig) 1x Heren XL = 21,90
Roos 1x Dames M als wit niet beschikbaar is, dan licht grijs graag = 21,90\

Rochus 1x Heren L = 21,90
Dion 1x heren M = 21,90
Mayo 1x Dames L = 29,90 (zwangerschap)

Paulien 1x Dames S = 21,90
Nick(ed) 1x Heren XL = 21,90
Coen 1x Heren M, 1x Dames L = 43,80
Joyce 1x Dames XXL = 21,90
Batty 1x Heren L = 21,90
Manuela 1x Dames L + 1x Kids= 37,80
Oscar 1x Heren M
Pils1x Heren L = 20,95


EN ZE ZIJN IN DE MAAK!
[/quote]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Qua gezelligheid is er natuurlijk geen bezwaar!

Maar ik weet niet of er nog mensen op de reserve lijst staan. Als die niet mee zouden kunnen, maar jouw vader en broer wel komen, is dat misschien niet helemaal eerlijk.

Lijkt me aan de organisatie om hier een uitspraak over te doen :+
organisatie beslist yup

maar reservelijsthouders kunnen dan weer niet klagen over de slaapoplossing. het is eddo z'n bus, dus zijn beslissing wie daar in slaapt :)
 
LAATSTE KANS!
EN ZE ZIJN IN DE MAAK!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


DSC_0399.JPG
 
Klopt de deelnemers lijst uberhaupt wel?
Want volgens mij ging Karin (+1 van Sven) niet mee en daardoor kan mijn +1 wel mee (die nu nog op de reserve lijst staat..)

Dus volgens mij moet hij inderdaad even geupdate worden. :)
 
Volgens mij was dit de laatste officiele update:
Nosig schreef op 13 januari 2013 @ 22:56:

Deelnemers:
U vraagt, wij draaien! Let wel, alle OVBers is ook Onder Voorbehoud van beschikbare plekken, maar dat leek me logisch :P
Deelnemers:

Jeroen (C)
Pauline
Peter (C)
Diana
Tino
Denise
Noof (C)
Lux (C?)
Oneindig (ovb)
Roos
Manu
Stanley
Koos (C)
Impy (C)
Joyce (C)
Jermo (C2)
The_Daphne (ovb, vr t/m ma)
Rick (C)
Das
Fox
Ossie (ovb)
Marjolein
Dion (C)
Nicked (C2)
Fred
Coen
Laura
Kjell
Esther
Michael (C)
Leon
Rochus
Svennie (ovb)

C = Circuitrijden (1 = Debutant, 2 = Snel, 3 = Zeer Snel)

Reserve lijst:

+1 Karin
Eddo
+1 Daphne
Adinda
 
Complete lijst:

Jeroen
Pauline
Peter
Diane
Tino
Denise
Lux
Oneindig
Roos
Manu
Stanley
Koos
Impy
Joyce
Jermo
Daphne
Rick
Dasha
Fox
Ossie
Marjolein
Dion
Nicked
Fred
Coen
Laura
Esther
Batty
Leon
Rochus
Sven
Eddo
Daphne
Tim bocht
 
noof pas de deelnemerslijst even aan, volgens mij ben je bij iemand vergeten c1 neer te zetten :+

En bij mij ook *O* ehm groep snel das... C...?


Bleef r nog iemand een dagje langer en vrijdag ook op de baan? Ik twijfel nog.. al waren r nog enkele plekjes gisteren dus mss nu al weg



organisatie beslist yup

maar reservelijsthouders kunnen dan weer niet klagen over de slaapoplossing. het is eddo z'n bus, dus zijn beslissing wie daar in slaapt :)

Mss nemen ze 't busje wel over :+

Wilde eerst op de straatfiets komen, maar toch ook liever met de circuitbike de baan op! Twijfel nog om weer een aanhanger te huren, of gewoon een niet al te duur ding te kopen.. mocht iemand wat weten? Zag ook een mini caravan waar een bike in kon voor niet te veel, das ook wel relaxed al kan 'r maar 1 in hm.. wel weer slaapplek extra natuurlijk.. [/luxe probleempje]

Zin in Spaa *O*
 
En bij mij ook *O* ehm groep snel das... C...?


Bleef r nog iemand een dagje langer en vrijdag ook op de baan? Ik twijfel nog.. al waren r nog enkele plekjes gisteren dus mss nu al wegMss nemen ze 't busje wel over :+

Wilde eerst op de straatfiets komen, maar toch ook liever met de circuitbike de baan op! Twijfel nog om weer een aanhanger te huren, of gewoon een niet al te duur ding te kopen.. mocht iemand wat weten? Zag ook een mini caravan waar een bike in kon voor niet te veel, das ook wel relaxed al kan 'r maar 1 in hm.. wel weer slaapplek extra natuurlijk.. [/luxe probleempje]

Zin in Spaa *O*
Met jouw charmes heb je toch altijd wel een plek om te crashen! *O*
#crashen als in overnachten uiteraard 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan