MFH goes Spa 2013

16261370-cotton-threads-in-a-spinning-factory.jpg


IMG0081.jpg
 
Is er verder nog iets wat mee moet :? of waarvan je denkt hey dat was er vorig jaar niet en hadden we wel nodig.

Misschien handig dat we daar even over na denken ;)
 
als iemand ruimte heeft voor die dd3 set (met subwoofer lol) kom maar halen haha.
of 2normale speakers en versterker, mag ook.
 
Is er verder nog iets wat mee moet :? of waarvan je denkt hey dat was er vorig jaar niet en hadden we wel nodig.

Misschien handig dat we daar even over na denken ;)

Woordenboeken:
1. Nederlands - Frans; om de huiseigenaar te kunnen vertellen dat het allemaal al kapot was
2. Frans - Nederlands; Om de huiseigenaar te kunnen begrijpen



:+
 
Woordenboeken:
1. Nederlands - Frans; om de huiseigenaar te kunnen vertellen dat het allemaal al kapot was
2. Frans - Nederlands; Om de huiseigenaar te kunnen begrijpen



:+
of gewoon lekker alles heel laten a.k.a. niet aan het hek rondom het zwembad gaan hangen :)
 
Met jouw charmes heb je toch altijd wel een plek om te crashen! *O*
#crashen als in overnachten uiteraard 8-)

_O-

weet nu iig dat crashen in een pitbox niet werkt voor mij (caravan is dus zo slecht niet!) staat gelijk aan staren naar t plafond tot t licht wordt.. als in gewoon wakker liggen :+ nu beide brommers nog mee krijgen, leuk als ik wel gewoon kan mee :]

of gewoon lekker alles heel laten a.k.a. niet aan het hek rondom het zwembad gaan hangen :)

Ben benieuwd of daar nog wat aan gedaan is :P mss de 1e dag kunnen we t best foto's schieten rondom
 
Trouwens Roos Sven en ik waren gister even aan het overleggen wat er niet vergeten moet worden.

Wil de Organisatie even nakijken of er nu WEL of NIET dekens waren in het huisje?

Ik dacht zelf dat er dekens waren maar dat er wel eigen kussenslopen/overtrekken enzovoorts mee genomen moest worden.

Ook voor de mensen zoals Sven die nog niet eerder geweest zijn.

- Handoeken voor douchen/zwemmen zelf meenemen.
- Theedoeken moeten meegenomen worden.
- Eventueel als er dus geen dekens zijn een slaapzak/deken/kussen.
- Verlengsnoer (als je meerdere opladers hebt, )want vaak zit er in de de slaapkamer maar een beperkt aantal stopcontacten.
 
Laatst bewerkt:
Dat sowieso, alleen blijft het handig als je kan converseren met Franstaligen ;)
Het enige zinnetje wat je moet leren:

Je ne comprends pas, parlez vous anglais? :+
(dat zeg je ongeveer zo: sje ne komprents pas, parlé voes anglè :P )



99% van de tijd het antwoord: Non _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan