MFMM 4 sept, Gaan we weer?

Ik weet niet of ik mee ga naar A'dam, beetje afhankelijk van het weer. Net zoals in de ochtend, als ik al zeiknat wordt als ik de motor de schuur uitduw, blijf ik ook thuis, maar ik denk dat het wel mee zal vallen, er zou best een bui vallen, nou ja, als dat onderweg gebeurt, jammer dan
 
Ik weet niet of ik mee ga naar A'dam, beetje afhankelijk van het weer. Net zoals in de ochtend, als ik al zeiknat wordt als ik de motor de schuur uitduw, blijf ik ook thuis, maar ik denk dat het wel mee zal vallen, er zou best een bui vallen, nou ja, als dat onderweg gebeurt, jammer dan
Ga sowieso maar als het blijft zeiken weet ik ook niet of het Amsterdam wordt. En anders ben ik zo weer weg in Veenendaal richting A'dam.

Ach weet ik veel, we zien het morgen wel :+

:W
 
Als het droog is om 9:30 bij het wegrijden kom ik ook anders niet :) Beetje regen in veenendaal zien we dan wel weer....
Tenminste als ik mijn bed uit kan komen. Hadden vandaag open dag en in een compleet bluspak met helm demo's hulpverlening geven is best zwaar als het 25+ is :)
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd morgen met de club naar Amsterdam.

veel plezier, en ik hoop dat het een beetje droog blijft :Y
 
Zat net buienradar te kijken voor morgen; in de ochtend nog regen, dan droog en tegen 17 uur weer regen.

Met een beetje mazzel rijden we tussen de grootste buien door. en anders worden we nat.
 
Zat net buienradar te kijken voor morgen; in de ochtend nog regen, dan droog en tegen 17 uur weer regen.

Met een beetje mazzel rijden we tussen de grootste buien door. en anders worden we nat.

Zo hee,het komt er goed uit hier maar alles wat er nu uit komt hebben we morgen niet :Y

Nat word je maar 1 keer :z

_O-

:W
 
zo klaar met werken.. ff snel tukkie doen, en dan rijd ik meteen door naar v'daal. scheeld mij weer een uurtje slaap. :z

we nemen weer hetzelfde stukkie bij de rotonde in beslag? :P

hier is trouwens al de hel opengebarsten.. wat een wolkbreuk/storm/onweer combo hier zeg.. :(

maar nu is het weer droog *O* *O*
het meeste zal er wel uit gedonderd zijn *O* *O*
 
zo klaar met werken.. ff snel tukkie doen, en dan rijd ik meteen door naar v'daal. scheeld mij weer een uurtje slaap. :z

we nemen weer hetzelfde stukkie bij de rotonde in beslag? :P

hier is trouwens al de hel opengebarsten.. wat een wolkbreuk/storm/onweer combo hier zeg.. :(

maar nu is het weer droog *O* *O*
het meeste zal er wel uit gedonderd zijn *O* *O*
Niks van gemerkt :z het is wel nat hier idd. :+
 
ik ga iets voor 9.30 weg... zien jullie daar bij de tankstation wel.. :W

ik ga sowieso door naar Amsterdam :Y trek wel vandaag mijn regenjas aan
 
ik ben onderweg
9 uur bij de vink en onderweg toch maar een paar T stations oprijde om eventuele strays op te pikken
bitching stond ergens net na woerden geloof ik
tot zo
 
Het regent hier wel maar regenpak aan en rijden.............

Tot straks :]
:W
 
Jongens ff aangekeken maar ik haak af. volgende meeting in mei weer maar...(iets mer geen regenpak x afstand:regenrisico analyse=nope ...)
 
sorry jongens vor mij geen veenedaal wel amsterdam zodra het droog is rij ik daar naar toe hoop jullie nog te zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan