MFMM 4 September, Flevoland meeting topic

Lakkie

Die hard MF'er
4 aug 2009
894
0
Dronten
Bij deze zal ik het flevoland afspreek topic weer bij gaan houden.
Ik ben van 19-08 tot 31-08 op vakantie dus dan zullen er geen updates volgen.

Verzameltijden:

Dronten shell: 09:00
Lelystad Mc: 09:30
Harderwijk shell: 10:00



Deelnemers:

Lakkie ( dronten)
RVT (dronten)
Redmond ( dronten)
Roy (dronten)
Tuony (dronten)
MCNEVERS (dronten)
AVKMILLE(dronten)
ALICE (dronten)
Marcel(dronten)
klinknagel(harderwijk)
reib-flib(lelystad)
eef-ragus(lelystad)
sea_nymph83(lelystad)
willy46 + aanhang(lelystad)
 
Laatst bewerkt:
@Lakkie heb je al een route bedacht naar Veenendaal of ga je gewoon over de snelweg ?
 
mooi zo waar vandaan?

wij vertrekken vanauit dronten, dan naar mac lely. Daar komt de rest heen.

1e keer voor jou of was je vorige keer ook mee?
 
1st keer

woon in Harderwijk dus sluit daar aan als dit kan (A)
weet je al hoe jullie gaan rijden ?
 
Laatst bewerkt:
Joran,

Zet de volgende namen er ook maar bij...

MCNEVERS
AVKMILLE
ALICE (maar dan nu op een 600 ..hihi)
Marcel

En dan nog wel 2 of 3 man, maar dat hoor ik later.

Voorstel tijden:
08:30 verzamelen in Dronten (Shell)
09:15 vertrek vanuit Lelystad (MacDonalds) naar Harderwijk (Hardersplaza)
10:00 vertrek vanuit Harderwijk naar Veenendaal

Even een opmerking/afspraak naar aanleiding van de vorige keer. Laten we de veiligheid waarborgen en in 'baksteen formatie' gaan én blijven rijden. De vorige keer meenden er een paar rijders het leuk te vinden om in de formatie/drukte rechts en links in te halen. Zorg er ook voor dat je "bij elkaar in de spiegels rijdt". Als je haast hebt moet je niet in een groep gaan rijden....

Bij voldoende animo en goed weer dan is er bij mij een BBQ (10,- pp all incl.)
 
hey rob negen uur dronten, half tien lely tien uur harderwijk? scheelt weer half uur slapen
 
Zeg, zitten er bij jullie ook mensen die in de Gilden wonen?
Ik zie daar echt heel regelmatig motoren voorbij komen, ook vaak groepjes van meerdere motoren.

Ik ben er overigens deze keer niet bij, ik ga dat weekend naar de Superbikes op de Nübrgurgring. Maargoed, dat is ook geen straf :9
 
de meeste van ons en mijn vrienden wonen in west, alleen ik en tuony niet, wie zie je rijden dan?
 
de meeste van ons en mijn vrienden wonen in west, alleen ik en tuony niet, wie zie je rijden dan?
Oh, d'r komt vanalles voorbij.. Volgens mij staat hier vlakbij een R1 waar ik wel eens een paar lui omheen zag staan, er komen wel eens wat racers voorbij en wat twins ofzo. Vanalles wat. Vandeweek nog 2 RSV's gespot, een rode en een zilveren samen, maar beiden zonder sticker. Dacht nog even dat het RVT was, maar ik weet niet of die een sticker heeft.
 
ja klopt is rvt op een rode en avkmile op grijze, allebei geen sticker wonnen inderdaad in west
 
Yep, dat moeten wij zijn....

Hier in de straat alleen al zijn behoorlijk wat motorrijders zo is er een ZX9R een ZZR400, 3x CBR600F, Buell, BMW 1200RS, GXR750R, 2x VFR750F, Blackbird, ZZR1400 en de twee Appie's nog....allemaal zonder sticker ;-)
 
Yep, dat moeten wij zijn....

Hier in de straat alleen al zijn behoorlijk wat motorrijders zo is er een ZX9R een ZZR400, 3x CBR600F, Buell, BMW 1200RS, GXR750R, 2x VFR750F, Blackbird, ZZR1400 en de twee Appie's nog....allemaal zonder sticker ;-)
Ik heb er ook geen sticker op zitten hoor.. Ik rij om het motorrijden, en niet om persé te laten zien dat ik op motor-forum zit :P

Druk straatje dan trouwens, haha! Waar ik eerder woonde (oude deel) is het me nooit echt opgevallen, maar hier stikt het blijkbaar van de motoren.
 
Is er al een route bekend ?

En misschien even handig om de tijden is OP te zetten :+
 
Laatst bewerkt:
Hey Klinknagel,

Route is redelijk bekend. De voorrijder van voorgaande edities heeft aangegeven nu niet meer voorop te willen rijden, maar inmiddels zal de route redelijke bekend zijn en komen we er wel. In het ergste geval rij ik wel voorop....

Lakkie zal na zijn vakantie de tijden wel vermelden.
 
Hey Klinknagel,

Route is redelijk bekend. De voorrijder van voorgaande edities heeft aangegeven nu niet meer voorop te willen rijden, maar inmiddels zal de route redelijke bekend zijn en komen we er wel. In het ergste geval rij ik wel voorop....

Lakkie zal na zijn vakantie de tijden wel vermelden.


Okeej komt wel goed dus ;)
Mag ik de route weten *D of blijft deze geheim :?
 
Pin me er niet aan vast, maar volgens ziet het er ongeveer zo uit...

c737e1af89f32df8b166abd0d00ae575
 
Joran,

Zet de volgende namen er ook maar bij...

MCNEVERS
AVKMILLE
ALICE (maar dan nu op een 600 ..hihi)
Marcel

En dan nog wel 2 of 3 man, maar dat hoor ik later.

Voorstel tijden:
08:30 verzamelen in Dronten (Shell)
09:15 vertrek vanuit Lelystad (MacDonalds) naar Harderwijk (Hardersplaza)
10:00 vertrek vanuit Harderwijk naar Veenendaal

Even een opmerking/afspraak naar aanleiding van de vorige keer. Laten we de veiligheid waarborgen en in 'baksteen formatie' gaan én blijven rijden. De vorige keer meenden er een paar rijders het leuk te vinden om in de formatie/drukte rechts en links in te halen. Zorg er ook voor dat je "bij elkaar in de spiegels rijdt". Als je haast hebt moet je niet in een groep gaan rijden....
:}
Bij voldoende animo en goed weer dan is er bij mij een BBQ (10,- pp all incl.)

Helemaal mee eens! (met dat baksteen en haast en dergelijke)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erbij onder voorbehoud dat het weer het toelaat! Ik denk dat mijn broer eerf-ragus ook wel weer mee gaat. Hij vind het allemaal wel erg vroeg.... :+ maar dan sta je teminste mooi op de foto... *O*


5699979039_a588f9122a_o.jpg

5699982149_7010280cc3_o.jpg


Overigens valt het wel vroeg dit jaar of lijkt dat maar zo? Ene Waar blijven alle andere aanmeldingen, is wel is drukker geweest dacht ik?
 
~[

Overigens valt het wel vroeg dit jaar of lijkt dat maar zo? Ene Waar blijven alle andere aanmeldingen, is wel is drukker geweest dacht ik?


Volgens mij is het inderdaad wat vroeg dit keer, maar what the ####. Aan de andere kant wel een druk weekend, maar goed.

Hey mooi dat je erbij bent "2 cilinders rools"... daar is Mcnevers het nog niet mee eens maar dat komt wel :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan