MFMM 4 September, Flevoland meeting topic

"voorlopige" verzamel en vertrektijden:

09:00 verzamelen in Dronten (Shell)
09:30 vertrek vanuit Lelystad (MacDonalds) naar Harderwijk (Hardersplaza)
10:00 vertrek vanuit Harderwijk naar Veenendaal
 
Volgens mij is het inderdaad wat vroeg dit keer, maar what the ####. Aan de andere kant wel een druk weekend, maar goed.

Hey mooi dat je erbij bent "2 cilinders rools"... daar is Mcnevers het nog niet mee eens maar dat komt wel :Y

Hij moet er gewoon een keertje goed op rijden, dan istie verkocht!
 
Zeg, zitten er bij jullie ook mensen die in de Gilden wonen?
Ik zie daar echt heel regelmatig motoren voorbij komen, ook vaak groepjes van meerdere motoren.

Ik ben er overigens deze keer niet bij, ik ga dat weekend naar de Superbikes op de Nübrgurgring. Maargoed, dat is ook geen straf :9


Kom ff binnen vallen hoor O-) Nieuw hier... Maar vanaf volgend jaar woon ik wel in de Gilde *D Nu nog gewoon in Biddinghuizen. Zijn er eigenlijk regelmatig meetings hier in de polder??
 
Sea, Welkom op het motor-forum!

Nope niet echt. (harderwijk is wel altijd druk als het mooi weer is) Maar we ontmoeten bij de mac en rijden dan door naar Veenendaal he! (waar het wel echt giga druk is als het mooi weer is) CHECK
 
Danku!!

Zo dat is idd een drukte!! Ik denk er komt geen einde aan!!
}) Wel een super gezicht! Lijkt me ook wel wat om een keer mee te rijden.
Rij momenteel regelmatig solo of met m'n broertje. Overige vrienden hebben geen rijbewijs of motor.....

Dus mocht er nog wat in de planning.... :o
 
Kom ff binnen vallen hoor O-) Nieuw hier... Maar vanaf volgend jaar woon ik wel in de Gilde *D Nu nog gewoon in Biddinghuizen. Zijn er eigenlijk regelmatig meetings hier in de polder??

Hey Sea,

welkom op het forum en voor straks welkom in Dronten. Als het weer een beetje goed is gaan we er geregeld met een paar man op uit. Aansluitend wordt er meestel bij ons in de straat nog even nagepraat, velen noemen dat ook een meeting :) .

Je bent uiteraard van harte welkom om mee te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Hey RvT!

Super, dan hou ik me zeker aanbevolen!!! En met mooi weer helemaal natuurlijk.
Ik ga ook even kijken of ik 4 sept. Mee kan, indien geen bezwaar natuurlijk ;-)

Maar je rijd op een RSV Mille? Zal er eens op letten in Dronten ;-)
Ik rij zelf een zwarte X-11
 
Lijkt me idd wel erg gaaf om mee te rijden!!
Zoals het er nu naar uit ziet zal ik dan ook naar het verzamelpunt komen!!!
 
Hey Sea,

welkom op het forum en voor straks welkom in Dronten. Als het weer een beetje goed is gaan we er geregeld met een paar man op uit. Aansluitend wordt er meestel bij ons in de straat nog even nagepraat, velen noemen die ook een meeting :)

:Y :Y :Y :Y :Y
 
Hallo allen, ik meld me hier ook maar even want ik sluit samen met een kennis en mijn vader aan in harderwijk als dit oke is? Mits het mooi weer is :$

(misschien rij ik zelfs vanuit lelystad al mee *D )
 
Zoooooooooooooooooooooo gezellig die aftermeetings :)

Als 'het weer' nu ook maar meewerkt. Milletje is er helemaal klaar voor, lekker schoongemaakt en voorzien van nieuwe vloeistoffen. O ja, dat wou ik van 't winter doen... _O-
 
Hallo allen, ik meld me hier ook maar even want ik sluit samen met een kennis en mijn vader aan in harderwijk als dit oke is? Mits het mooi weer is :$

(misschien rij ik zelfs vanuit lelystad al mee *D )


Helemaal goed Willy, gezellig!!

Onze topic starter is er met een paar dagen weer en zal je naam op de lijst zetten.
 
Zoooooooooooooooooooooo gezellig die aftermeetings :)

Als 'het weer' nu ook maar meewerkt. Milletje is er helemaal klaar voor, lekker schoongemaakt en voorzien van nieuwe vloeistoffen. O ja, dat wou ik van 't winter doen... _O-


klinkt bekend... Maar de winter is altijd veel te koud om wat te gaan doen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan