MFMM 4 September, Flevoland meeting topic

starting the revolution!! wie gaat er volgende week met me mee naar venendaal :P

haha ik ga in iedergeval morgen echt niet met het beeld dat buienradar mij geeft
als we het hele gedoe nou gewoon een weekje verplaatsen. tadaa opgelost. (als het weer dan wel goed is)
 
Ik ga morgen niet, anders krijgen we weer t zelfde als vorige keer. er komt bijna niemand opdagen en ik kom zeik nat thuis.
 
ja maar dan hou je nog t zelfde als vorig jaar, zodra er regen voorspelt is ook al valt t mee komt meer dan de helft niet en staat t terein weer half leeg. dus ik sla over en wacvht wel of t volgende week word doorgezet
 
Ben ook druk aan het kijken op buienradar -O-
Meer het wordt wel steeds beter *D ga namelijk ook niet als het regent mijn achterband heeft niet zoveel profiel meer :+

Kijk morgen om 9uur of ik ga of niet
horen jullie dan gelijk ;)
 
net nog even gebeld...... het wordt prima weer :+


Wij kijken morgenochtend ook, en beslissen dan. Als je nu het weer ziet dan is het haast niet voor te stellen dat het zo slecht wordt..... ;(
 
Het lijkt erop dat het gewoon te doen is.... Een buitje is nou weer niet zo'n ramp. Pas later in de middag meer regen maar dan zijn we al thuis.

Ik kijk over een uurtje nog maar zoals het er nu naar uitziet gaan we gewoon.
 
ik sta in H'wijk maar er is niemand. In Lelystad was ook niemand en als ik zo naar de lucht kijk denk ik dat ik maar omdraai.
 
hey rob, al was t wel droog gebleven was t weer zelfde als vorige keer. Ook al blijft t droog maar word er regen voorspeld kun je beter thuis blijven want dan komt er toch niemand. Ff wachten of de meeting word doorgeschoven naar volgende week
 
Net na het schrijven van mijn berichtje kwamen er nog twee, maar ik ben toch maar huiswaarts gegaan. Hele weg goedgegaan maar vette plensbui in Dronten.
 
ja ff afwachten of t volgend weekend ook is, vind regen niet zo prettig, net als 3 kwartier onder via duct zitten op a27:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan