Michael Schumacher

Wat een triest nieuws op de late avond.

Hopen dat het meevalt maar de laatste bericht zijn niet om vrolijk van te worden.
 
En omdat hij ook nog IDM gereden heeft...

Buiten dat, hele trieste zaak dit, hij is toch een van de eerste helden van mij in de motorische sport, waardoor ik me echt ging intresseren in allerlei vormen van motorsport... bizar dat je na vele kilometers op racesnelheid, je zwaarste verwonding oploopt in je vrije tijd...
 
En omdat hij ook nog IDM gereden heeft...

Buiten dat, hele trieste zaak dit, hij is toch een van de eerste helden van mij in de motorische sport, waardoor ik me echt ging intresseren in allerlei vormen van motorsport... bizar dat je na vele kilometers op racesnelheid, je zwaarste verwonding oploopt in je vrije tijd...

Inderdaad bizar op zo'n manier , ben ook F1 een beetje gaan volgen toen eigenlijk hij teammaat was van Verstappen en at ben ik geworden tijdens de race op Spa/Francorchamps
 
Laatst bewerkt:
Ik laat mijn mening over de manier van rijden van Schumacher maar even voor me :X
 
Ik laat mijn mening over de manier van rijden van Schumacher maar even voor me :X
Beter dan het treintjes rijden van tegenwoordig ;)
Beetje douwen mag best.

Triest ongeval. Berichten zijn overal flink geupdate sinds het begin van de avond, staat er nu een stuk slechter voor. Hopen voor zijn familie dat er snel verbetering in komt. En, hoe hard het ook klinkt, als die verbetering niet komt dat het snel afgelopen mag zijn.
 
De eerste berichten leken mee te vallen maar ik lees nu toch dat hij in kritieke toestand ligt.....
Waakadvies is er bij een klap tegen het hoofd niet voor niets.

Zelfs bij een lichte hersenbloeding kan over tijd de schedel voor bloed lopen en een dusdanige druk ontstaan dat dat de hersenen er aan bezwijken.

Kan dus eerst niet zo erg lijken, maar uiteindelijk dodelijk zijn. Bij Schumacher lijken ze er nu op tijd bij... lijken... -O-
 
Kaarsje opgestoken voor mijn vierwielige held; best rider ever, de Rossi van de F1. Rossi bracht de Yam van (spreekwoordelijk) niets naar iets, Michael Schumacher deed dit met een ander merk, wel uit Italië natuurlijk.

Hopelijk komen er betere berichten om 11 uur, de volgende update uit het ziekenhuis.
 
Heel triest verhaal, echt heel erg! uiteraard kan het iedereen die de sport beoefent gebeuren, kijk naar het trieste ongeluk van de jongen uit Tilburg, enkele dagen geleden. Dit is helaas een ongeluk geweest met dodelijke afloop.....

Ik hoop dat Michael Shumacher, ondanks dat ik niet zijn grootste fan was, goed zal ontwaken uit zijn coma. Als het een kasplantje zal worden, kan hij maar beter overlijden, hoe erg het ook klinkt..... zo had hij niet zijn leven willen leven, mede zo zijn vrouw en kinderen......

All sterkte!

Ik steek een kaarsje voor hem aan!
 
Inderdaad erg triest dat zo'n sportman (wat je ook van hem mag denken) op deze manier dreigt te overlijden. Een kasplantje is wel het laatste dat zo iemand wil zijn.

Sterkte Michael en familie.
 
ik ben sinds gisteren steeds op zoek naar beter nieuws omtrent Michael maar dat is er niet, ik hoop dat dit goed afloopt maar ben eerlijk gezegd op het ergste voorbereidt ;( .





en idd, ik ben een zeer groot fan van hem !
 
Helaas.............diffuse hersenbeschadig = overal schade = kan niet goed aflopen.


Precies ....het vocht in de schedel is ter bescherming van de breuk (doet lichaam zelf) , maar daarbij wel groot risico grote beschadigingen aan hersenen .
Ik denk als hij het overleeft er wel blijvend letsel overblijft , kennis van mij hetzelfde gehad na ongeval op Assen , heeft weken in coma gelegen en is er wonderwel aardig mee weggekomen maar veel geheugenverlies .

Maar laten we het beste er maar op hopen. '(
 
Het is natuurlijk een groot sportman, en ik gun dit niemand.
Ik hoop ook dat hij hersteld van zijn verwondingen.
Maar in welke staat ontwaakt hij uit zijn coma....?

Als ik dan lees dat hij buiten de piste aan het skieen was dan vraag ik mij af of dit niet zijn eigen schuld is.
Denk bijvoorbeeld ook aan Friso, die was ook buiten de piste aan het skieen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan