Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,8%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 38 47,5%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,3%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Ben nooit een fan van Giel geweest, maar dit is een leuk interview zonder dat hij de geïnterviewd belachelijk maakt of dat hij zelf quasilollig probeert te doen.

Toen hij naar 3FM ging, luisterde ik niet meer naar 3FM. Sinds kort zit hij bij Veronica en ik luister nu geen Veronica meer. Maar dit was inderdaad een leuk interview :Y
 
Bedacht me net dat ik mijn archieven nog bij moest werken. De races van Donington alsnog binnen gehaald. En deze gemaakt:

1MpBDeb.jpg


Er zijn mooiere high res platen uiteraard. Maar vind hem voorlopig toch wel erg gaaf als desktop achtergrond :Y
 
Als je bij die onboard-beelden kijkt van de MotoGP dan zie je ze tot de apex doorremmen (trailbraking) om daarna meteen weer het gas open te draaien.


Klopt, dat is ook het grote verbeter punt bij circuit dagen etc, langer doorremmen.

Toch laat ik hem vaak los als ik begin met insturen, komt vanzelf wel
 
Klopt, dat is ook het grote verbeter punt bij circuit dagen etc, langer doorremmen.

Toch laat ik hem vaak los als ik begin met insturen, komt vanzelf wel

Ik heb hetzelfde!

Remmen tot in de bocht om vervolgens direct het gas er op te doen om de bocht uit te komen (dus zonder een gas los momentje) is verrekt moeilijk! *D
 
Laatst bewerkt:
Idd erg pittig, heb me voorgenomen om me er dit jaar eens wat meer op te focussen ipv op de ronde tijden en lijnen
 
Klopt, dat is ook het grote verbeter punt bij circuit dagen etc, langer doorremmen.

Toch laat ik hem vaak los als ik begin met insturen, komt vanzelf wel


Gisteren kwam ik in de eerste 4 sessies maar niet onder mijn PR. Met het filmpje van VDM in het achterhoofd heb ik in de laatste sessie meer gefocused op iets harder remmen, meer de bocht in remmen en de motor sneller plat gooien. En jawel, in de 2e vliegende ronde pardoes 1,5 sec eronder *O*

Met dank aan VDM dus :Y :P :t
 
Gisteren kwam ik in de eerste 4 sessies maar niet onder mijn PR. Met het filmpje van VDM in het achterhoofd heb ik in de laatste sessie meer gefocused op iets harder remmen, meer de bocht in remmen en de motor sneller plat gooien. En jawel, in de 2e vliegende ronde pardoes 1,5 sec eronder *O*

Met dank aan VDM dus :Y :P :t


En ook nog een knappe tijd ook ;) Zag ik in het rondetijden topic.
ik ga 23 - 7 en 6-8 ( volgens mij )
Denk dat ik de eerste dag gewoon ga gebruiken om de techniek bij te schaven , aangezien ik nog niet knetterhard rond ga
 
Ik blijf erbij. Lekker bij Yamaha blijven. Kampioen worden en héél misschien doorstromen naar de motoGP in het SIC team op een Yamaha????
 
Ik weet het niet.. Ik zou toch eens bij Kawasaki gaan kijken...
Dat lijkt mij dan meer een alles of niet keuze.

Rea is nu eenmaal bizar goed op die Kawa. Voor hetzelfde geldt gaat hij dan ook als Sykes in zijn schaduw rijden.

Bij Yamaha is hij vaker de beste van de 2. Dat geeft toch wel een bepaald (misschien vertekend) beeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan